1: Shakespeare
❤️10m 💬285k
Tsundokubookshop "Kendini boşa harcamış olur insan,
Dilediğine erer de sevinç duymazsa.
Yıktığın hayat kendininki olsun daha iyi,
Yıkmakla kazandığın şey kuşkulu bir mutluluksa."
-William Shakespeare, Macbeth III. ii. 6-9]
Selamlar güzel insanlar, günün kitabı tadına zerrecik dahi doyulmaz olan, William Shakespeare'den Macbeth Trajedisi. Kısaca kitabı anlatmak gerekirse kitap, Üç Cadı'nın bir sonraki buluşmalarının Macbeth'le olmasına karar vermeleriyle başlar. Macbeth ve Banquo, bir açıklıkta gezinirlerken, Üç Cadı onları bazı kehanetlerle karşılarlar. Her cadı Macbeth'i ayrı selâmlar: ilki, Glamis Baronu; ikincisi, Cawdor Baronu; sonuncusu da, Bir sonraki kral diye. İki adam bunlar hakkında düşünürlerken, Cadılar kaybolur. Kral'dan mesaj getiren ve başka bir baron olan Ross, o anda gelir ve Macbeth'in yeni rütbesinin Cawdor Baronluğu olduğunu bildirir. Böylece ilk kehanet yerine gelmiş olur. Diğer kehanetlerin de yerine geleceğine inanan Macbeth'te, kral olma hırsı oluşmaya başlar. Okudukça hırsın ve aç gözlülüğün insanın sonunu nasıl katlanılmaz acılarla getirdiğini daha iyi anlayacaksınız. Okuyacaklara iyi okumalar diliyorum. Bir sonraki kitap önerimizde görüşmek dileğiyle, esen kalın.
-Vincent
...
İlle Edep İlle Edep grup sohbetiHobik
Pişt.
Jk.
Senin sayfa yeni bir post atmış bugün gördün mü?
Bunny
Harbi mi, bildirim gelmedi daha dur bakayım bi.
Abi delireceğim ya, ne olur bulun şu kitapçı nerede.
Orada yatmazsam şerefsizim.
Çimen
nye snin evn yk mu
Bunny
Benim bir evim var da sen böyle yazmaya devam edersen senin olmayacak.
Geri zekalı.
Kaç yaşına geldin hala tek eliyle yazan asalaklar gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bookshop×Taekook ✓
FanfictionJeongguk, itinayla takip ettiği kitapçı hesabını İngiltere'de bulmuştu. By Amethyst 📚