Zawgyi

257 17 4
                                    

အေအးဓာတ္ေလးက်ေနတဲ့ ဘူဆန္ၿမိဳ႕ရဲ႕ သာမန္ရပ္ကြက္ေလးတစ္ခုမွာေတာ့ မုန႔္ေစ်းတန္းေလးေတြနဲ႔ စည္ကားေနခဲ့တယ္..

ဒီဇင္ဘာလရဲ႕ ခရစ္စမတ္ရာသီလို႔ေခၚၾကတဲ့ ဒီဇင္ဘာ ၁၅ရက္ေန႔ကေန ၂၅ရက္ေန႔အထိစည္ကားၿမဲစည္ကားေနတဲ့ ဒီေစ်းတန္းေလးကေတာ့ ဘူဆန္ၿမိဳ႕သူၿမိဳ႕သားေတြရဲ႕ ခရစ္စမတ္အားလပ္အပန္းေျဖစရာေလးျဖစ္လို႔ေနတယ္..

ကေလးသူငယ္ေတြကအစ အသက္ႀကီးႀကီးဖိုးဖိုးဖြားဖြားေတြအထိေပ်ာ္႐ႊင္ေနတဲ့ဒီမုန္႔ေစ်းတန္းေလးရဲ႕တစ္ေနရာက ေဟာင္ေကာင္နွစ္ထပ္တိုက္ေလးရဲ႕ေျမညီခန္းေလးမွာ မီးလွံုရင္းဂစ္တာေလးတစ္လက္နဲ႔ေဆြးေနတဲ့ ေက်ာင္းဆရာေလးတစ္ဦး.

အသဲကြဲေနတဲ့ေက်ာင္းဆရာေလးက ဆြယ္တာလိေမၼာ္ေရာင္ေလးကိုဝတ္လို႔ သူ႔အပိုင္ဂစ္တာေလးကိုဆြဲကာ အိမ္ေရွ႕က အုတ္ခံုေလးအေပၚမွာထြက္ထိုင္ရင္း သြားလာေနၾကတဲ့ အ႐ြယ္စံုခ်စ္သူဆံုတြဲေတြကိုအားက်သလိုၾကည့္ရင္း တီးတိုးေရ႐ြတ္တယ္.

"ဒီဇင္ဘာ၂၂ရက္ေတာင္ေရာက္ေနၿပီ~"

နွင္းမရွိတဲ့ဘူဆန္ရဲ႕ ခရစ္စမတ္ရာသီကမျပည့္စံုသလို အခ်စ္မရွိတဲ့ေက်ာင္းဆရာေလး Loey ဲ့ဘဝကလည္းျပည့္စံုမေနခဲ့ဘူး..အထီးက်န္မႈေတြကိုအေဖာ္ျပဳေပးမယ့္ေငြနွင္းမႈန္ေတြကလည္း ခ်စ္သူေဟာင္းေနာက္မ်ားလိုက္သြားေလသလားဟုထင္မွတ္ရေလာက္ေအာင္ ေပ်ာက္ခ်င္းမလွေပ်ာက္ေနခဲ့တယ္..

"ဝါးးးးနွင္းက်ၿပီ~~"

ခပ္လွမ္းလွမ္းမွ အျဖဴေရာင္နွင့္နက္ျပာယွက္သန္းေသာအရိပ္ေလးရဲ႕ေအာ္သံနွင့္အတူ Loeyရဲ႕ နွာေခါင္းလံုးလံုးေလးေပၚမွာ အနည္းငယ္စိုစြတ္လာမႈကိုစတင္ခံစားလာရတယ္..

"ပထမဆံုးနွင္းက်ၿပီဘဲ~~"

မတိုးမက်ယ္ထြက္လာတဲ့စကားသံအဆံုးမွာ ကိုယ့္လက္စြဲဂစ္တာေလးကိုယူရင္း တီးခတ္သီဆိုလိုက္မိသည္က EXOရဲ႕ First Snowဆိုတဲ့သီခ်င္းေလး..

Song: EXO First Snow

SNOW (EDEN CONTEST)Where stories live. Discover now