---Na dobrú noc zamotáme hlavy myšlienkami, kde a kam ich Adrián berie. Ako stihol Jokera nadrogovat? Čo má Adrián s Rosemarie a Harley v pláne? Uvidíme ráno---
Príjemné čítanie ♥
Potom čo sa mi podarilo Jokera trocha upokojiť, sa znova nasral a vytiahol zbraň. Našťastie výstrel trafil strop, takže sa Roze nič nestalo. Potom, čo mi zakázal všetku aktivitu v kšeftoch som bola nasraná a zároveň smutná. Nemohla som ho ďalej počúvať, ak mieni nadávať fajn, ja pritom byť nemusím. Odišla som do izby a treskla dverami. Idúc za malým som sa naň zahľadela a rozplakala sa. Musela som si sadnúť na posteľ a upokojiť sa. No prišiel do izby, sadnúc si za mňa ma objal. Nevydržala som to a plakala ďalej. Keď som sa vyplakala a pozrela mu do očí, ma pobozkal. Pevnejšie ma objal a pomaly ma ťahal zo sebou na posteľ. No Stewee začal plakať, chcela som ho upokojiť, tak so sa zaprela, že sa postavím. Joker ma nehodlal pustiť. Dala som mu bozk na čelo, líce, no to sa iba zamračil. Pýtal si bozk na pery. Tak som sa sklonila, jazykom opísala kontúru jeho pier a pobozkala. Potom už povolil stisk a pustil ma. Prechádzajúc k juniorovi som videla, že prestal plakať, akonáhle som blízko neho. Zobrala som ho na ruky a ľahli sme si vedľa ocka. Chvíľu som pozorovala, ako sa raz Joker mračí, náhle škerí. Nakoniec si ľahne na chrbát a zavrel oči. Keďže malý bol spokojný, že chvíľu bol so mnou, s tým že je aj nakŕmený, som ho uložila naspäť do postieľky. Ľahla som si späť a rukami hladila Jokerov hrudník, že by sme sa mohli pohrať. Prechádzala som rukami z hrudníku po krku až k vlasom, s ktorými som sa hrala. Otvoril oči, keď som ho išla pobozkať. Videla som na ňom, že je unavený, to chcel ešte riešiť, prečo som bola v skladisku, no Roza ho vytočila. Dnes stačilo, odtiahol sa a odišiel do sprchy. Ja som už bola v sprche, len som sa šla prezliecť do košieľky. Práve keď som sa vrátila a rozprávala Steweemu rozprávku a hojdala, prišiel Joker naspäť do izby. Pohladila som Steweeho a šla si ľahnúť. Ľahol si a zaspal ako mŕtvola. Pre istotu som mu skontrolovala pulz. Pritisla sa k nemu a zaspala tiež. V noci ma zobudil mobil, ako by mi niekto volal, no ja som to vypla. To bola chyba. Rukou som prešla vedľa seba. Joker tam nebol, rýchlo som vstala. Kašlala som na to, že mám košieľku a skontrolovala Steweeho. Ten spal. Vyšla som na chodbu a uvidela Jokera, ako ho držia spútaného. Jasne som spoznala toho muža a ženu, s ktorými sa bil. Za chvíľu som započula hluk. Dvere, kde spáva Dimitri a Roza sa rozleteli a Dimitri bol odtiaľ vykopnutý. Vyšiel Adrián a držal Roze ruky skrútené za chrbtom. Roza bola našťastie odo mňa lepšie oblečená, mala dlhšie tričko a kratase. No keď ma Adrián uvidel, sa začal smiať.
Adrián: Joker pozri, kto vstal z mŕtvych. Je pekná, si ju zoberiem. Tris, poď chytiť Rosemarie.
Tá žena vyšla na schody, prechádzajúc okolo mňa som ju schytila pod krk a začala dusiť. Pozerajúc na Adriána, ktorý sa rozosmial ešte viac.
Adrián: Harley, toto nerob, inak Joker skončí zle.
Pozrela som na Jokera, ktorý vyzeral ako nadopovaný, vôbec nereagoval tak pohotovo ako vždy. Ten muž mu priložil zbraň k hlave a on nič. To nie je môj Joker, on by sa už bránil. Čo s ním spravili. Pustila som tú ženu a ona pokračovala k Roze. Roza sa začala šklbať, že utečie, no buchol ju do záhlavia a ona omdlela. Smutne som sa pozrela na Dimitriho, ktorý ležal na zemi sknokautovaný, už aj na Rozu, ktorá padla na zem. Ešte smutnejšie, lebo mi znetvorili Jokera. Adrián prešiel po schodoch ku mne a poladil ma po ramene. Striasla ma husina, ako mi to bolo odporné.
Adrián: Teraz pôjdeš so mnou. Inak sa rozlúč s Jokerom.
Ja: Fajn, ale takto nepôjdem.
Išla som sa prezliecť do izby. Keď som tam bola,rýchlo som schmatla mobil a utekala do šatníka. Obliekla si tričko, abytam nebol výstrih, legíny, tenisky. Zobrala bundu a rýchlo mobil schovalado ponožky a pod druhú nôž, prekryla legínami. Nech to nie je vidieť.Vyšla som na chodbu, kde Tobias, čo som sa dopočula držal Rozu a ja somkráčala veľa toho kokota. Pozrela som sa hore, Dimitri bol opretýo zábradlie a Jokera nechali ležať na chodbe. Prechádzajúc okolo nehosom sa sklonila a pohladila ho po tvári, no to ma Adrián schmatola viedol preč. Rozu viezli tí dvaja a ja som bola dovlečenádo Adriánovho auta. Odvezená preč. Preč od svojej lásky, svojho dieťaťa, novéhopriateľa spolu s kamarátkou. Nasraná a smutná som sa zaprela dosedadla a rozmýšľala, ako utečiem s Rozou. Chcela som ju zachrániť,keď by som mala ja zomrieť, ale nech ona žije a povie to môjmu drahému.Vypol motor, neviem v ktorej sme časti Gothamu, nepoznám to tu. Vytrhol maz premýšľania, vytiahol ma z auta a ťahal preč. Prešli smeniekoľko metrov a zahalila ma tma. Prebudila som sa v nejakejmiestnosti s Rozou pri sebe. Dvere boli pevné zo železa. Svietilo námsvetlo zo slabej žiarovky. Obidve sme ležali na starej matraci. Pritisla som siRozu bližšie k sebe a pohladila ju po tvári. Snažila som sa upokojiť,že všetko bude dobre. Že si prídu po nás naši muži a pomôžu im aj poskoci.Budeme znova obidve strážiť Steweeho a spolu učiť. Rozplakala som sas Rozou v rukách. Slzy dopadali na jej tvár. Pomaly začala otváraťoči a aspoň z časti sa mi uľavilo. Opätovala mi objatiea plakala so mnou. Potom sa nám podarilo zaspať. Neviem, koľko sme spali,ale potom sa rozleteli dvere. Nás to zobudilo a Tobias vošiel dnu.Schmatol Rozu a odvliekol preč. Mňa tam zavrel a nezmohla som sa nanič. Počas doby, čo som bola sama, som pozrela do ponožiek. Nahmatala som mobila poslala sms Jokerovi. Mobil schovala práve včas, lebo sa otvorili dvere.Tobias doviedol Rozu naspäť. Uvidiac Rozu som prepadla strachu, že čo jejspravil. Sklenený pohľad, červené oči od plaču, pery pohryznuté, zaschnutá krvna nich zostala. Tobias zavrel dvere a Roza sa zvalila ku mne do náručia.Upokojovala som ju, že to bude dobré. Aj som jej povedala, že som napísalaJokerovi, nech po nás s Dimitrim prídu. Že tu dlho nebudeme, že nabudúce,ak sa toto bude opakovať, zaútočím nožíkom, čo mám schovaný. Roza sa trochausmiala a zaspala mi v objatí. Ľutovala som ju, kvôli tomu čo jejteraz Adrián spôsobil. Teda myslela som si, že to bol Adrián, no neviem presne,čo sa stalo. Mohla som len tipovať.
Thanks Thanks Thanks ♥♥♥
---(1111 slov)---
DU LIEST GERADE
Zmena (Joker and Harley Quinn)
RomantikHarley dokonale zabudla na svoju pravú identitu, ktorá bola doktorka Quinzel. S Jokerom čakajú vytúžené dieťa. Budú Jokera poslúchať nový spojenci ako je Andler, Jack, Henry a Klárk, alebo im hrozí smrť? Oľutuje Harley svoje rozhodnutie, že prijala...