"Buğulu cama gülen surat çizdiğimizde gözünden yaş akması gibi hayat... Gülersin , ama için ağlar ve bunu senden başka kimse bilmez..."
Herkes bir şeylerle uğraşıyordu bende odamın balkonun da oturuyordum. Tek kaldığım her an kalbim ağırır canım yanar çünkü beynimde ki düşünceler beni alsa bırakmaz. Bazen nefes almak bile çok zordur. Bu hepimiz için öyledir çoğumuz geceleri rahat uyumaz hep birilerini , hep bir şeyleri düşünüp dururuz bu yüzden hiç kimse yalnız kalmamalı ben dahil...
Ve son olarak da Elçin'in benim hakkımda söyledikleri aklımdan çıkmıyor ve hala özür dilemdi sabah Derin ve Bartu benim yanımdaydı şimdi ben yalnızım ve benden özür dilemesini bekliyorum çünkü özür dilemek zorunda...
"Sevgilimm""Efendim Derin"
"Bize kahve getirdim, içeriz birlikte"
"Olur"
Derin kahveyi bana uzatıp yanıma oturdu."İyi misin "
"İyiyim"
"İyi değilsin farkındayım neyin var"
"Derin sabah ki olayı ne çabuk unuttun ya "
"Ya Gece Elçin böyle biri değildi yani Bartu' yu çok seviyor ve ikinizin arasında ki ilişkiyi bilmediği için böyle davrandı eminim o da çok pişmandır."
"Derin ne dediğinin farkında mısın gerçekten söylediği şeyler küçük şeyler değildi ve eğer pişman olan biri varsa gelip özür dilerdi. Yani aslında sende bizi ilk gördüğünde aynı tepkileri vermiştin söylediğin şeylere şaşırmamak gerek."
Elimdeki bardağı bırakıp gitmek için ayağa kalktım çünkü durdukça nefesim kesiliyor gibiydi.
"Gece nereye ya benle şimdi ne alakası var."
"Off Derin bunları konuşmak istemiyorum aşağı iniyorum"
Odadan çıkıp dolan gözlerimi sıktım ağlamamak için güzel bir nefes aldıktan sonra mutfağa gittim bir su içip odaya geçtim. Bartu vardı bende karşısına oturdum ne ben konuştum ne o konuştu.
Öyle boş boş televizyona bakıyorduk..
İçeriye Elçin gelmişti göz göze gelmiştik direk gözümü devirdim..
Bartu da ona kırgındı , Bartu' nun yanına oturdu. O sırada Derin gelmişti tekli koltukta oturdu hepimiz öylece susmuştuk ama herkesin içinden konuştuğuna emindim herkes bir şeyler düşünüyordu."Gece sana bir şey getireceğim dün vermeyi unuttum çok uzun zamandır burada hemen getiriyorum"
"Tamam Derin"
Derin 2-3 dakika sonra odaya gelmişti.
"Bu telefonu sana almıştım çok uzun zaman önce yani telefonun olmadığını biliyordum bende buraya gelirsen hiç bir eksik olmasın diye almıştım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY VE GECE
Teen Fiction"Acı çekmenin yaşı olmazdı ve olmadı da... Acı çeke çeke büyüdüm acılarımın üstesinden gelerek, ayakta dimdik durarak büyüdüm tüm kadınlar gibi... Baba sevgisinden yoksun bir kadın olarak büyüdüm ve bir babanın kızına yapabileceği tüm kötülükleri y...