31.Bölüm

1.2K 112 204
                                    

Barış çekinerek de olsa elini yeniden karnıma getirirken gülümsedim. "Çok saçma." "Ne çok saçma." "Bu kadar minik olması. Çok korkuyorum ondan, onun minikliğinden... Tek bir hatamızda kaybolup gidecekmiş gibi." Barış'ın yanağına uzun bir öpücük kondurdum. "Ama sen de böyle miniciktin değil mi?" Barış gülerken ben de güldüm. "Öyle miydim bilmem ki... Ama bizim bebeğimiz minicik." Onu başımla onaylayıp gülümsedim. "Bize çok ihtiyacı var." "Peki mesela cinsiyetini ne zaman öğreniriz?" "Onun için daha çok erken." Beni başıyla onaylarken gülümsedim.

"Neden sordun ki?" "Meraktan..." Barış'ın yanağına uzun bir öpücük kondurdum. "Onu beraber gidip öğreniriz artık." Barış beni başıyla onaylarken gözü karnımdaydı sürekli. Ona bakıp gülümsedim. "Ne yapıyorsun?" "Hiç..." Bana baktığında gülümsüyordu o da. "Sen dedin ya aranızda bir bağ kurabilirsin diye... Onunla konuşmaya çabalıyorum." Barış'ın saçlarını karıştırıp gülümsedim. "Kediciğim benim şimdi baba mı oluyor?" "O kelimeyi sevmiyorum." Barış'a bakıp burukça gülümsedim. "Ama alışman gerek birtanem. Sonuçta bebeğimiz sana o şekilde seslenecek değil mi?" "Bence bana Barış diyebilir hiç sıkıntı yok."

"Tamam sen alışana kadar o kelimeyi kullanmayacağım. Ama sen kendini hazırlasan iyi olacak." Barış dudağıma uzun bir öpücük kondurduğunda gülümsedim. "Çok özledim seni Barış." "Ben de, çok özledim hem de." "Ama az kaldı bir ay daha." Beni başıyla onaylarken yanağına uzun bir öpücük kondurdum. "Bu hafta ziyaret günlerimiz bitti." "Maalesef." "Sana ne getireyim bir daha gelirken?" "Hiçbir şey. Şu güzel gülümsemen her şeye bedel zaten." Yüzümü okşarken derin bir nefes aldım. Dudaklarını boynumda hissedince yutkundum. Minik bir öpücük kondurduktan sonra uzaklaştı.

"Tenini, kokunu çok seviyorum." "Ben de senin kokunu çok seviyorum ve tenini de." Dudakları yeniden tenime dokunduğunda derin bir nefes aldım. Bir süre boynuma minik öpücükler bıraktı. Sonra dudağıma yöneldiğinde birbirimizi öptük uzun uzun. Ondan uzaklaştığımda memnun bir şekilde gülümsüyordu. "Çok seviyorum, fena halde aşığım." "Ben de çok seviyorum Baroska." Ziyaret saatinin bittiğini öğrenince istemsizce yüzüm asılmıştı tabii. "O zaman benim gitmem gerek." "Kendine dikkat et." "Ben kendime de bebeğimize de çok dikkat ediyorum ama sen de kendine dikkat et." Ben ayağa kalkarken o da kalkmıştı.

Yanağıma uzun bir öpücük kondurmuştu. Sonra kararsız kalmış gibi bir kaç hamle yapacak olsa da geri çekildi. En sonunda elini karnımda hissettiğimde gülümsedim. Hafifçe okşadı orayı. "Seni de seviyorum. Sadece alışmaya çalışıyorum, bana kızma olur mu?" "Sana kızması mümkün mü sanki?" Barış bana gülümserken elini de çekmişti oradan. "Olsun ben yine de korkuyorum." Barış'ın boynuna kollarımı doladım ve sıkıca sarıldım ona. O da belimi sarmıştı hemen. Bir süre birbirimize sarıldıktan sonra uzaklaştık birbirimizden...

Onun bana hazırladığı çiçekleri alıp gülümsedim. "Bugün için, bu kadar anlayışlı olduğun için teşekkür ederim Barış. Biliyorum bu hiç beklediğin bir durum değildi ama emin ol benim için de öyle. Ben de korkuyorum. Annem babam olmadı ki benim de. Ben de bilmiyorum çocuk nasıl büyütülür... Ama beraber, birbirimize destek olarak yepyeni bir umut büyüteceğiz Barış." Barış beni sımsıkı sararken gülümsedim. "Seni seviyorum Nisa'm." "Ben de seni seviyorum birtanem. İlaçlarını düzenli kullan yemeğini de mutlaka ye olur mu? Bir an önce buradan çıkıp yanımızda olman gerek."

Beni başıyla onaylarken gülümsedim. "Hoşçakal." "Sen de hoşçakal." Dudağıma bir öpücük kondurduktan sonra son bir kez baktım ona. "Seni çok özledim Barış, bir an önce dön yanıma." "Söz veriyorum son bir ay." Sımsıkı sarıldık birbirimize yeniden. Sonra ondan uzaklaştım. Ben gidecekken Barış beni durdurup önümde eğildi ve karnıma bir öpücük bıraktı. Ona kocaman gülümsedim. "Nisa... Ben onu gerçekten istiyorum. Yemin ederim ki çok istiyorum onu." "Gerçekten mi? Ama sen..." "Ben baba olmak istemedim. Bana bugün sorsan yine istemezdim. Ama o beni seçmiş babası olarak. Senin gibi güzel bir kadınla minik bir bebek büyütme fikri... Sen bana destek olursan deneyebileceğimi biliyorum."

MECZUPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin