Alvast een extra post voor jullie XxX
Reede zakt naar beneden op zijn knieën. Hij drukt een kusje op mijn buik en dan kijkt hij omhoog naar mij. 'Je weet het zeker?'
'Ja' zeg ik. En ik meen het.
Hij trekt aan mijn yoga broek. Hij krijgt hem niet gelijk uit omdat het zo'n strakke broek is. Dan trekt hij er wat harder aan waardoor het gelijk een stuk naar beneden schuift tot mijn knieën.
'hmmh, fucking hell' zegt hij als hij mijn donkerblauwe kanten string zachtjes een kusje geeft. Hij kijkt langs me heen naar de spiegel zodat hij ook de andere kant kan zien. 'Je hebt echt een fantastische kont weet je dat? Ik kon mijn ogen echt niet van je af houden tijdens die yoga les. Gelukkig heb ik nog een foto kunnen maken voor ons "proces" ' zegt hij.
'Oh mijn god, heb je dat echt gedaan? Dat kan echt niet!!!' Ik giechel zachtjes om zijn opmerking terwijl ik vlinders in mijn buik voel.
'Ik meen het. Het is gewoon bijna niet eerlijk meer. Het is eerlijker als je of het één hebt wat er goed uit ziet of het anders maar jezus jij bent gewoon de hoofdprijs' zegt hij.
Zou hij dat echt menen? Ik hoop het. Ineens voel ik me heel erg bewust over mijn eigen lichaam. Ik wil niet dat hij zomaar mijn sport bh over mijn hoofd moet uittrekken. Wie heeft dit nou weer verzonnen. Het is totaal niet charmant om dit uit te trekken.
'Hé, gaat het wel schat?' vraagt hij als hij omhoog komt en mijn gezicht in zijn handen neemt.
'Ja. Ik...ik...ehm....dit is niet de meest charmante kleding om uit te trekken'
Hij glimlacht naar me. 'Lieverd, je maakt je veel te druk' zegt hij terwijl hij met zijn duim over mijn wang wrijft.
Ik kijk naar beneden. Ik wil gewoon dat dit perfect gaat, dat ik me geen zorgen hoef te maken dat ik iets niet makkelijk uit krijg en er daardoor stom uit zie.
'Jess...Ik wil dat jij je fijn voelt en vooral op je gemak bij mij. Vind je het anders fijn als ik me omdraai zodat jij je kan uitkleden. Dan kan je alvast onder de douche gaan staan en dan kan je me roepen als ik erbij mag komen' stelt hij voor.
'Ja, dat zou ik fijn vinden denk ik' zeg ik. Ik voel me dan wat gemakkelijker. Dan kan ik eerst nog even omgedraaid staan in de douche. Het water verbergt natuurlijk niks maar ik voel me op een of andere manier minder...kwetsbaar.
Hij zoent me nog een keer en laat me dan los zodat hij zich kan omdraaien. Ik wil eigenlijk helemaal niet dat hij me los laat. Ik wil zijn sterke warme armen weer om me heen voelen.
Ik begin me uit te kleden. Ik schop voorzichtig mijn broek uit en leg hem aan de zijkant. Daar leg ik ook m'n sokken bij. Dan doe ik m'n ondergoed uit wat op de hoop erbij komt. Het moet toch allemaal in de was. Dan doe ik mijn sport-bh van nike uit en leg die op de wastafel. Mijn hart klopt in mijn keel omdat Reede letterlijk een meter van me vandaan staat. Ik bekijk mezelf even in de spiegel. Ik probeer alle negatieve gedachten los te laten en ik loop richting de douche. Ik stel hem niet te warm maar gewoon lekker. Het water stroomt over mijn hele lichaam heen en tot slot doe ik mijn hoofd onder het water. Ik doe even mijn ogen dicht en adem een paar keer rustig in en uit. Dan kijk ik naar Reede die nog steeds omgedraaid staat. Zijn rug is prachtig. Je ziet dat hij sterk is en veel traint omdat hij een aardige v-vorm heeft. Reede is echt de knapste jongen die ik ooit heb gezien. Ik snap niet wat hij in me ziet. Maar daar wil ik nu niet bij stil staan.
Ik kijk nog één keer naar hem en dan draai ik me om in de douche.
'Ehm..je kan...je kan je omdraaien' zeg ik zenuwachtig.
JE LEEST
Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO Serie
Roman d'amourJess is 20 jaar. Ze zit nu in haar derde hbo-jaar. Haar (ex) vriend Dylan heeft haar een jaar geleden gedumpt. Sinds die tijd heeft ze het gevoel dat ze iets mist. Nu leert ze op het hbo tijdens een AMX week Reede kennen. Ze voelt zich gelijk tot he...