@kpopödülhaberleri: Güney Kore'nin en büyük yıldızlarından biri olan Kim Taehyung, bugünkü MMA ödül töreninde adeta geceye damgasını vurdu! Taehyung, en prestijli ödüllerin dört tanesini birden alarak kariyerinde bir kez daha zirveye çıktı ve adını tarihe altın harflerle yazdırdı.
ÖDÜLLER:
-Daesang (Büyük Ödül): En büyük ödül kimseyi şaşırtmadı!
- Yılın Popüler Şarkıcısı: Hayranlarının oylarıyla zirveye yerleşti.
- Yılın Uluslararası Şarkısı: Dünya çapında yankı uyandıran hit parça!
- En Popüler İdol: Taehyung'un karizması ve yeteneği bir kez daha tescillendi.
Kim Taehyung, kırmızı halıda şıklığıyla göz kamaştırırken, ödül konuşmalarında hayranlarına ve ekibine teşekkür etmeyi ihmal etmedi. Gece boyunca sahnede sergilediği performanslar ise izleyenleri büyüledi. Taehyung'un, bu başarısını nasıl kutlayacağı merakla bekleniyor!
(6 milyon beğeni 2 milyon yorum)
●●●
@kpopödülhaberleri|Jeon Jungkook ise sadece iki ödül alarak herkes tarafından konuşulmaya başladı.
ÖDÜLLER:- Yılın En İyi Söz Yazarı
- Yılın En İyi Klibi
(5 milyon beğeni 2 milyon yorum)
●●●
@kpophabermerkezi| Geçtiğimiz yıllarda 4-5 ödülü aynı anda alabilen Kim Taehyung'un en güçlü rakibi Jeon Jungkook, bu yıl sadece 2 ödül alabildi. Bu konu hakkında ödül töreninde çok fazla konuşma olsa da Jeon Jungkook, hiçbirini takmayarak her sahneye çıkışında işaret parmağını havaya kaldırıp "En iyisi benim," deyip hayranlarını çıldırtarak kendine bir kez daha hayran bıraktı.
Ancak bu durum Kim Taehyung’un gözünden kaçmadı. Taehyung, rakibinin bu cesur tavırlarına sadece alaycı bir gülümsemeyle karşılık verdi. Gece boyunca bu ikilinin arasındaki gerilim, izleyicilerin ve hayranların ilgisini çekerken, ödül töreni adeta unutulmaz anlara sahne oldu. Bakalım bu rekabet, gelecekte nasıl sonuçlanacak?
(12 milyon beğeni 6 milyon yorum)
●●●
@taekookfan| Evet arkadaşlar bir bombayla geldim. Sizce taehyung kime bakıyo? BİNGOO! Tabii ki Jeon Jungkook;) Büyük ekranda Jungkook'un belirmesiyle Taehyung'un gözleri anında ona çevrildi. Yüzündeki o minik gülümseme, o hafifçe kızarık yanaklar. Herşeyi açıklıyor bence;)
(589 bin beğenme 200 bin yorum)
K: Bunlar birbirlerine çok aşık
W: KALBİMİ SİKTİNİZ LAN NİYE BÖYLE ŞEYLER YAPIYOSUNUZ KALBİM VAR BENİM KALBİM KALP HASTASIYIM BEN
Q: Arada bir buluştuklarının farkındasınız değil mi?
Y/Q: Bugüne kadar herhangi bir resim paylaşılmadı amaF: Resim paylaşılmadı diye de yalan haber olmuyor
V: Adamlar birbirlerinin rakibi birbirlerine laf sokmaktan başka hiçbir şey yapmıyorlar siz yine olayı aşk meşke bağlıyosunuz ya helal olsun size magazin habercileri olsanıza iyi para kazanırsınız
D/V: İyi kapak yaptı amk hiç cevap vermeyin geçin gidin
O: taehyung'un jungkook'a baktığında ki yüz mimikleri çok tuhaf değil mi?
V/O: Ağzı sadece açıldı amk BUNU DA ABARTIN
D/V: yok ben dayanamıcam Kardeş SİK-TİR GİT şurdan😅
●●●●●
Çok şey beklemeyin demiştim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İDOL (TAEKOOK~TEXTİNG)
FanfictionÜnlü idol kim taehyung, jeon jungkookla uğraşmayı çok seviyordu ° Taehyung Bugün ki aldığınız Yılın sanatçı ve aldığınız daesang ödülü Tamamen saçmalıktı bay jeon Lütfen gereksiz triplere girmeyin Jungkook Başarıları takdir edebilmeyi Öğrendiğiniz...