.•*:。✩ SZEREPLŐK
Choi Chanhee
Kim SunwooLEÍRÁS ✩.・*:。
Ide valójában nem nagyon tudok mit írni azon kívül, hogy Chanheenek 'titkos pasija van', Kevin megpróbál felszedni valakit, Sunwoo pedig 'Chanhee titkos pasija'. Ez nagyjából össze is foglalja a dolgokat. :").•*:。✩ TERJEDELEM
1861 szóAz ügyvédi állás jól fizetett. Telt belőle a Seoul szívében elhelyezkedő társasházak egyik legszebb emeleti lakására teljes falas ablakokkal és még maradt is annyi, hogy kényelmesen hátra lehessen dőlni és élvezni a szabadnapokat.
Kevin pont ezért lepődött meg, mikor már annyira hétköznapian becsukta maga mögött az ajtót, legjobb barátja mégsem volt otthon. Helyette viszont megpillantott egy ismeretlen meztelen hátat, ami miatt torkára akadt minden értelmes szó, helyette pedig egy artikulálatlan felkiáltással nyilvánult meg meglepettségében és fordult ismét az ajtó felé behúzott nyakkal.
Mikor Chanhee közölte, hogy nyílt zuhanyzót fog beszereltetni, Kevin furcsállta a döntését. Hiszen melyik volt az az elvetemült ember, aki a bejárati ajtótól alig ötven méternyire szeretett volna zuhanyozni? A lakásba persze illett, a fehér tégla falak, sok fényt beengedő ablakok és a minimalista dekoráció mellett csak méginkább azt a lezser "gazdag" hatást keltette, amit az ember érzett, mikor Chanheere nézett.
— Ki vagy te? Chanhee hol van? — Kérdezte Kevin maga elé védekezőleg felemelt kezekkel, s az ajtót kezdte el tanulmányozni.
Hallotta a vizet elzáródni és kinyílt a zuhanyfülke ajtaja. — Lement reggeliért — kapott választ az ismeretlentől, mire hátra pillantott, de ahogy meglátta, hogy még csak a törölközőt tekeri dereka köré, gyorsan vissza is fordult. — Sunwoo vagyok — mutatkozott be teljesen nyugodtan, s látszólag cseppet sem zavarta a helyzet. Éppen olyan hétköznapian kezelte, mintha ez megszokott lett volna.
— És?
— Chanhee pasija, Sunwoo — Kevin végleg megfordult, s Sunwoo hátra túrta nedves tincseit majd egy másik törölközőért nyúlt, mielőtt ismét megszólalt volna. — Általában van rajtam ruha — arcáról szórakozottság sugárzott. Egyáltalán nem volt szégyellős, de nem is volt mire; látszott rajta, hogy évek óta sportolt. — Kevin, igaz?
— Aha, de... Chanheenek nincs pasija... — Kevin kezei még mindig maga előtt voltak, de már kissé leereszkedve, már inkább abból a célból, hogy demonstrálja értetlenségét.
— Mert van az a fura szabálya, hogy nem címkézi a kapcsolatokat? — Kérdezte, s a kezében lévő fekete törölközővel megtörölte arcát, továbbra is zavartalanul állva a kabin mellett.