"Evet dinliyorum Herşeyi açıklayın." Dedim gözlerimi Sophia ve Dean'a çevirerek.
"Linda bak sakin ol. Senin baban hayallerinde ki gibi bir baba değil üzgünüm." Dediğinde ellerimi belime koyarak alaycı bir şekilde güldüm.
"Linda canım, bak senin baban kötü wampirlerden! Biliyorum babanın böyle biri olmasını istemezdin ama seni ondan gizlemeliyiz. Şu anda en büyük sorunumuz bu eğer seni bulursa olacakları ben bile hâyâl edemiyorum." Dediğinde yine alaycı bir şekilde gülerek cevap verdim.
"ne yani o insanları mı öldürüyor? Nasıl böyle biri benim babam olabilir? Şaka yapıyor olmalısınız değil mi şaka deyin bana?" Dedim hâlâ bir ihtimal umut ederek.
"Linda inanmak zor biliyorum. Ama onu benden iyi kimse tanıyamaz. O benim çok eski arkadaşımdı. O kadar kötü biriydi ki şuan eskisinden bile daha kötü olmalı. Seni bu kasabaya hiç getirmemeliydik! Eğer seni bulursa hayatta kalman imkansız!" Derin bir nefes alarak cevap verdim.
"Ama ben bir wampirim ve ölümsüzüm." Dedim Sophia'ya bakarak.
"Ah Linda buralı olmadığın için burayla ilgili çok az şey biliyorsun. Eğitimin için seni hemen Kanada'ya göndermeliyim." Dediğinde Kafamı kaldırıp Sophia'ya baktım.
"Kanada'mı?"Diye yineledim.
"Ah evet Sophia bu şekilde bu kasabada yaşamını sürdüremez. Aşağı Dünya'lılar ile ilgili eğitim alması gerekiyor." Diyen Dean'a döndüm.
"merak etme Dean ona olabildiğince en iyi eğitimi vereceğiz. Sana yardımların için teşekkür ederim. En yakın zamanda tekrar görüşmek umuduyla hoşçakal." Dedi Sophia Dean'a bakıp.
"Hoşçakal Sophia ve Linda önümüzde ki günlerde çok dikkatli ol olur mu? Seninle tanıştığıma tekrar memnun oldum güle güle küçük hanım." Dediğinde hiçbir şey söylemedim çok şaşkındım.
"Dean çok az zamanımız kaldı. Victor'dan haber alırsan mutlaka beni ara." Dedi son bir kez Sophia.
"tamam Sophia."
Ben hâlâ şoktaydım. Nasıl öyle biri benim babam olabilir di? Ve aklım Edward'taydı Nereye gitti? Bugün Kanada'ya gidiyorum Ona veda etmek istiyorum.
"Sophia Kanada'ya tek başıma mı gideceğim?" Diye sordum ona bakarak.
"hayır tatlım Ruby, Kevin, Mark, Steven ve Ella'da seninle gelecek. Ve tabi ben ve Morgan' da orada olacağız. Eğitimin süresi 1 hafta. 1 haftanın sonunda tamamen gerçek bir büyücü wampir olacaksın."
"Bu çok güzel. Ne de olsa Victor'la savaşmam için kuralları bilmem gerekiyor öyle değil mi?"
"Ah tatlım senin için üzülüyorum. Babanı bu şekilde tanımak istemezdin. Üzgünüm ama senin baban her zaman kötüydü." Dediğinde derin bir nefes alıp cevap verdim.
"Anlıyorum Sophia Kendisi bir seçim yapmış. Benim kimin tarafında olduğum belli ama. Sophia peki annem? O nasıl birisi?" Diye sorduğumda Sophia gülümseyip derin bir nefes alıp devam etti.
"Annen, o bir melek kadar güzel bir kadın. Ve çok iyi niyetli, saf bir kadın.
"Anlamıyorum Annem neden Victor gibi bir adamla evlenmiş o zaman?" Diye sordum merakla.
"Ah Linda'cım sonuçta gönül bu öyle değil mi? ota da konar ....." Dediğinde küçük bir tebessüm ettim. Sonra babam olduğunu öğrendiğim adam aklıma gelince yüzümde ki gülümseme kayboldu.
"haklısın Sophia." Diyebildim derin bir nefes alıp.
Konuşurken eve gelmiştik bile şimdi Sophia yukarı çıkıp hazırlıkları tamamlayacaktı benimde Ruby'yi bulup haber vermemi istedi.
Çarşıda olabileceğini düşündüm. Ve tam düşündüğüm gibi çarşıda bir mağzaya girmek üzereyken seslendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞAĞI DÜNYA'LILARIN KASABASI
Vampirgeschichten~Ne olursa olsun yaşadığın hayatı sev. Çünkü öyle bir gün gelir ki, o beğenmediğin hayatı mumla ararsın~