---Po jokerovej nášteve u Dragomíra sa vracia domov, no nemôže spať. Preto je aj trochu ospalý pri raňajkách. Po vtipnej udalosti, čo sa týka jeho syna, sa urazení odoberá do svojich komnát. Harley, ač by chcela sa smiať ďalej, tak si išla vyžehliť svoje chovanie u Jokera---
Po dopovedaných slovách som sa obrátil chrbtom a odchádzal k autu. Vedel som že do mňa od chrbta nestrelí, pri rozprávaní som zahliadol jeho devinu na stolíku v miestnosti. Nezobral si ju, keď sme odchádzali z miestnosti. Nasadol, naštartoval a odišiel preč. Vrátil som sa domov k svojej kráľovnej. Spať som nemohol, stále mi bežali spomienky na rozhovor, potom na sex a na zranenie. Zaparkoval som v garáži, vypol motor a vystúpil. Zavrel som garážové dvere a vkročiac do domu som šiel do kuchyne. Spravil som si kávu. S vrelou šálkou som šiel za svojou kráľovnou a synom do izby. Šálku som si odložil na nočný stolík a pohladil svoj poklad po líci. V tom momente je padol prameň vlasov do tváre, chytiac ho som si ho namotal na prst a zapravil jej za ucho. S úsmevom na tvári snila ďalej. Zobral som si šálku a upil si z kávy. Vstal, vypil polovičku šálky čo mi zostala a odložil šálku naspäť. Prešiel som k Steweemu a začal som ho húpať v postieľke. Utápal som sa vo svojich myšlienkach. V danej chvíli som nevnímal ani slová, ani dotyk. Bol so vo svojom svete. Zo zatvorenými očami som nevnímal realitu až do momentu, keď ma Harley pobozkala. Objala ma okolo pása. Húpajúc jednou rukou juniora s druhou som objímal svoju kráľovnú. Sem tam som jej dal bozk do vlasov.
Harley: Nemôžeš spať?
Ja: Tak nejako.
Harley: Zoberieš malého dolu, dám si rýchlu sprchu.
Prikývol som a ďalej húpal Steweeho. Harley vyšla obmotaná v osuške idúc si po veci. Pustil som postieľku, kráčajúc k Harley som ju schytil za ruku. Pritiahol k sebe a bozkával jej hebké pery. Obmotala mi ruky okolo krku, zatiaľ čo ja som jej prechádzal po chrbte k zadku, ktorý som stlačil. Kňúkla mi do úst. Snažila sa a odtlačiť, no ja som bol silnejší. Nepúšťal som ju. Ruku z môjho hrudníka posúvala nižšie k rozkroku, no to som jej chytil neposlušnú ruku. Zákerne sa usmiala a pustil som ju. Potom už pobehla k šatníku, aby som ju druhýkrát neschytil. No v hlave som plánoval sladkú pomstu. Zobral som Steweeho z postieľky a kráčajúc s ním do kuchyne, som ho položil do stoličky. Prisadol si pred neho a hral sa s ním, než príde Harley. Nechcel som ho z púšťať z očí. Čakajúc na Harley prišla do kuchyne Roza. Snažila sa vyzerať akoby sa jej nič nestalo, no nedarilo sa jej to schovať. Robila si raňajky a vyťahovala kávu. Evidentne to musí byť ťažké pre ňu.
Roza: Dáš si kávu alebo niečo iné?
Ja: Slabú, nechcem to prehnať.
Roza: Asi si dám niečo tvrdé, káva mi nebude stačiť.
Ja: Z rána nie, ak si nič nejedla, tvrdé nepi.
Roza: Nič nevieš! Nevieš aké to je ťažké...
Ja: Rosemarie neviem, presne čo sa stalo. Viem len útržky, ktoré mi povedala Harley. Len ti jediná vieš, čo sa dialo presne. Nejdem ťa poúčať, lebo na to právo nemám. Len nechcem, aby ti bolo hneď zrána zle.
Roza: Ďakujem Joker. Dimitri to nevzal najlepšie. Neviem, čo teraz bude ďalej.
Postavila predo mňa kávu a ona sama si dala na stôl raňajky s kávou. Po chvíli prišla Harley a popriala dobre ráno Roze. Roza pokývala hlavou, lebo mala plné ústa. Harley si naliala džús a doniesla detskú kašu pre malého. Vstanúc som uvoľnil miesto Harley a posunul si kávu k sebe. Pomaly som upíjal, objal Harley okolo ramien, aj keď venovala pozornosť malému. Rozprávala sa s ním a ja som zostal vzduchom v miestnosti. Roza ho malému utierala kútiky úst a bradu, keď niečo vypľul naspäť. Šťastie pre mňa, že prišiel do kuchyne Dimitri. Aspoň som sa prestal mračiť na malého, lebo mu to pripadalo smiešne. Vážne mi začínal liezť na nervy, ako si získava všetky ženy. Dimitri pil svoju kávu, ktorú si spravil. Ja som kávu už vypitú, no nejako sa to nedalo porovnať s tým, ako mi liezol na nervy malý. Dimitri sa postavil a zaniesol po Roze riad do umývačky. Vstal som tiež a oprel sa o kuchynskú linku.
Ja: On si získa každú.
Dimitri: Deti sú magnet na ženy.
Ja: Niekedy mám chuť ho zaškrtiť.
Dimitri: Mne zostala žiarlivosť, zabiť ti syna nemôžem. To by Harley zabila mňa.
Ja: To je pravda, ale nemusí si brať toľko pozornosti. Nežije tu sám.
Dimitri: Joker, to už nenapravíš. Teraz to je Harley, potom to budeš ty. Čo sa týka pozornosti.
Ja: Nepripúšťaš si jednu možnosť.
Dimitri: Akú?
Ja: Že by si nepýtal mňa, ale Rozu. Čo keď sa bude chcieť všetko učiť od Harley a Rozy.
Dimitri: Tak z neho spravia dievčatá svoju verziu. Pochybujem, že ti mu nechceš vštiepiť nejaké svoje finty.
Ja: Pravda, no čaká ma práca. Teba by som zobral zo sebou, ale neviem či to samé zvládnu.
Roza: Čo máme zvládnuť? Čo si to tam šepkáte?
Harley: Cukrík, nešpekuluj,
Dimitri: Ešte sme nič také nevymysleli a už nás upodozrievate.
Prešiel som k Harley a podvihol jej bradu. Privlastnil som jej pery, no to sa malému nepáčilo. Do ruky si nabral jedlo z misky pred sebou a hodil to na mňa. Roza sa začala smiať. Odtiahol som sa a pozrel sa na seba. Potom zazeral na malého.
Ja: To si ho nenaučila, že nie!
Harley: Nie, to má po niekom inom.
Sklonil k Harley, niečo jej pošepkal. Odchádzajúc z izby si zobral handru na utretie toho jedla. Po poznámke, čo Harley povedala, som sa musel ovládať. Niečo som z košele utrel do handry, no aj tak som ju musel dať dolu. Zabolelo ma rameno a objavila sa mi na obväze krv. Nasrala ma. Vyzliekol som si košeľu a kráčal do kúpeľne v našej izbe. Košeľu a handru som hodil do pračky a pustil hneď pranie. Zobral som lekárničku a vybral nový obväz. Starý som odmotal, náplasť tiež a vydezinfikoval som to. Nalepil novú náplasť a obmotal s čistým obväzom. Zašiel som si po čistú košeľu. Vo chvíli, čo som si šiel zapnúť gombíky na košeli, vošla Harley. Podišla ku mne a košeľu, čo so si nestihol zapnúť, mi dala dolu. Prechádzala s rukami po mojej hrudi až k lemu nohavíc. Začal som rýchlejšie dýchať, no nie. Takto si tú drzú poznámku nevyžehlíš. Natisla sa na mňa a bozkávajúc ma mi hladila chrbát. Harley ako to robíš, že mňa vieš rajcovať aj nahnevaného. Rukami zašla pod nohavice a pomaly prechádzala dopredu. Síce to bol dotyk cez látku treniek ale aj to stačilo. Chytiac jej zadok do rúk som jej ho silno stisol. Odtiahla sa a zadýchaná sa na mňa pozerala. Chytiac ju za krkom som si pritiahol jej pery opäť k svojim a neprestával ju bozkávať. Rukami sa ma chytila za krk a ja som ju vydvihol do vzduchu. Preniesol som k stolíku. Hladila ma vo vlasoch, nohy si obmotala okolo môjho pásu, tak sa ku mne tisla. Nemohol som jej odolať.
Thansk Thanks Thanks ♥♥♥
---(1160 slov)---
ESTÁS LEYENDO
Zmena (Joker and Harley Quinn)
RomanceHarley dokonale zabudla na svoju pravú identitu, ktorá bola doktorka Quinzel. S Jokerom čakajú vytúžené dieťa. Budú Jokera poslúchať nový spojenci ako je Andler, Jack, Henry a Klárk, alebo im hrozí smrť? Oľutuje Harley svoje rozhodnutie, že prijala...