Tanıtım Bölümü

9.5K 204 14
                                    

Annemin beni ''hadi lan kalk okula geç kaldin'' lafıyla gözlerimi patlatip kalkmam bir oldu ve saate baktığımda saat daha 6 30 lanet olsun ''taağaamm annneeğeee'' diyerek kalktım klasik şeyler tuvalete git yüzünü yıka işe kahvaltı yap (iki lokma bişey yedi) sonra çantana kitap defter boks bandaji,boks eldiveni,şortu vs koyduktan sonra okul formalarimi giyip kulakligimi taktım ve anneme ''beeğğeeenn çıktıığğğıımmmm annneeeee''diyerek çıktım hemen S4 umu çıkarıp hopsin-sag my pants i açıp servisi bekledim İsmet amca geldikten sonra servise binip okula gittim okulum endüstri Meslek olduğu için her günüm kavgayla geçiyordu lise sonlarla bizim sınıf yani lise 3 ler daima kavgaliydik bizim favori ekip vardı ben Atakan ömer Emircan volkan ve Ali her zaman bu kadro takilirdik ve kardesligimiz ölümüne kadar dı hepsinle bebeklikten beri arkadastik sadece emircan hariç onu ben mahallede kavgadan cikartmistim ve o günden sonra bizim ekiple takılmaya başladı ilk ders felsefe bu adamdan nefret ediyorum adam bana bildiğimiz beddua okuyo yok "hakan arkadaşımız gibi kavgacı olmayın yok onun gibi küfür etmeyin" illa sokturcak kafasına amk keli neyse öğle arasında bizim grup çıktık sigara içmeye herkeste paket var bende varda ben eve sakliyom piçlik diz boyu djfjd neyse son ders beden eğitimi ve tesadüfe bakın 12/B beden onların ekip Hazar ahmet hasan ferhat ve melih en güçlüleri melih ve Hazar sonra Hazar bana gelip "az bişi erkekseniz maç yapalım" dedi bende yediremedim kabuk ettim maça başladık skor 5-2 biz yeniyoruz sonra melih aliye faul yapınca bizde dayanamadik bizim kiler bagrisirken Hazar dedi "çıkışta grup kavga var mısınız? Yoksa ödlekler gibi eve mi gidiceksiniz dedim ki "sizden korksaydik boşa maç yapmazdik ve şunu bil Hazar senin götünden kan alicam oğlum çıkışta çayırda" herkes kabul ettikten sonra Atakanin bana dediği "aga bunlara nabalim bence dövelim dövelim sonra çırılçıplak bırakıp gidelim dkdkd"

Ordan ömer "yok lan öğle bi dövelim sonra fotoğraflarını çekip faceye atalım millet ibret alsın"

Aslında ikisininde fikirleri güzel ama ben kendi yöntemimi kullanicam çok bişi yapmiyacam sadece azıcık sopaliyacam azıcık biz bunları konuşurken çoktan çıkış oldu ve biz çayıra geldik bile Hazar ilk başta benimle teke tek atmak istedi kabuk ettim ve bi güzel dövdüm bunlar yediremeyip bana daldilar ben yere kapandım bekledim 1 dakika sonra bana vurmalar kesildi bizimkiler hepsini almışlar altlarına dovuyolar sonra onları orda bırakıp gule oynaya gittik herkes evlere dağıldı eve girdim direk yukarı çıktım duvarıduvarımdaki Muhammed Ali Clay posterindeki yazıyı seslice okuyup "bana sen yapamazsın demeyin ben iyisinin de en iyisiyim" yazısı okuyup derin bi uykuya daldım

BOKSÖRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin