TEŞEKKÜR

1.7K 83 6
                                    

Evet... Tadımlık Aşk'ın finalini taslaklarda 1 Kasım 2020 tarihinde verdim. Bu platformda ise 8 Ocak 2021 tarihinde verdim. Gerçekten çok sancılı bir süreç oldu benim için. Hep takıldım, kelimeler zor bir araya geldi. Hatta devam edemeyeceğimi bile düşünmüştüm ama çok şükür ki finalini verebildim. Biliyorum çoğunuz bana kızdınız, mutsuz bir son yazdığım için. Ama bunu mutsuz bir son olarak düşünmeyelim. Çok tepki vereceğinizi biliyorum ama tepki vermeden önce şu satırları okuyun. Ölümler mutsuz bir son gibi algılamamalıyız. Herkes elbet bir gün ölecek bunun bilincindeyiz. Böyle bir sonun herkesin aklında kalacağını düşünüyorum mutlu bir son olsaydı okunup geçilirdi. Ne söylerseniz söyleyin sonunu değiştirmeyi düşünmüyorum. Mutlu son isteyenler için 24. bölümü final saymaları gibi bir alternatif sunuyorum. Aslında ben bu kadar çok sevileceğini ve okunacağını tahmin etmemiştim. Tadımlık Aşk'la burada büyük bir ilerleme kaydettiğimi diğer kurgularıma nazaran kendimi birazcık daha geliştirdiğimi gördüm. Sizlerin desteği o kadar iyi hisseddirdi ki bana hepinize çok teşekkür ederim. İsterseniz geçmişten özel bölümler yazabilirim. Her şey sizin isteğinize ve talep yoğunluğuna bağlı.

İnanın yazarken gözyaşlarım durmadı ama kitabın adına layık bir final vermek istedim. Tadımlık Aşk ;)

Çok duygulu bir son oldu. Belki sizde aynı tepkiyi bırakamadım ama inanın ben kitapla büyük bir bağ kurduğum için çok etkilendim. Eymen Korel ve Aslı Korel çiftiyle sayfalarda yer edindim. Üstelik her kurgumla her karakterle bağ kurduğum için sonu mutlu da olsa mutsuz da olsa üzülüyorum. Onlara veda etmek gerçekten zor oldu. Dediğim gibi ben çok üzüldüm ve ağlayarak bu finali yazdım belki siz okuyup geçtiniz. Sizin yüreğinize dokunamadım, kimilerinin gözünden birkaç damla yaş geldi, kimi için normal bir sondu okuyup hı deyip geçti. Kimileri benim gibi salya sümük ağladı, bilmiyorum.

Yanımda olan, finale kadar okuyup desteğine benden eksik etmeyen tüm okuyucularıma teşekkür ederim. Hepinizin duygu ve düşünceleri benim için çok önemli yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.

Hepinizi seviyorum, sağlıcakla kalın. Başka kurgularda görüşmek üzere ;)

TADIMLIK AŞK (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin