13.fejezet-Az új élet kezdetei

16 0 0
                                    

Elindult hát a telefonos társaság felé, ahová egy fehér inget és egy sötét nadrágot vett fel. Ez lesz neki az első olyan munka, ahol nem kell pusztítani, szóval volt benne némi izgalom, de mégis el tudta ezt kívülről rejteni. Beérve, már várta őt a főnöke, aki egy magas, vékony, önmagára adó ember volt.

-Üdvözlöm, már vártam magát! Én Estigerp Andy vagyok, de hívjon nyugodtan csak Andynek.

-Üdvözlöm, én Vegita vagyok!
-Ha szabad megkérdeznem, ön is a Földről származik?

-Nem onnan származom, de onnan jöttem ide.

-Ez érdekes, akkor lesz miről beszélgetnünk a munkán kívül is. De most koncentráljunk az előttünk álló feladatra. Kezdjük el a tanulást!
-Rendben.

-Akkor az első és a legfontosabb, hogy termékeket kell eladni, mindegy milyen módon, csak adja el. Vannak olyan vevőink is, akik csak azért hívnak minket, hogy beszélgessenek hallgassa meg őket, és sózzon rájuk valami szart. Szóval ne lepődjön meg ezen. Ha felveszi a telefont ezzel kell kezdje:

Üdvözlöm ez itt a Galactikus termék kereskedő társaság! Miben segíthetek?

-Értettem!

-Most az irodába vezetem, ahol néhány emberrel fog együtt dolgozni köztük jó magammal is, de ne aggódjon mindannyian normálisak vagyunk a magunk módján.

Az irodába érve Vegita egy ismerős arcot vélt felfedezni.

-Helló szomszéd!- Bibi nagyon lelkesen.

-Nos akkor már Bibit nem kell bemutatnom. A másik két munkatársa pedig Roxen, aki Herbora bolygóról származik, és Jocos aki az Alcool bolygóról származik. Mutatkozz be kérlek a többieknek!
-Helló, IV. Vegita vagyok és a Vegita bolygóról származom.

-Várjál az egy saiyan bolygó volt, ami sajnálatos módon elpusztult.- Jocos érdeklődően.

-Igen.

-ÚR ISTEN TE AKKOR EGY ÉLŐ SAIYAN VAGY, ÉS NEM IS AKÁRKI, HANEM EGYENESEN A LESZÁRMAZOTT URALKODÓ!!!!- Jocos kiált fel meglepődöttségében.

-Pontosan.

-Nem is gondoltam volna, hogy találkozni fogok az életem során még saiyannel. Azért nem gyanakodtam eddig, mert nincs farkad?! - Andy állapítja meg.

-Azt egy csatában vesztettem el, de nem is hiányzik, mert azóta csak még erősebbé tudtam válni. Bár még nem eléggé.

-Értjük. De ugye azt tudod, hogy itt semmit sem pusztíthatsz el hiába vagy saiyan!- Jegyzi meg Andy.

-Persze az világos.

-Semmi kedvem sincs itt egy megvadult oozaruval szenvedni, még lerombolná a várost és annak nem lenne jó vége...Még a galactikus őrjáratnál kötnénk ki.

-Tch...Amióta nincs farkam nem tudok oozaruvá változni.

-Jól van, ennek örülök, de most térjünk rá a munkára. Itt vannak az eladandó tárgyak listája vagy inkább könyve tanulmányozgasd, és fogadd a hívásokat.

-Rendben.

Vegita olvasgatta a katalógust és felfedezett néhány érdekes terméket is. Ezek közt felfedezhető volt minden, ami szükséges lehet az élethez vagy megkönnyítheti azt. Vagy ellenkező esetben teljesen felesleges cuccok, amiknek semmi hasznuk nincs. Ahogy nézegette és kezdett a vége felé érni észrevette, hogy igencsak kezdett zavarba jönni. Hiszen látta, hogy ennél a cégnél az erotika sem lesz tabu téma. Ekkor Vegita elkezdett vörösödni és eszébe jutottak a Bulmával töltött közös élmények.

Dragon Ball - A Büszke HarcosDonde viven las historias. Descúbrelo ahora