Taehyung
Lotti ajkai olyan mámorítóan hatottak rám, hogy minden logikusnak tűnő gondolatot kiűztek a fejemből és csak sodródtam az árral. Élvezettel viszonoztam szenvedélyesen a csókját és egy tizedmásodperc alatt átvettem a vezetést tőle, ahogy egyik kezemmel a derekába markolva rántottam közel magamhoz és kezdtem húzni magammal a kis kanapé szerűségre.
Nem törődtem vele, hogy megígértem Seokjin hyungnak, hogy békén hagyom a lányt, amikor ekkora istenadta lehetőség hullott az ölembe. Lotti engedelmesen ült a combomra lovaglóülésbe egyetlen pillanatra sem szakítva meg a köztünk zajló csatát. Nyelve szinkrontáncot lejtette az enyémmel és esküszöm ennyire erotikusan még soha senki nem csókolt. Lehet, hogy rosszul ítéltem őt meg és mégsem egy törékeny porcelánbaba, aki összeroppanna alattam?
Ujjai a hajamat térképezték fel, és egyszerre lettem tőle libabőrös és éreztem, hogy hamarosan gondok lesznek alul. Illetve... már kezdődtek a gondok, ugyanis Lotti kuncogva elszakadt tőlem és egy kacér vigyorral nézett rám. Úristen, miért ennyire dögös, ahogy felduzzadt ajkakkal, borzos hajjal és szenvedélytől csillogó szemekkel néz rám?
Láttam rajta, hogy mondani készül valamit, amivel biztosan megszakította volna a varázst, ezért ezt megakadályozva mozdítottam az ölemet feljebb, így elérve, hogy a magyar lány száján nyögéshez hasonló elfúló hang slisszoljon ki és teljes testével rám zuhanjon. Finoman kisimítottam egy tincset arcából és az álla alá nyúlva húztam újra magamhoz, hogy ismét egy csókban forrhassunk össze. Imádtam, hogy ellenkezés helyett azonnal megtámaszkodott a mellkasomon apró kacsóival és némi várakozás után, ő is mozgolódni kezdett rajtam.
Féltem, hogy hamar elveszíteném az önkontrollt felettünk és még a végén meggondolatlan cselekedeteket produkálnánk. Már így is túl sok minden történt, amire nem számítottam és be kellett volna érnem ennyivel. De bár az agyam tudta, hogy le kéne állnom, a testem nem engedelmeskedett. Főleg, amikor Lotti puha és édes párnái átvándoroltak az államra, majd apró nyálas puszikkal kezdték feltérképezni a nyakam vonalát és a fülem környékét, amitől elgyengültem.
Belemarkoltam félhosszú sötétbarna hajába és tépő-simogató mozdulatokkal bíztattam, hogy ne hagyja abba, amit elkezdett. Imádtam, és elvesztem a mámoros pillanatokban, amikbe keveredtünk és fogalmam sem volt róla, hogy ennyire szükségem volt erre.
Az összes eddig partnerem, akikkel hasonló szituációkba keveredtünk, gyengéd volt és hagyta, hogy tegyek velük, amit akarok. Azonban ők maguk fele ennyit szenvedélyt nem mutattak, amikre ezek szerint titkon mindig vágytam.
- Lotti-ssi! – hallatszott a folyosóról a lány neve újra és újra Songil noona szájából, mire az említett ijedten lemászott rólam és a haját igazgatva próbálta elfedni a buja perceink nyomait.
Ugyan szerettem volna elégedetten hatra dőlni és kiélvezni a győzelmem minden cseppjét, őszintén nem akartam kirúgatni a lányt. Hiába szerettem volna lemondani róla, ez a tervem úgy vallott kudarcot, ahogyan az meg volt írva. Most már terveim voltak vele, amiket ugyan még nem dolgoztam ki, szerettem volna időt nyerni magunknak. Hámori Lotti valami olyan újdonságot váltott ki belőlem, hogy nem engedhettem el őt.
Így megkönnyítve a dolgát én magam is felálltam a kanapéról és jeleztem neki, hogy térdeljen a puffra, mintha éppen a nadrágomat akarná megigazítani, hogy ne csúszkáljon le rólam. Lotti az ajkát harapdálva engedelmesen tette, amit mutattam neki, így mire Songil benyitott a helyiségbe, nyoma sem volt a fülledt, erotikus levegőnek körülöttünk.
- Á, de jó, hogy mind ketten itt vagytok. – tapsolt a nő elégedetten, mire Lotti, mintha csak éppen a munkáját szakították volna félbe egyenesedett ki.
ESTÁS LEYENDO
not shy, not me | kth
FanficHámori Lotti egy világi furcsa szerzet. Első ránézésre mindenki azt mondja, hogy zavart és félénk, ami egyébként nem is áll távol a valóságtól. A lány valóban elsőre mindig félénk, aranyos és egyebek, de utána... Egy nagyszájú, vicces de végtelenül...