İş yerinden hızlıca çıkmıştık ve arabaya binip hastaneye hızlıca gitmiştik.Ağlıyordum göz yaşlarım durmak bilmiyordu.Hastaneye geldiğimizde taehyungun hangi katta olduğunu öğrendik ve hızlıca merdivenleri çıkıp ameliyathanenin önüne geldik.Derin nefes verdim.Karşımda kardeşim dediğim çocuk şuan ameliyathanedeydi ve babamın adamı yüzünden vurulmuştu.Jimin ve suga sandalyelerden birisine oturdu.
Park jimin
-Min cha gel otur hadiDiyip elimi tuttu ve yanına oturtturdu.Yere bakıyordum şuan hiçbirşey düşünemicek kadar halsizdim.Kafamı jiminin omzuna koydum ve sessiz bir şekilde ağlamaya devam ettim.Ya ölürse? O ölürse ben ne olucaktım? Onca yıl abi-kardeşliğimiz belki de şuan sona ericekti ve ben bunu düşündükçe daha çok ağlıyordum.
Suga
-Jimin?
Park jimin
-Efendim
Suga
-Sen min chanın yanında dur ben bir yere gidip gelicemDiyip ayağa kalktı ve yanımda geçicekken onu durdurdum.
Min cha
-Oppa bir yere gitmeDedim ve başımı kaldırdım bana bakıyordu.
Min cha
-Sana da birşey olsun istemiyorumSesim titriyordu.Arkasına tam tamına döndü ve eğilip bana sarıldı.
Suga
-Bana birşey olmicak merak etme sadece gidip gelicem uzun sürmez işimDedi ve kollarını çekti benden.Başımı sağa sola salladım ama durmadı ve gitti.Umutsuzca başımı sağa çevirdim.
Min cha
-Ya ona da birşey olursa
Park jimin
-Hiçbirşey olmicak üzülmeDiyip başımı göğsüne koydu ve saçımı okşamaya başladı.
...
Akşam oluyordu.Tae oppa ameliyathaneden çıkmış göz altında tutuluyordu çünkü hâlâ yaşam riski vardı.
Devam edicek
Yine kısa oldu yaa ama aklıma fikir gelmiyo ben ne yapayım jsjsjsjsj neyse diğer bölümde görüşürüzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~♡Assistant and Boss Love♡~✔JİMİN-
FanfictionBaşlama tarihi: {12.12.2020} Bitirme tarihi: {15.04.2021}