"דייסי למה את בוכה?" שאלתי מופתעת. "כ..כי הם לקחו..לקחו את סנדרה.."היא בכתה.."מי? ואיך?" שאלתי "לפני שהייתה את הפסקת החשמל אז לואי נכנס לחדר שאני וסנדרה היינו וחשבתי שהוא בא כדי להרביץ לי או..משהו אבל לא..הוא בא בשביל להרביץ לסנדרה. הוא שלף סכין והתחיל לדקור אותה בידיים וברגליים..ואז סנדרה איבדה את ההכרה..." היא הפסיקה לבכות אך היו לה עוד דמעות בעיניים."אוקיי תמשיכי.." אמרתי "לואי לקח את סנדרה על הכתפיים וכשיצא הסתכל עליי במבט מאיים..ו...אז הוא גרם להפסקת חשמל כדי שהרופאה לא תראה את ה..את הסימנים של סנדרה.." היא כבר בכתה ושמה את הידיים על הפנים..בכיתי מעט איתה.."זאין אתה רואה?" שאלתי..דייסי נרדמה. "מה אני רואה?" הוא שאל כאילו הוא לא יודע.."אתה רואה עכשיו מה קרה בגלל הגרייס הזאת שלך?!" הרמתי את הקול אך מעט. "אם אני לא טועה את זאת ששיחררת את גרייס..." הוא צעק כי כעס שאני זאת שמפילה עליו את האשמה..."סליחה באמת שהצלתי אותך באותו רגעע"...הסתכלתי לחלון והמשכתי ללטף את ראשה של דייסי. כשחזרנו, אני, זאין ודייסי שישנה אז זאין לקח אותה בידיים..הדלת הייתה פתוחה..."מוזר..אני נעלתי" אמרתי.."יכול להיות ששכחת כי את אישה!" הוא צחק.."סליחה?!" צחקקתי "כן כן.." הוא אמר גאה.."לבנות יש זיכרון פי אלף יותר טוב משל בנים אז תרגיע..." אמרתי לו כאשר אני מרימה את הגבות..."טוב טוב יאללה.." הוא צחק מחכה שאני אפתח את הדלת..נכנסנו. ראיתי את הארי יושב על הספה, אוכל גרעינים ורואה משחק כדורגל.."הארייי?!" שאלתי ואני רצה אליו.."היייייי חיכיתי לך!" הוא חיבק אותי.."מה אתה עושה פה? ושנייה, מאיפה יש לך את כל הגרעינים האלו?" שאלתי והפנים שלי מתכווצות.."אהה 1. החלטתי לבקר אותך כי את אחותי ואני רוצה לראות אותך, איך זה לא ברור!
דבר 2. רציתי לאכול משהו בזמן שלא היית פה אז נסעתי לסופר..קניתי הרבה מצרכים.."
"א-ו-ק-י, יופי" חיבקתי אותו.."רגע את לא רוצה להכיר לי מי כל אלה ולמה לבחור הזה יש ילדה ישנה או וואט אבר על הידיים?" הוא הצביע לכיוון זאין וכמובן שזאין חייך חיוך של..כן לא חשוב..חח
"אהה זאת דיייסי חחח.." חייכתי.."דייסיי?" הוא היה מופתע והתקדם לכיוונה.."וואי נכון איך לא זיהיתי." הוא גירד בראשו והסמיק.."טוב אז אני תכף יורדת חזרה...זאין בוא איתי.." אמרתי והסתכלתי על זאין.
YOU ARE READING
Love can not be explained-Z.M
Fanfictionהיושש קוראים לי מיה ואני בת 17 וחצי, יש לי שיער חום יחסית בהיר,עיניים בצבע ירוק-טורקיז ואני די גבוהה ורזה. אני לומדת בלונדון, עברתי ללונדון לפני כמה חודשים וקשה לי להתחבר פה אבל הכרתי חברה ממש ממש חמודה וטובה קוראים לה סנדרה, היא גם ממש מצחיקה ואני...