"Marinette sağ salim uyandı. Bayıldığı için kendi de bebeğimize bir şey oldu diye endişelendi ama neyse ki onda da hiçbir sorun yok. Hatta onu ilk defa gördük. O kadar minikti ki! Onu şimdiden çok seviyorum. Umarım doğduğunda her şey çok güzel olur.
Bebeğe bakarken Marinette benim elimi tuttu. Buna ilk başta şaşırdım. Galiba o da bazı şeylere alıştı.
Doktor Marinette'in çok yorulmaması gerektiğini söyledi ama o Marinette'in eski mucizelerin koruyucu ve Uğur Böceği mucizesinin sahibi olup hafızasını kaybettiğini bilmiyor ki. Yine de bir şekilde onun daha az yorulmasını sağlayacağım. Kesinlikle daha fazla dinlenmeli.
Eve gittikten sonra Marinette ani çıkışını konuşmak istedi. Aslında bunu konuşmasına hiç gerek yoktu bile. Biraz üzülmüştüm ama sonra onun haklı olduğunu düşündüğüm için umurumda olmamıştı hiçbir şey. Sonuçta o hafızasını kaybetti ve çok zor bir durumda, benden de zor bir durumda.
Dün yaptığımız makaronları yedik ve neredeyse Marinette'in önceden yaptıklarından bir farkı yoktu.
Marinette bir sürü anı içinden kötü bir anıyı hatırlamış. Söylediğimi kelimelere daha fazla dikkat etmeliyim. Bunlar onun hatırladığı şeyleri tetikliyor olmalı.
Kagami'yi hatırladığı için ona uzun süreli tatsız hikayemizi anlatmak zorunda kaldım. Bütün hatalarımı anlattıktan sonra şaşkınlık ve boş gözlerle bana bakan Marinette'i gördüm. Daha sonra bana şu an tek hatırlamak istediğinin kavuştuğumuz an olmasını söyledi. Hala içerlerde bir yerlerde bana karşı bir şey hissediyor mu? Yok hayır, bu kadar çabuk olamaz. O anıyı beni sevdiğini hatırlayabilmek için hatırlamak istiyor. Öyle söyledi sonuçta. Bu kadar çabuk ümitlenmemeliyim.
Sonunda o kelimeyi ağzımdan kaçırdım ve Marinette'e prenses dedim. Bunu yanlışlıkla yapacağımı biliyordum. Prenses bunu normal karşıladı. Artık bu konuda kendimi tutmama gerek kalmayacak.
Üniversiteye giderken olan bir anımızı hatırlamış. Anıdaki bazı şeyleri o tam anlamasa da ben anladım. Hastayken akuma çıkınca bana yardım etmek için Uğur Böceği'ne dönüşmüştü ve bu hiç iyi bir fikir değildi.
Marinette'e dinlenmesi için odasına çıkmasını söylediğimde onun telefonunu alıp büyük bir incelemeye koyuldum. Hayır, karıştırmak anlamında değil. Zaten içinde ne olduğunu biliyorum. Telefonu Marinette'e vermeye karar verdiğim için içinde Uğur Böceği ve Kara Kedi ile ilgili olan ne varsa ya sildim ya da başka bir yere aktardım. Hiçbir sorun kalmadığında telefonu Marinette'e verdim. Çünkü bu sayede acil durumlarda daha çabuk iletişime geçebileceğimizi düşünüyorum ve ona güveniyorum. Zeki biri olduğu için başkalarına mesaj atıp hafızasını kaybettiğini söylemez.
Ben bunu yazarken Marinette'den iyi geceler mesajı geldi. Artık uyuyabilirim gibi gözüküyor."
"Bu sabah akuma alarmı ile uyandım. Bazen Hawk Moth'un hiç uyumayıp sadece beyaz kelebekler kovaladığını düşünüyorum. Elime geçen ilk kağıtla Marinette için bir not yazdım. İstemesem de bu akuma işleri uzun sürüyor.
Odamıza Kara Kedi olarak gittiğimde az kalsın Mari beni görüyordu. Her şeyi bu şekilde öğrenmesi felaket olurdu ama bir şey olmadı. O odadan çıktıktan sonra odaya girip üstümdeki pijamaları değiştirdim. Dönüşünce üstüne hazır bir kıyafet geçirilmesi cidden çok iyi bir özellik.
Tekrar dönüşüp normal insanlar gibi kapıdan girdim. Marinette sorular sorduğunda bir şeyler uydurdum. Aslında söylediğim şey çok da yalan değil. Gerçekte işe gitmek yerine süper kahraman oluyorum, önemli bir kişi gelemediği için işlerimin uzadığı da doğru sonuçta ve siyah kedi konusu da gayet gerçek. Gerçekten bir kedi değilim -belki de öyleyimdir- ama siyah renkli bir kediye benzediğim için ve süper kahraman adım Kara Kedi olduğu için bu da yalandan sayılmaz bence.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutulan Mucizeler (Miraculous) [Tamamlandı]
Fanfiction∆Özel bölümler gelecek! Marinette gözlerini açtığında gördüğü ilk şey ona bakan yemyeşil gözlerdi. Tanımadığı yemyeşil gözler... *Bu kitabın çoğu 4. sezon çıkmadan önce yazıldı.*