Hogy hány napja nem beszéltem senkivel? Legalább öt, de legalább nem veszítettem el senkit se magam mellől. A zongora előtt ülve írom újra a kottában lévő hangjegyeket a huszonnegyedik dalhoz, amit az öt nap alatt írtam meg.Leütöttem a billentyűket, és halkan énekelni kezdtem azt, ami kipattant a fejemből. Nem gondolkodtam, csak énekeltem. Ez amolyan terápiás éneklés volt.
Végigérve az összes verzén felkeltem a kényelmetlen padról, és a fürdőbe igyekezve vettem egy gyors fürdőt.
Az albumom a vártnál sokkal nagyobb sikereket ért el. Huszonnégy óra alatt világszerte az első helyre tornászta magát a ranglistákon, és a tizennégy dalból, tíz toplistás lett. Sok felkérést kaptam, különböző nagy fellépésekre, de figyelmen kívül hagytam mindet.
A vizet elzárva köntösbe bugyoláltam a testemet, és alaposan megtisztogattam az arcomat. Feltettem egy arcmaszkot, mert úgy döntöttem, hogy ráfér a beesett, karikás arcomra.
Az engem takaró anyagot visszaakasztottam a fogasra, és vizsgálni kezdtem teljesen lesoványodott testemet. Nem bírok enni, de legalább már az innivaló lemegy a gyomromba, és nem köszön vissza. Teán, és mindenféle szaron élek, hogy ne okozzak nagy kárt a szervezetembe.
Lecsuktam a villanyt, az ajtót behúztam, majd a nappaliba sétáltam, ahol lehuppantam a fotelba, bekapcsoltam a tévét, és nézni kezdtem az egyik pletykaműsört, amibe szokás szerint a celebek magánéletét boncolgatják.
- A mai napon lencsevégre kapták Sebastian Stant, a Marvel tél katonáját, egy feltörekvő, spanyol színésznővel, Alejandra Onieva-val. - szólalt fel a műsorvezető, mire felkaptam a szememet a telefonom képernyőjéről. - A színészeket Ibizán fotózták le, amint elég egyértelmű pozíciókban elvezik egymás társaságát. - nevetett fel a nő, majd bevágtak néhány fotót arról, ahogy Sebastian csókolja a száját, és markolja annak a csajnak a seggét. - Nagyon furcsa ez az egész helyzet, mivel legjobb értesüléseink szerint, Sebet otthon várja kedvese, a három Grammy-díjas énekesnő, Zuri. Sőt, akik a férfi felszállásának idején a reptéren tartózkodtak, azok annak is a tanúi lehettek, ahogy azt kiabálják egymásnak, hogy 'szeretlek'. - tárta szét a kezét ráncolt homlokkal a műsorvezető. - Senki nem tudja, hogy pontosan mi is folyik itt, ahogy azt sem, hogy mi történt Zurival, akit legutóbb majdnem egy hete kaptak lencsevégre, ahogy Chris Evans karjaiban, sírva távozott az egyik neves gáláról... - fintorogva kikapcsoltam a tévét, és meggondolatlanul ugyan, de kicsit se félve a következményektől, megnyitottam az üzeneteket.
Én : Tudod, Sebastian Stan, figyelmeztettek engem, hogy vigyázzak veled, de én ennek ellenére összeszűrtem veled a levet, és képzeld el, hogy rohadtul beléd is szerettem. Nem tudom, hogy néztél e híreket, miközben az új nődet kényeztetted, de elmondok neked néhány dolgot, ami az elmúlt napokba történt, csak hogy ne tudd azt mondani, hogy nem szóltam. Elmentem a gálára, anya öngyilkos lett, a bátyámat halálra gázolta egy kamion, Evelyn felmondott és ráadásképp Harry is megszakította velem a kapcsolatot. Rohadtul nem hiányzott nekem, hogy még te is belém rúgj, de már mindegy. Őszintén, boldognak látszol, mosolyogsz és nevetsz, es ha számodra ő az igazi, én elfogadom, és tiszteletben tartom, csak szeretném, ha tudnád, hogy mindig is szeretni foglak, és a legjobbakat kívánom nektek!
DU LIEST GERADE
too many songs about you - Sebastian Stan [Completed]
FanfictionÁllni a színpadon felemelő érzés. Az emberek felnéznek rád, csodálnak és rajonganak érted. Sokan csak azért költekeznek, hogy lássanak téged élőben. Ez nagy szó. Aztán lesétálsz a koncert után és visszacsöppensz a szomorú és kiábrándító valóságba, a...