5. Bölüm #Lise

78 5 0
                                    

**

"Alyaa... Alyaa... Alya diyorum hadi" noluyo lan bu kim. Gözlerimi hafif araladım ki doğru tahmin Selin. Anlamadığım beni niye kaldırıyor. Ben okula gitmiycem ki daha kayıttı formaydı uzun iş. " Noluyo ya beni niye kaldırıyon sabahın köründe?" Ters ters bakış attı. 

   "Okula canım. Ben halledicem kayıt falan hatta bugün derse bile girersin. Böyle kalırsa ilk derse geç kalıcaz." Ne yani okula mı başlıcam. Doğru biraz ineğim ama bugün istemiyorum. Selinin bakışlarına maruz kalmamak için doğruldum. " Aşağıda bekliyorum. Benimde işim var hazırlanınca seslen." Onaylama anlamında kafamı sallayarak aynanın karşısına geçtim.

   Aklıma teyzemlerin evi geldi. Orda da böyle boy aynası vardı. Her sabah kalktığımda ona bakardım. Kafamı unut gitsin anlamında irktim. Ic sesim harekete geçti hemen.

"Alya kendine haksızlık etme onların suçu:

"Alya itiraz etseydin biraz"

"Ne yani o adamla aynı evde mi kalacaktın"

    Off gidin kafamdan. Gözlerimin altı hafif şişti. Ilk defa yattığım yer alışamadım heralde. Uykusuzluk tuttu. Hemen lavaboda elimi yüzümü yıkadım. Kendime kıyafet seçcekken fazla  kıyafetimin olmadığını farkettim. Olsun bugün birseyler bulayım da... Valizimi karıştırdığımda şortuma baktım. En sevdiğim şortum. Ama camdan bakınca havanın çok uygun olmadığını gördüm. Daha sonra siyah bacaklarıma tam yapışan pantolonumu üstüme sporcu atleti son olarakda salaş bir hırka giydim. Ayunada kendime göz gezdirdiğimde güzel olduğumu hissettim. Spor tarzı sırt çantamı da yanıma aldım. Icine lazım olabilecek birkaç şey koydum. Saçlarımı da önce taradım ve sus dalgası yaptım.  Şimdi hazırdım. "Selin ben hazırım hadi çıkalım."

***

Selinin arabasıyla okula doğru gidiyoruz. Okul yakınmış ama biyere uğrycakmış sanırım. Her neyse. "Alya.. birsey soylicem benim gittiğim bi lise çok iyi değil istersen başka liseye kayıt ol. Yani serseriydi "  kafamda bikaç serseri tipi canlandırdım. Amaan bi lise ne kadar kötü olabilir ki diyerek" Gerek yok zaten artık k hevesim de yok."  Uyarmadı deme gibisinden birseyler geveledi tam anlamadım.

        Geldik dediğini duydum. Arabadan inip okula doğru yürüdük.  Okul dıştan güzel ya görüntü falan. Okula doğru yürüdük. Bahçeye girmemle etrafı incelemem bir oldu. Gözlerim resmen açılıp yerinden fırladı. Okul sanırsın okul değil bar. Biraz daha incelemeye başlayınca...

"Oha!! Inanmiyorum ya tesadüfün de bu kadarı"

Merhaba değerli okuyucularım şuan kitlemiz biraz küçük ama inanıyorum büyüyeceğiz.

Tahmin olarak sizce Alya kimi gördü?

Sizi seviyorum canlarım. Kalın sağlıcakla...

Geleceğim Olur Musun?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin