Farvel sommerferie

8 0 2
                                    

Tilbage til ringeklokkerne, hvis skrig man hele året skal høre jamrende gennem øregangen. Selvfølgelig er der ikke noget godt ved at starte... igen.

Det er min tredje start i High School. Ja tredje. Du hørte rigtigt. Det undrer dig nok en smule, men det er altså ikke alle steder, man passer perfekt ind.
Det er meget normalt, har jeg hørt. Eller så er det bare fordi, at vejlederen var blevet for træt af mig og bare ville sende mig videre i systemet, så jeg kunne blive til en andens problem. Ligemeget hvad, har jeg besluttet mig for, at det skal lykkes denne her gang.

Tredje gang er lykkens gang ik'?

_

Jeg skal starte på mit sidste år som senior. Problemet har aldrig været, at jeg har være for uintelligent eller ikke har haft nogle venner. Jeg har bare en trang til at starte på noget nyt, når jeg er gået død i noget andet. Og så har jeg lavet lidt for meget lort, til at jeg kunne blive de gamle steder...

Mit navn er Emma Wilson, jeg er 18 år gammel. I min fritid går jeg til fodbold, fester og har en uhyggelig træng til kaffe. Bare at du ved det, så spiller jeg det rigtige fodboldspil. Det med 11x11 spillere på banen, og hvor fødderne bruges (som sådan set er inkluderet i ordet (fod-bold). 

Mine forældre er gode nok til tider. Vi er en meget normal kernefamilie på 4 med min ældre storebror, Noah, men han går på college oppe nord på. Der er et år tilbage, og så kan jeg også tage afsted. Jeg tæller ned.

Velkommen til min hverdag. Velkommen til High School!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 18, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

How to survive High SchoolWhere stories live. Discover now