para.
milattan önce 7. yüzyılda lidyalılar'ın bulduğu, o zamandan bugüne her şeyin başı olan demir ve kağıt parçası. kimi insan para olmadan yaşamanın bile anlamı olmadığını düşünür, ona gereksiz bir deger yüklerler.lisa ve jisoo; anaokulunda tanışmış, o zamandan beri araları bozulmayan iki yakın arkadaş olmuştu.
çocukluktan beri bir dedikleri iki edilmeyen bu arkadaşlar parasız insanların hayatı yaşamayı bile haketmediğini düşünüyordu. zengin insanlar onlar için iyi, fakir insalar ise zavallı ve acınası durumdaydı.geniş bir sosyal çevreye sahip olan kızların tüm arkadaşları belli bir statüye sahip, iyi, zengin ve alımlı insanlardı.
≛
öte yandan 3 kardeş olan jin ve taehyung, abilerinin ölümü ile birlikte ailecek bir yıkılış sürecine girmişti. önceden de kıt kanaat geçinen bu aile; yaşanan durum ile birlikte iyiden iyiye çökmüştü.
anne ve babalarının yaşlılığının yanında çalıştıkları yerlerde ki maaş yetersizliğinden dolayı çocuklar da devreye girmiş, en sonunda hem çalışmak hemde stajlarını yapmak için seul'de bulunan araba firmasına başvuru yapmışlardı.
≛
selamlarrr!
klasik bir konuya sahip olsa da yazarken hoşuma gidecek olan bir kurgu olacak bu kitap.
aklımda şuan şu şekilde bir taslak var: tae ve jin'in çalışacakları araba firması jisoo'nun ailesine ait. lisa'nın ailesi için de aklımda inşaat sektörü var, ama ona bu hikayede pek yer vermeyeceğiz.jin ve tae'nin işe girme nedeninin hem para hem de staj olduğunu yazmıştım. staj için ise aklımda olan şey tüm karakterlerin 22-24 yaş arasında olması ve jin ile tae'nin de sosyal ilişkiler okuması olarak düşündüm. işletme ya da bu tarz bir bölüm de olabilir.
kızlar için ise aklımda bir bölüm yok ama onların da üniversiteye gitmesini istiyorum. hangi bolum olacağına karar verirseniz çok yardımcı olmuş olursunuz.🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fuck the love, we need money.
Fanfichayatlarını paraya adayan iki arkadaş, tanıştıkları insanları paralarına göre yargılıyor; parası az olan insanlardan ise "ezik" diye bahsedip bundan haz duyuyorlardı. jinsoo & taelisa