PROLOG

32 5 0
                                    

       Liceu, liceeni, dragostea între liceeni. Ce a mai frumoasă etapă a vieții.

       Beatrice și Federico erau  doi necunoscuți care nu știau că-și vor petrece iadul dar și raiul împreună.


      Beatrice Fill este o  domnișoară micuță de statură cu medii mari și plină de pasiune.

     E delicată și perfect croită pe eleganța baletului pe care, l-a practicat mai mult de jumătate din viața ei.

    Își jura că iubirea nu o va lovi, nu pe ea. Planurile cel mai des țin doar pe hârtie.

   Odată ce Federico Sant i-a invadat lumea, îi putea oferi trofeul. A făcut-o să-și uite promisiunile.

   Prietena ei, Sophi o încurajează mereu și în orice.

   Ea și prietenul lui Fede, Hardin Tander își fac un plan incapabil în urma unei beții să-i aducă pe Trice și Federico împreună.

   Fata nu știa nimic din lumea din jurul ei, cel puțin nu prea mult.

   Fotografia stelele și în special, se chinuia să fugă de acasă pentru a fotografia un moment unic al lunii în fiecare lună.

   Jurnalul lui Beatrice devenea tot mai plin de sentimentele ei față de Federico dar nu îl lasă să știe ce simte.

   "Tocilara clasei", cum era știută în pragul școlii ajunge cea de care popularul și totodată băiatul rău al școlii s-a îndrăgostit. Multe fete își doreau locul ei.

    Cu cât el devenea mai curtat, ea devenea tot mai jignită și lovită de vorbele dure ale fetelor din școală.

    Părul ei șaten, ochii verzi și corpul ei generos și bine marcat de forme era mereu acoperit de haine elegante și decente fiind greu să-ți dai seama ce personalitate poate avea.

    New York-ul era plin de amorezi în fiecare colț din locul ei preferat din oraș: Central Park.

    Ea încă nu-și găsise iubitul perfect și cuminte, atent, romantic pe care îl visa. Ea cel puțin știa că ura băieții ca Federico.

    Cel mult acea afirmație a rămas în trecut.

    Familia ei era asemănătoare cu a lui Federico. Ambele excelau pe domeniul business-ului.

    Se înțelege mult prea bine cu mama și tatăl ei fiind "prințesa" lor și singura lor alinare.

    Singură în imensul New York, fata putea spune că nu mai putea trece peste.

    Ce a pierdut aceasta?


    Federico Sant este un băiat înalt, cu un păr de un șaten închis și ochi albaștrii.

    Iubește dansul dar în special a dansa în mintea lui Trice sau cum îi spune el: "Trici".

   Pratică sport în fiecare zi dar mult mai mult își exersează mușchii pentru cucerirea ei.

   Pentru băiatul din Denver venit în New York învață spre mirarea tuturor și scrie poezii de dragoste iar una dintre ele ajunge prin intermediul lui Hardin și al lui Sophi, în dulapul lui Beatrice.

   Hardin Tander îi devine foarte ușor un prieten la cataramă fiind colegi de echipă la bascket.

   Când fetița inocentă iese la tablă, nimic nu mai conta, inima lui o luase razna dar nu știe ce e cu el. Nu intenționa să se îndrăgostească.

   I-a atras atenția, e specială.

   Poeziile lui și-o luam de cele mai multe ori ca orizont pe Beatrice Fill.

   Fiecare fată din liceu îl curta dar nu, nu o voia pe oricare dar pe ea.

   După o excursie în tabără, hotărăște că vrea să încerce s-o facă a lui.

  Corpul lui era un cutremur pe care seismograful nu-l putea cântări, doar din cauza ei.

  Odată ce află de planul lui Sophi și a lui Hardin, s-a simțit un dobitoc.

  Ea a început să-l respingă cât mai mult dar el nu renunța.

  Prima lor ceartă, prima lor acuzație că flirtează era mult pentru ea să ducă.

  Iubea să meargă prin pădurea din apropiere și pe câmp doar să îi arate stelele lui Beatrice.

  Familia Sant era micuță, fiind singur la părinți, la fel ca Trice.

  Mama și tatăl său erau oameni de afaceri cunoscuți în Denver dar odată ce au auzit de familia Fill au dominat New York-ul împreună.

  "Fede" așa cum mulți dintre apropiații lui îl strigau își iubea familia mai mult ca pe orice pe lumea asta.

   Tot dar mai puțin Beatrice, fata care i-a furat mințile.

   A simțit iubirea la prima vedere, doar când ea s-a apropiat de aceiași bucată de cretă și mâinile lor, dintr-o greșeală s-au atins.

   Ochii lor nu voiau să se mai despartă iar Federico dorea tot mai mult din ea.

   Ura enorm fetele care se luau intenționat de Beatrice doar pentru a-i intra în gratiile lui.

   A început să-i ia apărarea rupând cât mai multe inimi ale fetelor din liceu.

   Când cu adevărat viața i-a adus împreună, el a gafat.

   Cât de multe emoții avea dar șansa față de ea și-a pierdut-o într-o fracțiune de secundă.

  Iubita perfectă este doar Beatrice, fata liniștită și deschisă doar cu el.

   În urma tragediei pe care a primit-o din partea vieți, nu credea că speranța există.

  Miezul nopții, un mesaj și Beatrice. Moarte.

  Ce a pierdut?

   "Doi de inimă neagră" este cartea care ea speră că va oferi speranța unui nou început pentru Federico și Beatrice. Să învățăm cât de mult iubirea față de cel de lângă noi ne va defini toată viața. Despre cum dragostea nu este decât un joc pe care trebuie să îl pierzi. O carte care ne desparte, de orice capriciu de inima neagră a celor doi și de oceanul care se află între noi. O dată pentru totdeauna, credem în dragoste.

   " Înalță-mă spre cer și fă-mă luna ta. "

   " Îmi amintesc cum durerea îmi stingea fiecare părticică din suflet, tu încă erai luminița mea. "

Doi de inimă neagrăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum