🎪01: "What it looks like? "🎪

7.9K 603 291
                                    

Jeongguk Yaş: 15

Jimin Yaş: 15

_

"Jeongguk, dostum!"

Parmakları okul çantasının kulpunda dinlenirken gözlerini devirdi, arkadaşının kendisine seslenmesinden dolayı. Beklemeden ilerlemeye devam ederken dostu, aynı zamanda sınıf arkadaşı Park Jimin lisenin ve ergenliğinin getirdiği asilik ile açık kahverengi saçlarını dağıtmıştı. Muhtemelen bugün okul bittiği için bunu yapmıştı. Eğer okul içinde olsaydı her okula gelirken düzenlediği saçlarını dağıtmayı aklından bile geçiremezdi.

"Yine mi gelmiyorsun bizimle yoksa?"

Arkadaşı yanında yürümeye başladığında meraklı sorusuna cevap verdi. "Babama yardım etmem gerek." Göz devirme sırası bu sefer arkadaşı Park Jimin'deyken dirseği ile Jeongguk'un koluna vurmuştu hafifçe. "Dostum, baban artık seni yanından kovacak. Sal artık şu adamı!"

"Anlamıyorsun Jimin-ah! Sınıfta kalacağım birkaç gün önce belgelerle kanıtlandı. Babam bunu öğrenmeden onun gözüne girmem gerek. Eğer öğrenirse Daisy'i beslediğimiz tırmıkla kovalar beni!"

"Sınavlara zamanında çalışsaydın sende." Jimin bıkkın bir şekilde mırıldandığında onunda keyifi kaçmış ve istese de istemese de arkadaşı Jeongguk olmadan cafénin pek eğlencesi olmuyordu. Bu yüzden o da Jeon amcasına yardım edip gözüne girmeyi deneyebilirdi.

"Geçmiş, geçmiştir Jimin-ah. Geleceğe, bize gelecek güzel olan şeylerle ilerlemeliyiz." Jimin arkadaşının özlü sözüne abartılı ve sahte bir şekilde gülünce yandan bakışlarını ona dikti. "Hahah, felsefeci piç seni!"

Yüzüne yerleşen alaycıl gülümseme ile yollarına devam etmiş fakat ilerideki 'L' sokakta gözüne takılan şey yüzünden durup gözlerini dikmişti. "Bekle, o da ne?" Jeongguk'un şüpheyle konuşmasına karşılık Jimin iri gözlerini baktığı yere çevirmişti. Park Jimin her ne kadar dışarıdan serseri bir liseli gibi görünse de, aslında arkadaşı Jeongguk biliyordu ki, korkak tavuğun tekiydi.

"Hadi gidip bakalım!"

Jimin arkadaşının meraklı haline karşı yutkunup her ne kadar onu durdurmak istese de peşinden gitmişti. Sırtında sallanan çantayla birlikte sokağa yaklaşmış fakat gördüğü şeyin yanına yaklaşmamıştı. Gözlerini kısıp daha net görmeye çalışırken bugün gözlüğünü alamadığı için kendisine küfür ediyordu. O sırada arkadaşı Jimin'in sesini duydu.

"Neye benziyor?"

"Sanırım bir çeşit, çıplak popo?"

"Öyleyse bize bir zararı dokunmaz, öyle değil mi?"

"Saçmalama."

Jeongguk, çıplak popoya benzettiği şeye yaklaşırken kafası ondan önde gidiyor, en ufak bir şüpheli harekette arkasına bakmadan koşmayı planlıyordu. Gittikçe belirginleşen görüntü ile, mavi çizgili bir örtü ve onun hemen altında hareket eden bir kişiye yaklaştı. Hafif yanık ten olan yumuşak poponun sağ yanağına işaret parmağını dürttüğünde, "Uy..!" diye bir ses duymuş sonrasında dokunduğu beden sıçrayarak yüzünü, kendisine şaşkınca bakan iki yabancıya dönmüştü.

"Bu bebek?"

"Hangi bebeğin kulakları var Jimin? İnsanmış gibi görünmüyor."

"Korktum sanırım biraz. Hemen gidelim buradan."

"Bekle, onu tek başına mı bırakacağız?"

Jeongguk gözlerini su yeşili tonuna sahip saçlara dikmiş, sonrasında gözünü karşısındaki bebeğe benzeyen bedenin her tarafında gezdirmişti. Hafif esmer bir teni, kocaman mavi gözleri, su yeşili saç rengine sahip olması onu bırakmak istememesine neden oluyordu.

"Ona yaklaşmaya çalışacağım."

"Kafayı mı yedin sen?! Ya seni ısırırsa? Ya ölümcül bir virüs taşıyorsa?"

"Kapa çeneni."

Çantasını çıkartıp duvarın kenarına koydu ve dizlerinin üstüne çöktü. Yavaşça, kendilerine hâlâ şaşkınca bakan küçük bedenin yanına yaklaştı. Onu korkutmamak için kocaman gülümsemiş ve ellerini havaya kaldırarak zararsız olduğunu göstermeye çalışmıştı. Bir süre mavi gözlerle bakıştığında elini ona uzatmış o sırada mavi çizgili örtünün altından uzun siyah beyaz tüylü bir kuyruk çıkıp, kırmızı dudaklarının arkasındaki sivri minik dişlerini göstermişti kendisine yaklaşan liseli gence. Sonrasında ise kendisini korkutmak amacıyla çıkardığı sesi duymuştu Jeongguk.

"Hırr..!"

_

Merhaba!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merhaba!!

Plane Crash adlı kurguma benzeyen bu kurguyla tekrar karşınızdayım! Prologue bölümündeki uyarılar aynen geçerlidir. Sadece okuyan kişilerden yorum istiyorum ^.^ Nasıl olduğunu ve gidişatı hakkında bir de eğer hatam varsa belirtin lütfen. Mutlaka göze alırım. Teşekkür ederim ve umarım güzel yazabilirim :3

 Teşekkür ederim ve umarım güzel yazabilirim :3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Jeon's Circus × TaeKook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin