1.2K 85 43
                                    

Bir süre yazarın dilinden hikaye gidecek, sonra karakterlerin diline geçecek.
__________

Taehyung peşine düştüğü kişilere yetişmek adına hızlandı. Önünde giden aileden gözlerini bir saniye bile çekmiyordu. Şapkası vardı, kamufle edilmişti, tanınmamak için. Çift ve bebekleri AVM'e girdiklerinde Taehyung da peşlerindeydi.

Çiftin yanlarında dört yaşlarında bir erkek çocuğu, kadının kucağında ise bir yaşında bir kız çocuğu vardı. Erkek çocuğu koşuşturuyor, annesini dinlemeden raflardan istediği yiyecekleri alıyordu. Taehyung bu manzarayı izleyip dudakları kıvrıldı, hafif gülmüştü. Kadın sinirlendi ve iki yaşlı bebeğini, erkeğin kollarına bıraktı. Taehyung bu manzara karşısında iç çekmişti. Bu bir kıskançlık da olabilirdi. Kadın oğluna yaklaştı, elinden tuttu. Böyle yapması daha iyiydi çünkü marketteki herkes haylaz çocuğu seyreder olmuştu. Kadın yavaş yavaş Taehyung'a yaklaştı, Taehyung kafasını aşağı dikmişti. Kadın Taehyung'un elinde tuttuğu çocuk yemeğini hangi tezgahtan aldığını sormak istiyordu. Taehyung ne ara çocuk yemeği eline almıştı onu bile hatırlamıyordu. Sadece bir şeyle ilgilenir gibi yapmak istiyordu. Mamayı kadına verdi, kadın anlamadı, teşekkür için adamın yüzüne bakmak istedi ama adam hızla oradan uzaklaşmıştı. Kadını ve hızlanan kalbini orada bırakıp uzaklaşmıştı.

Çift bebekleri ile beraber AVM'nin yemek katına çıkmıştı. Taehyung da onlardan biraz uzak bir yer bulmuş, oturuyordu. Gözlerini New York'un karanlık caddelerine dikti. Burada çocuk büyükmek mantıklı gelmiyordu. Daha sonra yeniden çifte baktı. Kızıyla oynayan Jisoo'dan gözlerini çekemiyordu. O kadar büyülü görünüyordu ki.. kalbinin ritmini hızlandırıyordu.. Taehyung, Jisoo'ya dalmışken haylaz erkek çocuğu yine yaramazlık yapmış tüm meyve suyunu üzerine dökmüştü. Bu durum Taehyung'un gülmesine sebeb olmuştu. Duraksadı. Artık gülmüyordu. Çünkü erkek, haylaz çocuğa yaklaşıp üzülmemesi için ona moral oluyor, aynı zamanda Jisoo'nun da sinirini yumuşatmaya çalışıyordu.

Taehyung kafasını hafif sağa atıp olanları izledi. Şu an o adamın yerinde olmayı her şeyden çok istedi. Gerçekten istedi.

Adam bir süre sonra haylaz çocuğa yeni meyve suyu almış, çocuğun yüzünde kocaman gülümsemeye sebeb olmuştu.

Taehyung ise burukça, gülümsüyordu. Pişmandı. Ama pişmanlık çare değildi.

Jisoo'yu üzmek istemişti, mutsuz olsun ve ona yaşattıklarının bedelini ödesin istemişti. Ama mutsuz olan, yalnız olan kendisiydi.

vsoo | Invitation (Davet)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin