Surrender | Junhui

3.5K 208 594
                                    

TW : Suicide, Rape, Bully.

————

"Argh hyung, sakit!"

Junhui mengerang sedikit apabila Jeonghan menendang perutnya.

"Kau diam! Aku dah pesan jangan bising kan?"

Junhui menatap Jeonghan perih. Mata dia bertentangan dengan mata Jeonghan yang menatap benci ke arahnya.

Jeonghan menarik kasar rambut Junhui supaya memandangnya.

"Susah sangat ke permintaan aku? Tak boleh tunaikan ke? Aku suruh kau beli benda alah tu je?" Jeonghan menonjol dahi Junhui setiap persoalan yang ditanya.

"T -tapi hyung, Jun takda duit. Duit Jun semua h -hyung dah guna" Junhui berkata tersekat-sekat.

Takut. Ye dia takut.

Jeonghan berdecih.

"Kau ingat kau boleh tipu aku ke, bodoh! Keluarkan jelah duit dekat bank kau!" Jeonghan menarik lagi kuat pegangannya di rambut Junhui.

Bunyi pintu dibuka membuatkan kedua mereka memandang ke arah figura yang berjalan masuk.

"Oh Gyu-ah. Nak join ke?"

Jeonghan tersengih sinis melihat Mingyu yang melangkah masuk itu.

"Hm? Jantan sial nie bagi alasan apa pula kalini?"

Mingyu memandang Junhui yang sedang ketakutan itu.

Jeonghan melepaskan rambut Junhui dan tertawa kecil.

"Dia bagi alasan takde duit. Tch. Bodoh." Jeonghan menggulingkan mata.

Junhui menunduk kepala mendengar ayat Jeonghan.

Mingyu menggeleng tak percaya lalu menghampiri Junhui yang melutut itu. Dia memegang dagu Junhui dan mencengkam kasar agar jejaka Chinese itu memandang dia.

"Junhui, Junhui. Idol takkan takde duit. Tsk tsk"

Air mata Junhui hampir mengalir.

Sejujurnya, dia masih ada duit. Tapi duitnya itu disimpan untuk duit bulanan keluarganya di China. Dan, sejak kebelakangan ini, Jeonghan selalu memintanya duit sehinggakan dia terpaksa berbohong kepada kedua ibu bapanya yang pelik kenapa duit bulanan yang mereka terima kurang daripada biasa.

"Aww, Jun hyung menangis ke? Mana jejaka yang digelar 'Prince of China' tu. Hm?"

Semakin kuat cengkaman Mingyu sehingga Junhui berdesis.

"G -Gyu ah. S -sakit"

Mingyu memandang Jeonghan yang menatap mereka bosan.

Dia melepaskan cengkaman nya lalu berdiri. Tak sempat Junhui bereaksi, perutnya ditendang kuat oleh Mingyu sehingga dia terpaksa menghalang.

"A -aghh. J -jangan"

Jeonghan kemudiannya menyertai Mingyu. Dia menarik Junhui sehingga jejaka itu terjatuh ke atas katil.

Melihat Jeonghan dan Mingyu yang menghampirinya itu sambil membuka tali pinggangnya, Junhui berundur dan air matanya tidak berhenti keluar.

'Jangan.. aku tak sanggup..'

"Let's have fun, Junhui"

Air mata Junhui tidak berhenti keluar saat dia diperlakukan oleh kedua rakannya. Dia mahu menjerit, mahu meminta pertolongan. Namun, mulutnya disumbat dengan baju Mingyu supaya dia tidak mengeluarkan suara itu.

The Perfect Mask •S.VT•Where stories live. Discover now