Yogesh'in bazen çocuk ve ya yaşlı teyze gibi hareketleri olması sizi yanıltmasın o çok zeki bir adamdır.Cihan'a söylediği 'Evime gidiyordum,öğrencisi ile komşu olan ilk öğretmen olamam değil mi?' Lafını öylece söylemiş olamazdı.
Ama Efsun ondan da zekiydi.Matematiğe beyni basmıyordu ama saman altından su yürütmekte üstüne yoktu!Kendisinin isteği üzerine,Yogesh bir süre -en azından Cihan'dan kurtulana kadar- halasında kalacaktı.
Yogesh,onu hazır bekleyen halasına gittiğinde sarılmalara ve öpücüklerle boğulmuştu.Kendisine verilen odaya yerleştikten sonra geriden Ivan'ın yanına gitmişti.
Efsun arabanın onda kalması gerektiğini söylemişti,planına göre bundan sonra okula beraber gideceklerdi böylece Cihan'in dikkatini çekecek ve ikisinin gerçekten komşu olduğunu anlayacaktı.
Bu Efsun'un Cihan sikinden kurtulma planının ilk adımıydı ve Efsun,Ivan'ın aksine planladığı şeyleri başarıyla tamamlardı.
Yogesh bu planı üstü kapalı bir şekilde Ivan'a anlatmıştı.Mavi gözlü çocuk, ağlayarak esmer adama sarılmıştı. Öğretmenin - ve elbette Efsun'un - onu neden önemsediğini,kendileri ile alakalı olmayan bir konuda neden bu kadar yardım etmek için çabaladıklarını anlayamıyordu.
Ivan, içeriye girmiş ama kendisi yüzünden bir saattir ayakta kalmış adama mahcup olarak baktı,durup dururken ağlamaya gerek var mıydı?Hadi ağlayacaksın madem adama sarılıp, bir saat boyunca kapıda dikilerek, ağlama değil mi? Diye kendisine kızarken,Yogesh için önemli olansa çocuğa bu kadar uzun süre sarılabilmiş olmaktı!Ivan,kendisinden ayrılınca biraz üzüldü,oysa o biraz daha böyle kalabilirdi,bacaklarının ağrımaya başlamış olmasının bir önemi yoktu.
Minik beden kızaran burnu,yanakları ve gözleri ile o kadar tatlı duruyordu ki!Yogesh onu avuçlarına koyup saklamak istedi.Ivan'da kendisi için farklı düşünmüyordu.Adam bir kere onun için çok yakışıklıydı!Yakışıklı olmasından ziyade gerçekten çok iyi biriydi.Bilirsiniz genelde semeler ya da aktifler,her neyse hep....fırlama bir pezevenk olur,yaptığı şeylerle insanı deli ederdi ama Yogesh öyle değildi....en azından Ivan'a göre öyle değildi.
Minik beden,parmak uçlarında yükselerek adamın yanağını öpmeye çalıştı ama ne kadar uğraşırsa uğraşsın boyu buna el vermiyordu.Esmer adam gülerek yanağını Ivan'a doğru uzattı..ve ilk öpücüğünü yanağından almış oldu.
Yogesh gülümseyerek çocuğa baktı....baktı....baktı ve ağlamaya başladı."A-aaaa!N-neden ağlıyorsun???"Ivan, ağlayan hep kendisi olduğu için ne yapacağını bilememişti.Yogesh ne yapıyordu?Sarılıyordu..evet,o da sarılabilirdi!
Kollarını hafif eğilmiş adamın boynuna doladı sonra belinde hissettiği kollar ve boynuna gömülen baş ile zaten ağladığı için kızarmış olan yüzü şimdi utandığı için daha çok kızarmıştı."Neden ağlıyorsun?"Yogesh burnunu çocuğun boynuna sürterek kokusunu içine çekti."Öpünce beni,duygulandım biraz..."
Ivan kıkırdadı."Biz sevişirken ne yapacaksın acaba?"Yogesh şokla geriye çekildi.
"NEEEEEEE!!!!???"
.
.
.Yogesh hala kızarmış yanakları ile otururken, Ivan'ın odasında bacakları birbirine değerken çocuğa matematik anlatmaya çalışıyordu.
"E-evet,konuyu anladın mı?"Gergince sordu esmer adam.Ivan başıyla onayladı....hiçbir şey anlamamıştı."O zaman bu soruyu çözebilirisin."Yogesh'e gergince gülümseyip,soruya baktı.
"Sadece soruya bakarak kendiliğinden cevaplanmasını sağlıyorsan eğer,doğru yolda gidiyorsun."Minik kendisi ile alay eden adama dil çıkarıp önüne döndü."Biliyorum!" Esmer adam bu sefer samimi bir gülümseme ile çocuğun saçlarını karıştırdı."Çarpanlara ayırman lazım.Ne olduğunu biliyorsun değil mi?"
Ivan başını onaylayarak salladı."Evet,duymuşluğum var."Yogesh kahkaha atarken "Buna şükür,en azından duymuşluğun var." diye mırıldandı.Ivan, kazağının etek ucunu tutmuş,kızarmış bir şekilde dizlerine bakıyordu.
Yogesh kahkahasını durdurdu,minik bebeğine baktı.Çoçuğun kızarmış yanağına bir öpücük kondurdu.Sanırım bu sefer mutluluktan ağlama sırası Ivan'daydı.
Soft bölümler > Kaos dolu bölümler.Ve buuuu tahmin edeceğiniz üzere ilk baştaki öpücük sahnesi 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
SİZLERİ SEVİYORUM ÇİKOLATALI KAZANDİBİLERİM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LÂYETEZELZEL (BxB, BxG, GxG)
Romance[TAMAMLANDI] Kaldığınız dersten geçmek için ne yaparsınız?Ders mi çalışırsınız?Özel ders mi alırsınız?Yoksa amaaan boşver mi dersiniz? Mavi gözlü şeytan...Kaldığı dersten geçmenin en zahmetli yolunu,yeni matematik hocasını tavlama kararı alarak yapt...