6. Bölüm

52 15 189
                                    

Sir Chloe„
Michelle.

6. BÖLÜM
Eğitim Kampı - Kısım 2

Komutan Hannes, sıraya dizilmiş çaylaklardan en önde olan uzun boylu, fiziği idare eder siyah saçlı, mavi gözlü çocuğu gözüne kestirmişti.

"Sen."

Oğlan sağ yumruğunu kalbine koyup selam verdi. "Evet efendim!"

Hannes onun beyaz yüzünü, birbirine sabitlenmiş ince dudaklarını inceledi. Güçlü görünmek için kendini zorladığı kolayca fark ediliyordu.

"Kimsin lan sen?"

"Blurz'den Ymir Ackerman, efendim!"

Bir Ackerman demek, diye düşündü Hannes.

"Ne biçim isimmiş. Annen mi koydu bunu?"

"Büyükbabamdı, efendim!"

"Neden buradasın Ymir?!"

"İnsanlığın zafere ulaşmasına vesile olabilmek için!"

"Güzel." Hannes kolunu uzattı ve Ymir'in kafasını kavradı. "Üçüncü bölük! Sola, dön!" oğlanın kafasını ters yöne doğru çevirdi ve Ymir tüm vücuduyla döndü. Sıraya girmiş diğer yirmi sekiz kişi de aynı anda aynı hareketi yapmıştı. Hannes çaylakların arasında dolaşarak onları tek tek gözlemledi.

"Sen?!" diye sordu sertçe. Bu sefer Ymir'in aksine oldukça dayanıklı bir bedene ve tehditkar bakışlara sahip esmer genci seçmişti. Selamını verdikten sonra herhangi bir panikleme belirtisi göstermeden doğruca önüne bakarak yanıtladı genç: "Kiernan'dan Hajime Otosaka, Efendim."

Hannes etkilenmişti. Hajime'nin ileride yetenekli bir asker olacağı şimdiden belliydi. "Seni duyamıyorum!" dedi.

"Kiernan'dan, Hajime Otosaka!"

Hannes belli belirsiz gülümsedi ve bir başkasına yöneldi.

"İşte yine yapıyor..." Wallow yüzünde sakin bir gülümsemeyle izliyordu Hannes ve çaylakları. Arkasında ilerlemekte olan Petra'ya baktı. "İlk katıldığında sana da böyle konuşmuştu, değil mi?"

Gözleriyle belli bir kişiyi aramakta olan Petra Wallow'a döndü ve başını salladı. O sırada Hannes bir kıza, "Kimsin?!" diye sormuştu.

"Sina'dan Kioi Verta, efendim!"

"Yanlış! Sen bir ağılda doğan aciz bir koyunsun!"

Kioi öncekinden daha yüksek sesle bağırdı: "Ağılda doğan aciz bir koyunum!"

"Hayır! Sana ne olduğunu ve ne olmadığını söyledim!"

"Bu onun özel yöntemi, değil mi?" diye sordu Petra. Çaylakların arasında üç yıl önce Kiara Duvarı'nın tepesinde bulduğu küçük kızı, Sakura'yı görmüştü. Ne kadar da değişmişti Sakura. Simsiyah saçları beline kadar gelmiş, boyu uzamıştı. Dimdik duruyordu tam ortada.

"Evet," dedi Wallow. "Onları geçmişlerinden koparacak ve psikolojik olarak güçlendirecek bir baskı uyguluyor. Ejderler ile karşılaşmadan önce güzel bir temel atmaya çalışıyor."

"Kendini tanıt asker!"

"Sina'dan Ahren Orenda!"

"Orenda da neymiş? Kaybol! Dördüncü bölük! Sola, dön!"

Hannes dördüncü bölüktekilerin aralarından geçerken Sakura'yı atladığında Petra kaşlarını çattı. "Ama neden bazılarını es geçiyor?"

Fırtına AnıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin