Yıldızlara Bak

328 29 49
                                    

"Yıldızlara bak, biz küçüktük demez miydin hep sevdikçe büyürdük?"

Saat gecenin 02.00'di ama bu şarkı aklımda takılı kalmıştı,

Şarkının her sonunda tekrardan başa sarıp dinliyodum,

Bir yerde okumuştum "aynı şarkıyı tekrar kez dinleyen bir kişi, şarkıyı değil anılarına söz hakkı verir"

Ama gözümün önüne sadece o kişi canlanıyodu, bu sözün doğru olmamasını diledim, ama nereye kadar kaçacaktım?

Teslim olmamalıydım zaten olamazdım da, her ne olursa olsun bir çiftin ilişkisine saygı duymalıydım.

O iki kişiyide böyle kabul etmeliydim.
İster yakışsınlar ister yakışmasınlar ama öyleydi.

Saat 08.13:

A: Aycan öküz gibi yatmışsın kalk bi zahmet, sana onca kahvaltı hazırladık.

Gözümü açtığımda karşımda çok tedirgin bir Asena vardı, Dilşah'ın sesi geldi, "Asena, Aycana söyleme" bu ne demekdi şimdi?

Dayanamayıp sordum:

"Asena neler oluyo?"

Asena bana bir video gösterdi, ve o videoda barışın kardeşi olan Yağmur'un doğum günüydü, Barış ve Nisa yanyanaydı.

Tabii o zamanlar daha Vakumfc'nin gerçek olduğunu soylememislerdi ama kalbim bi garip olmuştu.

Nisanın yanında neden ben yoktum diye düşündüm,

Çok garipti her şey, barış kendini anlatamıyodu.

Bazen evrim ve yasin barışın üstüne çok gitti diye üzülüyodum ama haklılarmïş.

Sırf onla sevgili oldu diye demiyorum bunu, Barışın hepimizden çok kitlesi vardı ve artık neredeyse hepimizden az kitlesi oldu.

Bı gün instagramda storylerinde benden bahsedenlere girdim, bazı sayfalar o doğum günü zamanından sonra AyBar hesabını AYfc'ye çevirmiş.

Kendimi onlar abi kardeş sakin ol diyodum,

Ortada sakinlik bi durum yok, ama nedense çok kötü bir şey olucak diyodum.

1 saat sonra:

Kahvaltı yaptık ve evi temizledik,
Asena bana Survivor hayatımı sordu,
uzun uzun konuştuktan sonra tam tahmin ettiğim gibi barış mevzusu açıldı ve Asenayla Dilşah barışa karşı dikkatli olmamı söyledi.

Nedenini sordugumda ise ona bağlanmamalıymışım,

Ben barışı yavas yavas sevmemeye başlamıştım, ona olan sevgim yerine kin ve öfke bırakıyordu.

Twitter da bir çok AyBarcı suan herkesle kavga ediyordu, yeni bi tt açılmış parayla o mevzular vardı.

Hadi biraz eskiye gidelim.

Oyun kaybettiğimiz zaman Barış ve Elif kaş göz hareketleriyle bir şeyler konuşuyodu,

O gün çok kötü ağlamıştım ondan kimseye dikkat edememiştim.

Ama Aşkım'a sorduguma göre benimle alakaylıymış.

Beni merak etmiş, ama sadece ağladığım zamanlar değil onların benchine baktığım zaman da Ardahan imalar yapıyodu.

Bunların hepsi oyun muydu?

Yani beni kandırmak için mi yapıyorlardı?

Ben cidden artık çok yoruldum, her şey beni çok bunalttı.

Barış daha Gönüllülere geçmeden önce bi gece ateş başına geçtik ve sadece deniz ve ateşin sesini dinledik.

Hiç konuşmadık, arada bana bakıyodu ama ben hiç bir şey demiyodum.

Berkan yanımıza geldi gitti ama ona bile bakmadım, her şeyi sakin kafayla dinlemek istiyodum.

O mesaj olayından sonra çok garip oldu.

Asenanın o lafı söylemesi kalbime işledi, zaten biliyodum anlamıştım fakat yinede onurum kırılıyodu.

Hiç bir kadın bunu hak etmiyo, benim ailemi gururlandırmak için gittiğim bi yarışma da beni bir hiçe saydı.

Performansım çok kötüye gitti, ve dayanamamaya başladım.

Zaten bu aldatma olayından sonra barışla biraz daha uzaklaştık ama umurumda değildi.

Çünkü benden uzaklaştıkça Nisaya yakınlaşıyodu.

Buna da bir şey demedim çünkü sürekli birbirlerine abim kardeşim diyolardı.

Düşünsenize şimdi siz oyun kazandığınız da saçınızı öpen kişi takım değiştirince hiç bir şey olmamış gibi yapıyo ne kadar da acı verici değil mi?

Akşam yemeğini dışarı da yiyecektik ve Mert de orda olacaktı,
Ben uçakla İstanbul'a doğru gidecektim ve bu sıralar aldığım habere göre Barış ve Nisa izmirdelermiş.

Akşam yemeğini yedik ve ben İstanbula Aşkımın yanına gittim ve @sky_ayfc diye bir sayfanın hikayesine baktığım da,
Barış ve benim aynı mekanda olduğumuzdan bahsetmiş.

O fotoğrafı ss alıp baktığımda evet aynı mekandı, evet Barışı görmüştüm.

Peki ya barışı gördüğümde ne yaptım?

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
HELLÜÜÜÜ 🥳
BOMBA GİBİ BİR YERDE BÖLÜMÜ BİTİRDİM SORRY AMA BİRAZ MERAKTA KALIN SİAVSİWGDİSV

HİKAYE YE KENDİMİ KATMASAM OLMAZDI 🤗

GÖRDÜĞÜNÜZ GİBİ ARTIK UZUN HİKAYE YAZIYORUM, VE FİKİR BULMAK ZOR OLUYO, ONDAN DOLAYI YARIN YENİ BÖLÜM GELMEYECEK.

YENİ BÖLÜM CUMARTESİ 23.00-00.00
SAATLERİ ARASINDA ( EĞER UNUTMAZSAM ) GELCEK🥳

insta: sky_aynis
insta: sky_ayfc

Herkes Bir Hata YaparHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin