Tadija P.O.V.
Kada me je pitala da prespavam kod nje iskreno sam se zbunio i nisam znao sta da joj kaze,vece smo proveli uz filmove,ali sam ipak pristao mislim ovo je Amerika i ne ide mi se po mraku kuci ipak je kasno.
Otisli smo na sprat i pokazala mi je moju sobu.Ona je otisla predpostavljam u svoju.Nakon sto je izasla otisao sam na spavanje.
Andrea P.O.V.
Nakon sto sam mu pokazala njegovu sobu otisla sam u svoju i odmah legla da spavam jer je ovo bio jedan veoma dug dan.
Budim se i prvo sto uradim je da gledam na sat,bilo je 8h ujutru.Odlicno ustala sam na vreme da nam spremim dorucak i skuvam kafu.
Kada sam lripremila dorucak i skuvala kafu otisla sam da probudim Tadiju,ali kad sam krenula da se penjem videla sam njega kako silazi niz stepenice pa sam se vratila u kuhinju i postavila nam sto.
Danas nemam trening tako da ne moram nigde da zurim.Dok smo pili kafu pitao me je da li imam neke obave i rekla sam da nemam pa je predlozio da idem da gledam njihov trening.
Razmislila sam u ponudi i pristala,obukla sam najobicniji outfit za trening posto cu verovatno sa njima da treniram.
Nakon dorucka smo krenuli,kada smo stigli ispred sale sam se pozdravila sa njihovim trenerom i on mi je predlozio da se pridruzim njima na trening naravno,ako ja to zelim.Pristala sam jer i onako sam planirala danas malo da igram fudbal.Pa mi je ovo dobro doslo.
Nisam morala da se presvlacim jer sam vec bila u patikama za fudbal i trenerci i sirokoj majici,pa nije bilo potrebe za tim.Odmah sam pocela da se zagrejavam.Njihov trener me je na kraju treninga pitao da li zelim da dolazim svake sedmice nekoliko puta na njihove treninge,cak me je pitao da li zelim nekada da im drzim trening.Odgovorila sam mu da ce mi biti zadovoljstvo,ali da moram da uklapam to sa mojim obavezama.
Juce nije izasao deo jer sam imala dosta obaveza,razmislila sam malo i odlucila da ce delovi izlaziti svaki 2-3 dan jer imam obaveze i jednostavno ne mogu sve da stignem.Izvinite ,ali situacija je takva kakva je ja stvarnom ne mogu da stignem sve da uradim u roku koji mi je zadat,a ovo je nesto sporedno,ali meni ja ko drago tako da mi je zao da pauziram pricu,pa ce nastavci izlaziti na 2-3 dana i verovatno ce biti duzi.
YOU ARE READING
Football love and Basketball love
Teen FictionOna.Mlada,lepa i uspesna kosarkasica.Ima svoju karijeru i porodicu,ali nema decka. On.Mlad ,lep i uspesan fudbaler.Ima svoju karijeru i porodicu,ali nema devojku.