Bu bir texting hikayedir. Umarım begenirsiniz. Çünkü ilk kez böyle bir işe girişmiş bulunuyoruz.
Bilinmeyen Numara Hayal'i Ölüm Grubuna ekledi.
Bilinmeyen numara Gazel i Ölüm Grubuna ekledi .
Bilinmeyen numara Lalin'i Ölüm Grubuna ekledi.
Bilinmeyen numara Luna'yı Ölüm Grubuna ekledi.
Bilinmeyen numara Maviş'i Ölüm Grubuna ekledi.
Bilinmeyen numara Budi'yi Ölüm grubuna ekledi.Hayal: Ne oluyor burada? Bu gurubun amacı ne? (09:07)
Bilinmeyen Numara: Size verilen görevleri yapacaksınız. Benim verdiğim süreden önce yapmazsanız. Gerisine katlanacaksınız. (09:07)
Hayal: Ha ha ha! Bu çok komik! Senin olduğunu biliyorum Janny! Fakat bunlar kim? (09:08)
Bilinmeyen Numara: Size verilen görevleri yapacaksınız. Benim verdiğim süreden önce yapmazsanız. Gerisine katlanacaksınız. (09:08)
Hayal: Umrumda değil! (09:08)Hayal Ölüm Grubundan Ayrıldı.
Bilinmeyen Numara Hayal'i Ölüm Grubuna ekledi.Hayal: Tamam güldük. Şimdi bırakda gideyim. (09:10)
Bilinmeyen Numara: Anlaşılan göstermem gerekecek! (09:10)
Hayal: Hey ne demek bu? (09:10)
Hayal: Cevap versene! (09:12)
Bilinmeyen Numara: Artık inanıyor musun? (09:18)
Hayal: Tamam tamam inanıyorum. Lütfen o siyah karatıyı çek şu camımdan! (09:19)
Hayal: Allah'a şükür! (09:20)
Hayal: Tamam görevi söyle seni psikomanyak! (09:20)
Bilinmeyen Numara: İlk görev çok kolay! Sadece adınızı ve yaşınızı söyleyeceksiniz! Fakat biriniz bile yapmazsanız. İçinizden herhangi birini alacağım. Sadece bir gününüz var. (09:21)
Hayal: Tamam. Ben başlıyorum. Ben Hayal ve 19 yaşındayım. Haydi sıra sizde! (09:21)
Hayal: Sizin yüzünüzden ölmek istiyorum. Haydi cevap verin artık! Uyanın sizi lanet olaları! (10:08)Luna: Ne oluyor ya? Burası neresi ve ben neden bu gruptayım?
(10.30)Hayal: Eğer hepimiz bu adamın görevlerini yapmazsak hepimiz yavaş yavaş ölücekmişiz.
(10.31)Luna: Ben buna inanmıyorum!
(10.32)(Luna gruptan ayrıldı) (Bilinmeyen numara Luna'yı gruba ekledi)
Luna: Ya noluyor ya? Neden çıkamıyorum?
(11.13)
Bilinmeyen nuamara: Çünkü eğer size verdiğim görevleri yapmazsanız sonuçları ağır olucak.
(11.14)
Luna: Yapmıyıcam. Var mı?
(11.14)Luna: Tamam, tamam yapıcam. Sadece evimin önündeki silahlı adamları çek!
(11.45)Bilinmeyen numara: İlk görev çok kolay! Sadece adınızı ve yaşınızı söyleyeceksiniz! Fakat biriniz bile yapmazsanız. İçinizden herhangi birini alacağım. Sadece bir gününüz var.
(11.47)Luna: Tamam, benim adım Luna ve yaşım 18.
(11.48)Luna: Hadi siz de kalkın uykucular! (11.48)
Lalin: bende macera bekliyorum yehuuu
(11.50)Lalin: adım abdurrahman yasım 100
(11.50)Bilinmeyen numara: Gerçek adın ve yaşın! Yoksa olacakları görürsün!(11.51)
Lalin: sadece bir sorucuk soracamke. İkinci görev aksiyonlu olcak mıdır?
(11.53)Bilinmeyen numara: ne gibi bir aksiyon istiyosun? (11.53)
Lalin:ımmm şey gibi balkondan dısarı kaçmak gibi:)
(11.54)Bilinmeyen numara: yaparız onuda sen adını de bi (11.55)
Lalin: Tmm Adım Lalin yasım 18.(11.55)
Lalin: Hey sizi lanet uykucular uyanında ikinci görevi yapalım!(12.00)
Luna: Hadi ama neden hala gelmedi bunlar?
(12.30)Bilinmeyen numara: HEY SİZ EĞER BUGÜN CEVAP VERMEZSENİZ BİRİNİZİN SONU BENİM ELİMDEN OLUCAK!(12.42)
Lalin: benim sonum olmasın daha aksiyon dolu görevler yapıcam! (12.40)
Gazel: Noluyo amk cumartesi sabahı neden böyle uyanıyorum ben ?! Dur bir dakika öğlen olmuş lan .(12.45)
Bilinmeyen numara: Sonunda uyandın demek .(12.45)
Gazel: Sen kimsin piç .(12.46)
Bilinmeyen numara: Ayıp oluyo ama .(12.46)
Gazel: Çokta tın .(12.47)
Gazel: Hey hey hey neden canımda bana bakan bir karaltı var ?!(12.50)
Bilinmeyen numara: Verdiğim görevleri yapmazsan o karaltılar asla gitmiycek . İlki basit sade e adını soyadını ve yaşını söyle .(12.51)
Gazel: Yapmazsam ne olur ?(12.51)
Bilinmeyen numara: Ölürsün .(12.51)
Gazel: Hmmm . Zamanım geldi de geçiyordu zaten .(12.52)
Bilinmeyen numara: Arkadaşlarında ölür .(12.52)
Gazel: Gazel Kar 19 . Arkadaşlarıma dokunma piç .(12.53)
Bilinmeyen numara: Afferin yola gel .(12.55)
Lalin: kdkdkdkd hadi heyecanlı bi görev ver! (13.00)
Bilinmeyen numara: hayır daha 2 kişi yazmadı. Yani olmaz. Ama eğerki onlar ölmek istiyorsa başka.(13.01)
Lalin: evden kaçma fırsatım olucaktı
:( (13.02)Maviş:burası ne vb. Soruları geçiyorum. Adım maviş ve 14 yaşındayım. (13.12)
Budi:Ne oluyor ya burası neresi?(13.16)
Bilinmeyen numara: ismini ve yaşını yaz yoksa ölüceksin(13.17)
Budi: tabi bende salağım ve buna kancam. (13.18)
Bilimmeyen numara: ben ciddiyim (13.19)
Budi: madem bu kadar ısrr ediyorsun. Zaten herkes benim gibi hem zeki hem de tatlı bir kızın ismini ve yaşını merak eder.(13.20)
Bilinmeyen numara: sadece adını ve yaşını yaz seni velet.(13.21)
Budi: öff be . Adım Budi soyadım Buma , yaşım 18. (13.22)
Budi: Şimdi memnun musun? (13.22)
Bilinmeyen: elebette (13.23)
Lalin: herkes ilk görevi yaptı ikinci görev heyecanlı bir şey olsun lütfen!! (13.40)
Bilinmeyen Numara: Merak etmeyin çok yakında öğreneceksiniz! (13.41)
Şimdilik Bu Kadar!
Evet umarım beğenmişsindir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Grubu (Texting)
RandomHiç sizi istemediğiniz gruplara koydukları oldu mu? Belki olmuştur ama ya o gruptan çıkamanızda yasaklansaydı ve çıkamasaydınız. Belirsiz bir adamın size görevler verip yapmadığınız da ölüme yaklaştığınız oldu mu? Haydi görelim bakalım olsa ne olur