Deel 49

1.5K 32 0
                                    

Hij zet de regendouche weer aan en begint me af te spoelen. Dan pakt hij een sponsje waar hij wat zeep op doet en begint hij me in te smeren.

'Deze hebben wat extra aandacht nodig' zegt hij als hij bij mijn borsten aankomt. Hij begint zachtjes te kneden terwijl hij zelf weer hard wordt. Ik voel het tegen mijn rug aan. Ik moet er van glimlachen. 

'Ik dacht dat je gelijk zacht werd als je klaarkomt' zeg ik. Het is er uit voordat ik er over na kan denken.

Hij moet lachen. 'Nou geloof me, het aanzicht van jou zal er op elk moment voor kunnen zorgen dat ik hard word. Net klaargekomen of niet. Zeker als je zo onschuldig aan je vinger likt om te proeven hoe mijn sperma smaakt.'

'Sorry als dat raar was' zeg ik.

'Hé, wat zei ik nou. Geen sorry zeggen. Zeker niet voor het feit dat je me geil maakt want dan zou je de hele dag bezig zijn met sorry zeggen'

'Maar ik weet gewoon....' voor ik mijn zin kan afmaken zoent hij me weer. Dwingend duwt hij zijn lippen op de mijne en dringt zijn tong bij me binnen. Ik geef me weer over aan hem omdat ik niet anders wil. Zo gaan we een tijdje door. Dan probeert hij zich in te soppen en dan stoppen we weer om te zoenen en elkaar aan te raken. Terwijl ik mijn shampoo probeer uit te spoelen blijft hij in mijn borsten kneden terwijl hij voor me staat. Als hij zijn shampoo uit wast ga ik voor hem, tegen hem aan staan. Terwijl hij het uitspoelt kan ik zijn hele bovenlichaam verkennen met mijn handen. Het maakt me niet uit dat de helft van zijn shampoo weer op mij terecht komt. Zodra hij zijn ogen weer open doet zoent hij me weer.

'Mag ik je straks proeven, ik wil je zo graag proeven' zegt hij.

Wat hij zegt slaat gewoon gelijk door naar mijn klit waardoor ik niks liever wil. Ik ben heel erg benieuwd hoe het zou voelen. Ik kan me niet voorstellen dat er iets is wat lekkerder voelt dan gisteravond.

'Denk je dat de andere nog steeds weg zijn dan?' vraag ik hem.

'Ja vast wel en anders wil ik het nog steeds' zegt hij terwijl hij in mijn kont knijpt zodat ik nog dichter tegen hem aan sta.

'Oké' reageer ik.

'Echt?' vraagt hij.

Ik knik naar hem 'Hmhh, ja' antwoord ik nog een keer als bevestiging.

'Laten we jou dan maar snel afdrogen' zegt hij terwijl hij me geil aankijkt.

Als we allebei afgedroogd zijn tilt hij me onverwacht op en zoent me. Ik sla mijn benen om hem heen, net als in het zwembad. Dan zet hij me op de wastafel en gaat zelf op zijn knieën zitten. 'Ik moet je even proeven, daarna leg ik je op het bed' zegt hij. Hij kijkt me nog even aan. 'Benen wijd schatje' zegt hij. Ik doe wat hij zegt en hij begint met langzame kusjes op de binnenkant van mijn been. Hij komt steeds dichter in de buurt van waar ik hem het liefst wil voelen. Ik kan nergens anders aan denken dan Reede die met zijn hoofd tussen mijn benen zit en de warme adem die ik uit zijn mond op mijn huid voel.

Én dan voel ik het lekkerste wat ik ooit heb gevoeld. Als hij met zijn tong over me heen likt. Hij zet wat extra druk met zijn tong als hij bij mijn klit aankomt waardoor ik het bijna uitschreeuw. 'Reede' kreun ik.

'Fuck, ik moet je echt op het bed leggen. Je verdient het om op een bed te liggen als ik dit voor de eerste keer doe' hij kijkt me aan en tilt me op. Met mij in zijn armen loopt hij de badkamer uit. Net als we bij het bed zijn voel ik hem. Hij tilde me op terwijl we allebei geen kleding aan hebben. Ik voel zijn stijve lul tegen me aan duwen. Ik wil eigenlijk doorduwen. Zodat ik weet hoe het is om hem in me te voelen. 

'Hmmh fuck' gromt Reede als hij het ook voelt. 'Eerst jij' zegt hij als hij me aankijkt.

Dan legt hij me neer op het bed. Hij komt bovenop me zitten en zoent me. Langzaam maakt hij een weg van kusjes naar beneden. Als hij bij mijn borsten aan komt neemt hij een van mijn tepels in zijn mond. Hij bijt zachtjes waardoor ik zijn naam kreun. 'Ja schatje, schreeuw het maar uit voor me'

Dan gaat hij verder naar beneden. Tot hij weer is aangekomen waar hij wilt zijn. Ik heb mijn benen nog een beetje opgetrokken.

'Benen naar beneden lekker ding' zegt hij. Ik doe gelijk wat hij zegt. 'En wijd' zegt hij als hij naar me blijft kijken. Hij knipoogt naar me als ik gelijk doe wat hij zegt. 

Hij hangt met zijn mond boven mijn venusheuvel en ik voel de warmte van zijn adem. Hij is me gewoon aan het pesten nu. 'Reedeeee, alsjeblieft' smeek ik.

'Dat wilde ik horen' grijnst hij naar me. Dan likt hij weer. Oh My God...Ik dacht dat het niet lekkerder kon worden dan gister. Dat had ik dus fout. Fucking hell.

'Hmmh ja' kreun ik hardop als hij sneller gaat en rondjes draait om mijn klit heen.

'Fuck je kutje smaakt zo lekker Jess' zegt Reede als hij me even aankijkt.

Ik ga dit niet lang meer uithouden. Ik kan bijna elk moment gaan klaar komen. De dingen die hij met zijn tong doet maken me helemaal gek. Als hij het tempo versnelt kan ik me niet meer inhouden.

'Ja Reede, ahh!' roep ik uit als ik bijna klaar kom. Ik doe me ogen dicht en leun een beetje achterover zodat hij er nog beter bij kan.

'Kijk me aan Jess, ik wil zien dat ik je laat klaarkomen. Ik wil dat je me laat zien wat ik met je doe'

Ik doe wat hij zegt en ik kijk hem aan. Dan zet hij net wat meer druk en dat is genoeg om me over het randje heen te duwen. 'Ja schatje, kom maar voor me' zegt hij.

Ik schreeuw zijn naam uit van genot terwijl ik hem aan blijf kijken. Ik kijk in zijn bruine ogen die fonkelen door het plezier wat hij me weet te geven.

Mijn lichaam trilt nog na als hij naast me op het bed komt liggen. 'En? is dat nog een leuke herinnering?' vraagt hij aan me.

'Zeker' zeg ik terwijl ik nog hijgend bijkom van wat me net is over komen.

Ik heb nog nooit zo iets lekkers gevoeld. Ik had me niet eens kunnen voorstellen dat dit soort dingen echt gebeuren voordat ik Reede kende.

'Zullen we jou weer even schoonmaken dan' lacht Reede naar me.

Ik knik naar hem. 'Ik weet alleen niet of ik al op mijn benen kan staan' zeg ik tegen hem. Ik tril nog zo na dat ik niet weet of ik mijn benen onder controle kan houden.

Reede staat gelijk naast het bed en schuift een arm onder mijn benen door. De andere arm gaat achter mijn rug, onder mijn andere arm door en hij tilt me op alsof ik niks weeg. Hij draagt me naar de badkamer toe en zet me neer voor de douche. Hij zet de kleine douchekop aan en we spoelen ons allebei weer even af.

'Zullen we nog even in bed liggen?' vraagt Reede als we allebei afgedroogd zijn.

Daar hoopte ik al op. Ik vind het zo fijn om in zijn armen te liggen. 'Graag' reageer ik. 

Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO SerieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu