Gelen mert ti hani şu mudurun oglu da sinifa boyle girmeye ne hakki var ? Hem ne kadar terbiyesiz ya .
Oha ne oluyo niye çocuğun yakasindan tuttu ne oluyo burda diycekken can hoca araya girdi.Can=çocuklar ne oluyo burda mert birak cocugun yakasını.
Mert=sen sus karışma bana bunun ne yaptığını biliyomusun lan sen he biliyomusun bilmiyosun ozmm kapat o çeneni canımı sıkma benim. Yürü sende gidiyoruz.
Dövülen çocuk =mert abi ben ne yaptim?
Mert= birde soruyo lan okula ya- neyse gel lan benle sizede iyi derslee can... hocam
Can=sanada mert sanada.
Sınıftan çıkmışlardı bende sıkıştığım için izin alip lavaboya gitmek icin izin istedim.
Maya= hocam lavaboya girebilirmiyim?
Can=tabiki mayacım.
-ay bana bisiler oluyo ha
+ne oluyo abuzer kendine gel yahu öğretmenim o benim !
-ama stajyer ya 17 dir ya 18 sus sen annenle babanjn arasinda da o kadar yaş farki var!
+ay sus hem oyle bisi olursada ki olmaz mayaCIM dedi abuzer cim degil simdi naşAy valla bıktım su içsesimden de onun kurgularından da gina geldi . Off
Neyse ya gidem lavaboya isarteleri takio ede ede gittim köşeden inleme sesleri geliyo ne oldugunh bakmak icin gittim biliyorum cok merakliyim ama bakmassam da gece uyuyamam o yuzden lets go MAYA TUĞRUL hayde bismillah . Oha oha cüş ne oluyo ya mert abi bizim siniftaki çocuğu dövüyo ölesiye hemde neden ama hemen gidip mert abinin kolunu tuttum oda durup hemen bana baktı keske kolunu tutmasaydım bune be gözlerinden ates cikiyo keşke gelmeseydim heo bu merakım yüzünden ya kurunun yanında yaş da yanıcak hesabı oldu evt cenaze namazim bugün .
Kendi kendime düşünürken o birden kükredi.Mert=ne yaptığını saniyon lan !
Maya=sanane arkadasimi neden dövüyorsun sen.
Kesin yurek yedim allahım sen koru daha okulun ilk gunu ya.
Acaba arkami donuo yanlış kisi diyip kaçsammi bence olurmu olur .Mert=lan sanane he daha bugun okula geldin sen n-
Allah tavanlara kuvvet maya koş kizim koş sınıf nerdeydi yaa allah iyice boka battım ben ne yapicam lan kayboldum neresi burasi?
Ya ne yapicam ben of kizlari mi arasam ama suan derste of nadyayi ariyim en azindan o bu okulda okumuyo.Nadya=efm knk.
Maya=knk nerdesin acil gel okulda kayboldum
benNadya=ney ln nasil kayboldun sen okulda gene ne yaptin ya seni neden türkiye ye getirdiler!
Maya=nadya sus gel beni al hemen açma bir daha o konuyu .
Nadya= tamam nerdesin ?
Maya= ya havle kizim bilsem ben gelicem zaten ne içiyosun sen ya??
Nadya=pardon ya etrafında ne var soyle ona gore gelim
Maya = eee buyuk bi kapi var kocaman onun yaninda havuz filan var neresi bilmiyom ama nasıl geldim onu da bilmiyom .
Nadya=oha senin katın 4 . Kat sen nasıl -1 e geldin lan ?
Oha lan ben nasıl geldim harbi buraya g*t korkusu of of .
Maya=bilmiyom lavabo diye çıktım bu katta buldum kendimi soru sorma burda kapi da yok merdivende gel al beni hemen !
Nadya = tamam geliyorum ve umarim iyi bi açıklaman vardir cunku ben inanmadım bu lavabo meselesine haberin olsun
Maya=sen gel beni alda
Nadya = tamam kapa.
Of ne diycem ben bu kiza ya offff neyse gelsin bakarız.
Bölüm bitmiştir oy yorum destek pls sizi seviyorum 😍🤗