Moa szemszöge
Baltazarral egyre közelebb kerültünk egymáshoz. Nem tudom még, hogy mi lesz bőle, de szeretném ha komollyá válna a dolog köztünk. Lucifer Sahra szeretője lett, de Baltazarral már egy terven gondolkozunk, hogy hogy lehetne megszabadulni a kis Királytól. Mind a négyen idegesek vagyunk. Ha lebukunk akkor annak akkor nagyon sújos következményei lehetnek. Mind a négyünket kidobhatnak a Pokolból amit nagyon nem szeretnénk.
Épp az asztal elött ülök és azon gondolkozok, hogy hogyan lehetne a jól megszervezett tervet végrehajtani. A ceruzát tartva. Akezemben ütemesen kopogtatom a papíron közben az egyik lábammal dobolni kezdtem. Egyik kezemet megtámasztottam állam alatt és csak meredten figyeltem a fehérre meszelt falat. Hangokat hallottam kintről kiszűrődni így figyelmemet inkább annak szenteltem. Lucifer elég szemrehányóan beszélt a másik személlyel. Felálltam a székből amin eddig nyugalmasan űltem, majd mit sem törődve az eddigi dolgaimmal megindultam kifelé. A lépcsőn lefele haladva egyre jobban hallani lehetett ahogy Lucifer éppen kioktat valakit. Amikor leértem egyből elém tárult egykori főnököm és a mostani tenyérbemászó Király.
- ide állítasz tulipánnal és meg vagy győződve róla, hogy Sahra ezt szereti? Ha kicsit is ismernéd annyira, mint amennyire híresztelgeted, akkor tudnád, hogy Sahra utálja a tulipánokat és a rózsát szereti! De neem te nem is tudhatod ugyan is téged egyáltalán nem érdekel a lány, az sem, hogy éppen mit érez! Téged csak az érdel, hogy uralkodhass és a teón a tiéd lehessen! - Lucifer úgy ejtette ki a szavakat a száján mintha tudná mit csinál. Igazából nagyon nem tudta mit csinál.
- annyira nagy baj, hogy éppen nem rózsát hoztam neki? Miért ennyire fontos, hogy mit kap? A szándék a lényeg! - a Király elmosolyodott és tovább akart menni de Lucifer válla nekiütközött az övének. Egy pillanatra megtorpant, majd olyan közel hajolt egykori főnököm arcához, hogy szinte én is éreztem lehelletét megcsapni arcán. - na ide figyelj te betolakodó! Csak azért vagy még itt, mert Sahranak fontos vagy! Nem tudom miért, de nem engedi, hogy kitegyem a szűröd! Valami különleges kapocs van közted és közte. Ha téged bántalak azt Ő is megérzi, így sajnos nem húzhatok be neked. Nem is tudlak megölni, pedig nagyon szívesen megtenném mivel még ember vagy! Szóval ha jót akarsz Sahranak és nem akarod, hogy baja essen, akkor takarodj az utamból, különben a lány kínok közt fog könyörögni a szabadságáért! - élvezte az előnyét. Megveregette Lucifer vállát aki szinte már forrt a dühtől, majd tovább ment. Utánna akart menni, de rájött, hogy nem teheti. Nem teheti, mert azzal Sahranak ártana. Matt helyzetet kapott amiből nem tudott kijönni jól. Idegesen beleütött a falba, hogy szinte megrepedt, majd megfordúlt és mibtha egy pillanatra megtorpant volna és a szemében mintha ilyedtséget véltem volna felfedezni. Szemeit kissé elborították a könnyek amitől alig láthatott, így lehúbyta őket, amikből azonnal kipottyant egy-egy könycsepp.A nap többi részén próbáltunk feltünés nélkül tervezgetni ami nagyjából össze is jött. Valami fura érzés tartott egész nap hatalmába. Rápillantottam a fiúkra akik a lapokat figyelve nézték semleges tekintettel. Nem bírtam ezt az érzést tovább magamba tartani így mostmár szóvá tettem.
- fiúk! - hangom kissé ilyedt volt, ami hatására rámkapták a fejüket. Olyan egyszerre tették mintha megbeszélték volna. Ettől csak mégjobban meglepődtem, de aztán egy enyhe fejfájás kíséretében belekezdtem. - nektek.. Nektek nincs fura érzésetek? - a mondatot csak ketté törve tudtam kimondani, ugyanis amikor ezt hangosan is kimondtam a mellkasom kissé összeszorúlt fogvatartva az oxigént.
- mire gondolsz Moa? - Lucifer ilyedten figyelte arcomat ami talán kissé még sápadt is volt. Úgy éreztem, hogy még a víz is levert kissé.
- nem tudom! Nektek nem furcsa, hogy Sahrat egész nap nem láttuk? - felpillantottam mintás szőnyegemről előszőr egyikre majd a másikra. Lucifer elsápadva pillantott le maga elé, majd ahogy Baltazarra vezettem tekintetem olyan arckifejezést mutatott amitől még én is megilyedtem.
- most hogy mondod.. Egész nap nem láttam. - Baltazar szavai léket ütöttek mellkasomba, és bármennyire is nem bírtam Sahrat most igazán kezdtem kétségbeesni.
- na nem mondod! Ugyan ezt mondtam az elöbb is! - szúrós szemekkel rápillantottam, mire Ő csak lehajtotta fejét és az apró mintákból álló szőnyeget kezdte el tanulmányozni.
- elég! Ne veszekedjetek már! Azzal nem segítetek semmit az isten szerelmére! - Lucifer olyan ideges hangon szídott le minket, hogy attól még én is megilyedtem. A szemében valami fura csillant meg. Mibtha aggodalom jele lenne de mintha vegyülne egy kis félelemmel? Ilyet még sosem láttam nemhogy a szemeiben megcsillanni, de még magán Luciferen kiütni sem. - meg kell keresni! AZONNAL!! - hangja olyan határozott volt mint még soha. A szerelem vezette őt és ezért volt képes ilyen kitartónak lenni. Így hát felkeltünk az eddigi helyünkről, eltettük biztonságos helyre a papírokat és kilépve az ajtón megindúltunk, hogy megkeressük azt a személyt, aki most mindannyiunk életében fontos szerepet játszik.Sziasztok Babáim! Meghoztam nektek a következő részt. Bocsánat, hogy ilyen sokat kellett rá várni! Nagyon remélem, hogy tetszzeni fog nektek! Igyekszem hozni a következő részeket, addig is jó olvasást hozzá! Puszii! 😘😘
YOU ARE READING
Lucifer /BEFEJEZETT! /
FantasySarah egy teljesen átlagos tini lány. Lucifer viszont a pokol ura. Mi lehet egy olyan kapcsolatból aminél az egyik fél a pokol ura a másik fél viszont egy teljesen átlagos tini lány? Beleszeretni egy földi halandóba egyenlő az öngyilkossággal. De mi...