Dört kız arabayla ormana gelirler .Bavulları yüklendikleri gibi bir eve yerleşirler ev baya korkunç ve ürkütücüdür ve soğuktur.Kızlar yakacak bulmak için ormana dağılırlar .İki kız sarmaşıklarla sarılı olan kutuyu açarlar .Açtıkları anda ise her yere kanlar akar korkudan ikisininde rengi eti benzi atar,o gün kimseye bir şey söylemezler eve giderler dışarıya çıkıp ortaya ateş yakıp yemek yerlerkene bir tane,değişik kıyafetler giyinip gelmis bir kadın .
Kadın;
Kızım çoook susadım bir bardak su verirmisin der .
Fulya;
Tabiiki teyzeciğim der .
Kadin suyu alır ve içer başlar ormanı anlatmaya .
Kadın;
Burası ,çok tehlikeli bir ormandır buradan hemen gidin der.
Kızlar gülüşmeye başlar .
Kadın ciddi bir şekilde ormanı anlatır .Eski zamanlarda , burada menisa adında yaşayan bir kadın varmış.Bu kadın büyücüymüş beyaz bir kıyafet giyermiş ve herkesi özel güçleriyle öldürürmüş ve dikkat çekmemek için insanların sevdiklerinin kılığına girermiş bu şekilde öldürmesi kolay olurmuş.Ölümler çoğaldı diye köy halkı büyücüyü hapis etmiş ve çıkamasın diye mühürlemişler ve korku içerisinde köylüler orayı hızla terk etmiş .O günden sonra menisa ortalıklardan kaybolmuş.
Melisa;
Teyzeciğim anlattığın hikaye baya komikmiş der .
Kadın ;
Siz öyle sanın o buraya gelirse görürsünüz gününüzü der .Ve eşyalarını aldığı gibi gider.
Kızlar kadınla dalga geçip kadının taklidini yaparlar ,gülüp eğlenirler.Herkesin uykusu gelmiştir gidip yatmışlardır .Ama ormandaki ürkütücü sesten ,Aslı uyuyamamıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 KIZ BİR ORMAN
Mystery / Thriller4 Kız vardır ve bu kızlar bir sinema flimi senaryosu için ormanda olup senaryoyu yazmaya karar verirler .Her şey bundan sonra başlar....