christmas hope

28 6 12
                                    

Happy holly-jolly season to y'all! ❄️


Ma végre valahára remek napom volt, amiről egyes egyedül a legjobb barátnőm tehet, áldják meg a lelkét a fentiek érte! Karácsony előtt mindig tartunk egy ajándékozós napot amikor kávézni/teázni megyünk és tartunk egy kiadós beszélgetést közben, amitől mindig jobban szoktuk érezni magunkat mindketten. Az a vicces, hogy nem is így terveztük, de kiderült, hogy egy évvel ezelőtt is éppen a mai napon találkoztunk az ajándékozásra (thanks, Instagram archive), szóval mintha megéreztük volna, hogy ez a jó dátum. :)) Nagyon kis aranyos ajándékokat kaptam, pont olyasmit, amit szerettem volna, pedig egy szóval sem említettem neki és örömmel tudatom, hogy nagyon tetszett neki a kis Before Sunrise-os festményem, ott is csücsül már a tanulóasztalkáján, kaptam is róla fotót. :D Amúgy Starbucksozni voltunk, mert egyszer egy évben mi is megengedhetjük magunknak, hogy flexeljünk ezzel az Instagram népének (tavaly Pumpkin Spice Lattét ittunk, mint Riley és Abby :D). Anyukámnak is sikerült beszerezni az ajándékot, pont találtam olyasmit, amit már nagyon régen szeretett volna, úgyhogy tűkön ülve várom majd a reakcióját. Holnap becsomagolom az ajándékokat és elvileg nekiesünk a mézeskalácssütésnek is, szóval hátha hátha visszatér majd a karácsonyi hangulatom. Egyébként tegnap volt egy kissé mélyebb beszélgetésem anyukámmal arról, hogy miért vagyok ennyire lehangolt mostanában és mondott nekem valami olyat, ami nagyon megragadt bennem, szóval eldöntöttem, hogy ma pozitív gondolatokkal viszem végig a napot és ez sikerült is! Nem izgultam rá görcsösen semmire, nem türelmetlenkedtem, minden eladónak akinél vásároltam boldog karácsonyt kívántam, ami azért nagy dolog számomra, mert én sokáig szorongtam, amikor elmentem a kisboltig is, elköszönni is alig mertem, de most olyan örömmel töltött el, hogy végre kigyógyultam a szorongásnak ezen fajtájából és csempészhettem egy kis kedvességet azoknak az embereknek a napjába, akik naphosszat robotolnak a bevásárlóközpontban, főleg így, ünnepek tájékán. Hiszek benne, hogy egy ilyen kis apróság is számít. Szeretném tartani ezt az optimista hozzáállást, mert megígértem magamnak, hogy kihozom magamból a maximumot végre, mert ideje nem csak gondolkodni, hanem cselekedni is.


Ti szoktatok ajándékozós napot tartani a barátaitokkal? Nálatok mi a program ilyenkor?

Castle in the blizzard [Huszonnégy nap karácsony kihívás] //befejezett//Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang