3.ნიშანი😨

353 29 6
                                    

-რა,რა მაგრამ ამას ნამდვილად არ ველოდი,-გაოგნებას ვერ მალავს ჯიმინი-ის ვინც ღვინო შემოგვთავაზა ხომ შენი ომეგა იყო?
-აააჰამ, სასაცილოა, ერთი კარებში გვებებება მეორე ღვინოს გვთავაზობს.
-ახლა დარწმუნებული ვარ,რომ ტყუილად არ მივახარჯეთ რამდენიმე მილიონი.სარფიანი შენაძენი აღმოჩნდა,არა შენაძენი ცუდად ჟღერს არმომწონს.
-მამაჩემი მეძახის,წავალ ვნახავ.
მარტო დარჩენილ ჯიმინს იუნგი მიუახლოვდა:
-ბატონო პაკ,ვინმე ქალბატონ კიმს სურს თქვენთან გასაუბრება,რამე გადავცე?
-გადაეცი,რომ უცნობებთან არაფერი მაქ სასაუბრო ძვირფასო.-ცალყბად უღიმის ჯიმინი.
-დიახ,ბატონო პაკ.
მმმ ჯიმინ წამი გაქვს მოსაფიქრებლად,დავუძახო?არ დავუძახო? ააშშ ჯანდაბას!
-გაჩერდი- იუნგი შემოტრიალდა.
-მმ,რა გქვია?
-მინ იუნგი,ბატონო.-უღიმის იუნგი.
-რამდენი წლის ხარ?
-ეს რა დაკითხვაა? -ეცინება დაცვის თანამშრომელს- მე 25 წლის ვარ,ბატონო პაკ - საყვარლად იღიმის.
-ოჰ,ჩემზე უფროსი ხარ,უბრალოდ ჯიმინი დამიძახე.კარგი?
-კარგი ბატო... ქხმ ჯიმინ.ახლა კი დაგტოვებთ.
*ჯანდაბა ღმერთო,ეს ისაა,ის მინ იუნგია,ვაიმე,ააა* -ფიქრობს ჯიმინი თან სულელივით ეღიმება,რასაც ახალდაბრუნებული ჯონქუქი ეგრევე ამჩნევს.
-რა იყო ჰიონ? რანაირად იღიმი?შეყვარებული ხომ არ ხაროო?
-შენთითონაც გიჟივით იღიმი,რაიყო ქუქიტო? მამამ რამე საინტერესო გითხრა?
-მან მითხრა,რომ მინ იუნგი არა დაცვის თანამშრომელი,არამედ მისი პირადი მდივანია.
-ღმერთო,ყველაფერი კიდევ უფრო საინტერესოდ ვითარდება.-იღიმის პაკი.
-ახლა რამე ახალი შეხვედრის მიზეზი გვჭირდება.
-ეი,ფელიქსს ხვალ დაბადების დღე აქვს! კლუუბშიი-იცინის ჯიმინი-იქ ხომ არ წავყოლოთ?
- მოდი ვცადოთ სასტიკად მაინტერესებს რა მოხდება ამჯერად! -იცინის ჯონიც.

*შემდეგი საღამო,ფელიქსის დაბადების დღე*
-ჰეი,ჰეი, ბიჭებო, ძალიან გახარებული ვარ თქვენი ნახვით-ეგებებათ იუბილარი.
-გილოცავ დაბადების დღეს! -ამბობს ჯიმინი.
-გილოცავ! -ამბობს ქუქიც.
-ეი,ნახეთ, წარმოდგენა იწყება-ამბობს ჰიონჯუნი.
სცენაზე იუნგია და საოცარად სექსუალურად და მიმზიდველად ცეკვავს(აიდოლის ბოლო პერფომანსი გაიხსენეთ)
-ყოველ შეხვედრაზე კიდევ უფრო მაოცებს,ნეტავ მართლა ომეგაა? -ჩურჩულებს ჯიმინი.
ამ დროს სცენაზე თეჰიონი ჩნდება. *ღმერთო ის მოსიარულე სექსია! არადა გუშინ სასწაულად საყვარელი იყო!* დაჭყეტილი თვალებით უყურებს ჯონქუქი.
-ჰიონ,ეს ძაან მოულოდნელი იყო.
-ოჰო,რა კარგი მომუშავეები ამირჩევია-ამბობს მინჰო.-გინდათ თე და იუნი გაგაცნოთ? -ეს თე და იუნი ჯიმინსაც და ჯონქუქსაც არ მოეწონა.
-ჩვენ უკვე ვიცნობთ ერთმანეთს. -სერიოზულად ამბობს ჯონი.
-სალამი,იუნგი-სარკასტულად ამბობს ჯიმინი.
-ჯიმინ? -შეშინებული ამბობს იუნგი.
-კაი ნუ იძაბები,თუ ფიქრობ რომ ბატონი ჯონ უფროსი გაიგებს ამ სამსახურის შესახებ არ ინერვიულო-თვალს უკრავს ჯიმინი.
-მადლობა-იღიმის იუნგი.

Life is a game 💥ცხოვრება თამაშიაWhere stories live. Discover now