• ερ 5

1K 87 106
                                    

vote

2020 - Hayallerin gerçekleşmesi.

Lillian boğazını hafifçe temizleyip Kilise salonuna göz gezdirdi. Onlara şahitlik yapacak dört kişi vardı sadece. Kendi kuzeni Torin, müstakbel eşinin kız kardeşi, kocası, ve kucaklarında etrafa merakla bakan, dünyaya yeni göz açmış küçük kızları Byeol. Bu düğün gizliydi, sadece en yakınlar biliyordu. Öyle ki ne kendi nede, sevgili kocasını yakın arkadaşların bile haberi yoktu.

Oğlan önüne geldiğinde kız bütün dikkatini ona vermişti. Ne kadar da göz alıcıydı öyle?. Çok şanslıydı kız, bu eşsiz adam ebediyyen onun kocası olucaktı birazdan.

Yaşlı papaz geldiğinde ikisi de yüzlerini önlerindeki adama çevirmişlerdi. Küçük bir selamlaşmasan sonra adam dua kitabını açıp uzatmak istemezmiş gibi başladı sözlerine.

:  Kim Taehyung ve Lillan Hood

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


: Kim Taehyung ve Lillan Hood. Tanrı'ın gerçek sevgisinin ve evlilik hayatının gayesini ve manasını bildiren sözleri dinlediniz. Şimdi eş olarak, birbirinize karşılıklı söz veriniz:

: Taehyung ve Lillian. Serbest iradenizle ve hiç kimsenin baskısı altında kalmadan, tamamen ve serbest olarak evlenmek istiyor musunuz?

İkisi de sakince Evet cevabı verdiğinde, Papaz boğazını temizleyerek devam etti düğüne.

: Kuracağınız yuvada, karılık-kocalık, annelik ve babalık sorumluluklarını kabul ediyor musunuz?

İki genç bir birlerine baktıktan sonra tekrar dikkatlerini papaza verip Evet demişlerdi .

: Burada mevcut olan şahitler ve bütün cemaat huzurunda, özellikle, sevginizin kaynaği ve her zaman sizinle beraber olan Tanrı'ın huzurunda, şimdi birbirinize söz veriniz.

Taehyung önünde durak gelinine ellerini uzattığında, Lillian heyecandan titreyen ellerini onun avuç içine bıraktı.
Taehyung kızın ellerini baş parmağıyla okşayıp, her kesin duya bileceği şekilde yüksek sesle yeminini etmeye başladı.

* Ben Kim Taehyung, sen Lillian Hood'u eşim olarak kabul ediyorum. Bütün hayatım boyunca, seni seveceğime, sana hürmet edeceğime, zenginlikte ve fakirlikte, sağlikta ve hastalıkta, iyi ve kötü günlerde, sana sadık kalkacağıma söz veriyorum.

Lillian yüzündeki büyük gülümsemesiyle, karşısındaki hayatı olan adamın gözlerine bakarak yeminini ondan sonra tekrar etti.

Ben Lillian Hood sen Kim Taehyung'u eşim olarak kabul ediyorum. Bütün hayatım boyunca, seni seveceğime, sana hürmet edeceğime, zenginlikte ve fakirlikte, sağlikta ve hastalıkta, iyi ve kötü günlerde, sana sadık kalkacağıma süz veriyorum.

Yeminlerden sonra, yaşlı papaz yüzükleri kutsal suya sokup duasını etikten sonra, alyansın birini Lillian'ın diğerini Taehyung'un avucuna bıraktı.

Taehyung kızın elini nazikçe tutarak, alyansı yüzük parmağına geçirdi.

* Lillian, sevgimin ve sadakatimin simgesi olarak, bu yüzüğü sana takıyorum.

Kızın elinin üstüne küçük bir öpücük bıraktığında, Lillian gülümsemeden edemedi. Taehyung'un alyansını yüzük parmağına geçirirken yeminini etti.

Taehyung, sevgimin ve sadakatimin simgesi olarak, bu yüzüğü sana takıyorum .

Papaz: Taehyung ve Lillian söz verdiğiniz gibi, birbirinizi seviniz ve daima mutluluk içinde yaşayınız.

Yaşlı papaz dua kitabını kapatıp yüzünde hafif gülümsemeyle genç adama baktı.

-- Şimdi karını öpe bilirsin geç adam.

Taehyung yavaşça kıza yaklaştı, ellerini yanaklarına koyarak yüzlerini yaklaştırdı. Her kes dudağından öpeceğini düşünürken, Taehyung dudaklarını kızın anlına bastırdı.

Lillian mutlulukla bir nefes verdi.
Sonunda istediği olmuştu. Hayalindeki adam onun kocası olmuştu.

 Hayalindeki adam onun kocası olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Poison ivy ³  - Love ᴷᵀᴴHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin