33- Ne İstersen

1.5K 105 753
                                    

Selam madafaka, ard arda iki bölüm atıyorum değerimi bilin azıcık amk 🤭🤭🤭

Kyungsoo elinde yanmakta olan sigarasından bir nefes daha çekerken, yanan şöminenin önünde bekledi birkaç dakika daha ve derin nefesleri karıştı sıcak dağ evinin geniş odasına. İçindeki bariz kasvet artmaya devam ederken omzuna dokunan el ile ürkekçe kendine geldiğinde, yağan güzel karın yumuşak havası altında kısık bir ses doldu kulaklarına.

"O iyileşiyor Kyungsoo, daha iyi olacak. Günlerdir yemek bile yemedin lütfen kendine daha fazla zarar verme"

Evet son durum buydu, Kyungsoo tüm Güney Kore'nin en iyi doktorlarını toplamıştı ve şuanda İspanya'da bulunan güzeller güzeli bir dağ evinde Jongin 8 gündür olduğu gibi göğsüne aldığı kurşun darbesi ile bir kez dahi gözünü açmadan uyumaya devam ederken, genç adam hissettiği suçluluğu ve nefreti hiçbir şekilde atamıyordu içinden.

Kurtulmak istemişti. Oranın kanından, vahşetinden uzakta küçüğüyle baş başa kalmak, onu kendisi iyileştirmek istemişti ama ne Luhan kardeşini bırakmıştı ne de Sehun bebeğini. Ve şimdi dördü birden ansızın geçirdikleri zorlu yolculukla soluğu İspanya'da alarak durduklarında, Kyungsoo'nun birkaç saat içinde orada bir dağ evi satın alması hiç de zor olmamıştı.

Güney Kore'den çağırdığı tüm özel doktorlar ise onlar buraya gelmeden ellerinden gelen herşeyi yaparak kumral olanın İspanya'ya gelene kadar dayanmasını sağlarken, şimdi usul usul yağan karın altında, çatırdayarak yanan şömineden yükselen ufak dumanlar sardı geniş salonu. Ve esmer olan dönerek doktorlardan birini kolundan nazikçe tuttuğunda, akıcı bir İspanyolca ile sordu narin kadına.

"misma situación durante días. No te pago para que esperes, lleva ocho días durmiendo y sin despertarse"

günlerdir aynı durumda. size beklemeniz için para ödemiyorum, o sekiz gündür uyuyor ve uyanmıyor.

Genç kadın anlayışla agresif adama baktı bir süre ve hafifçe gülümsedi, konuşmaya hazırlanırken ekledi esmer olan.

"Ahora hazlo bíen"

Artık onu iyileştirin...

Ve genç kadın umutla bakarken uzun olana, yanıtladı o beklenti dolu adamı.

"está en una situación mucho mejor ahora. volverá pronto"

şuan çok daha iyi bir durumda. yakında kendine gelecektir.

Sehun bir elini Kyungsoo'nun omzuna atarak soru sorar gibi baktığında, ona döndü ve yanıtladı kırmızı saçlıyı esmer olan.

"Yakında uyanacağını söylüyor, uyanacak mı Sehun?  Söz verebilir mi bana?"

Luhan ise bir saniye bile ayrılmazken kardeşinin başından, oturduğu yerden anlık bir refleksle sıçradı ve bağırdı heyecanla.

"Doktor! O haraket etti! Kyungsoo söyle çabuk o haraket etti!"

Ve iki genç koşar adımlarla Jongin'in yanına yetişirken Kyungsoo bağırarak seslendi nazik kadına.

"Oye se movió, ven aquí!"

Ve o an Kyungsoo içinde hayatında hiç yaşamadığı bir rahatlama hissederken yavaşça gözlerini aralayan güzelinin yanına yetişerek onun bir elini iri elleri arasına alırken nazik öpücükler kondurdu. Doktor olan yetişerek onun nabzını ölçtü ve rahat bir nefes alarak konuşmaya başladı.

"La herida que recibió fue muy profunda, el corazón estaba alto en la lección de lastimar una de las venas en crecimiento, y ahora ni siquiera un místico lo está tocando, necesita descansar una semana y su tratamiento debe continuar. Es posible que su delicado cuerpo no pueda soportar mucha presión."

Caliente (Dokai) ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin