Dünya ARSLAN (25) : Konservatuar mezunu Dünya'nın en büyük aşkı şarkı söylemek ve dedesinden yadigar kalan kemanı. Sahnede olup şarkı söylemek kendisini tamamlamasını sağlıyor. Aşamadığı sorunları var ve bu sorunlar yüzünden daha fazla müziğe bağlanıyor. Peki Dünya'nın müziği engellense neler olurdu?
Yankı DİNÇERSOY (32) : Adı duyulduğunda herkesin önünü iliklediği Yankı, bu günlere gelebilmek için çok bedeller ödedi. Kinci, her şeyden nefret eden, kötü işlerde en başta olan Yankı'nın asıl nefret ettiği kişi kadınlar. Kadınlara karşı hiç güveni yok, nedenini kardeşinden başka bilen kimse yok. Peki Dünya ve müziğiyle karşılaştığında neler olacak? Yankı'nın kadınlara olan düşmanlığı son bulabilecek mi yoksa yeni bir düşmanlık mı başlayacak?
Tuncay KASABALI (30) : Dünya'nın sevgilisi. Görüntüsünün altında yatan çok büyük sırlar var, Dünya'nın bile bilmediği sırlar. Güvenilir biri gibi görünse bile fazla sırları olan bir insan ne kadar güvenilir olabilir ki?
Görkem DAĞISTAN (25): Dünya'nın baterist kuzeni. Bagetleri olmadan yemek bile yemez. Dünya'yla kardeş gibi büyüdüler. Düzenli ilişkiler hiç Görkem'e göre değildir, fazlasıyla hareketli bir yaşama sahip. Dünya'yı kız kardeşi gibi koruyup kollamayı ve her bulduğu fırsatta onunla uğraşmayı çok seviyor. Dünya'yla beraber bir grupları var.
Yiğit DİNÇERSOY (27) : Yankı'nın erkek kardeşi. Abisi ne kadar sert bir karakterse Yiğit onun tam tersi komik ve neşeli birisi. Karanlık dünyalarda abisiyle birlikte adının anılması Yiğit'i ne kadar memnun ediyor? Ya karanlığın tek sahibi olmak istiyorsa?
Aslı DEMİR (25) : Dünya'nın en yakın ve tek kız arkadaşı. Deli dolu ve yerinde duramayan bir tipi var. Küçük bir moda evi var. Tasarım onun hayatını anlatan tek kelime olabilir. Aşık olmaya bayılıyor, bir kişiye senelerdir aşık ama karşılık alamayacağını bildiği için sessiz kalmayı tercih ediyor.
Merhabalaar, yeni bir kitapla karşınızdayım. Bu sefer karakterlerimi görsellemek ve size öncesinden biraz tanıtmak istedim. Umarım ilginizi çeker ve okur, yorumlarda bulunursunuz :) En kısa zamanda bölümle görüşmek üzere :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHNE
RomanceTek gerçek aşkı şarkı söylemek ve keman çalmak olan Dünya. Onun dünyasını başına yıkmaya hazırlanan Yankı ve diğerleri. Sahneye attığı adımlarıyla sesini herkese duyurabilecek mi yoksa gün geçtikçe sessizliğe mi bürünecek?