Moc se omlouvám že jsem byla tak málo aktivní, důvodem je to že jsem líná jako polštář (Já vím geniální přirovnání, ale jsem tak líná, že jsem nic normálního nevymyslela). Proto vám sem dám pár vtipů o Vánocích. Už se na Vánoce moc těším a vy?
Kolik dárků dokáže Santa vecpat do prázdné punčochy? Jeden. Pak už ta punčocha není prázdná.
Čestný politik, tvrdě pracující zaměstnanec státní správy a Santa najdou tisícovku. Kdo si ji nechá? Santa. Ti ostatní jsou pohádkové bytosti.
Jeden kapr se zamyšleně zeptá druhého: „Ty, věříš v život po Vánocích?"
Je vážně trapný, jak mamka s taťkou používají stejný balicí papír jako Ježíšek.
Je vážně dobře, že Santa netrpí dyslexií. Bylo by, myslím, ne úplně příjemné absolvovat o Vánocích návštěvu Satana.
Pepíček stojí u stromečku a raduje se z dárků: „A maminko, všechny tyhle dárky jsou od Ježíška?" „Přesně tak, Pepíčku," usměje se maminka. „Aha, takže vy jste se na mě letos zase vykašlali."
„Tati, a odkud je vlastně Ježíšek?" „Chlapče, když se tak podívám na většinu dárků, řekl bych, že je z Číny."
Proč čápi létají na zimu na jih? Protože kdyby tam místo toho šli, trvalo by jim to celou věčnost |
Santa je s námi celý náš život, jeho přítomnost v něm lze ale rozdělit do čtyř hlavních stádií: 1. Věříte v Santu. 2. Už nevěříte v Santu. 3. Předstíráte, že jste Santa. 4. Vypadáte jako Santa, ani se nemusíte snažit.
„Koupím ti, mami, k Vánocům nějakou hezkou čajovou konvici."
„Ale já už jednu mám, Pepíčku."
„Už ne."
Štědrý den, půlnoc. Lupič převlečený za Santa Clause vleze komínem do jednoho bohatého domu a chystá se vypáčit trezor, když ho někdo zatahá za rukáv.
Lupič se pohotově otočí a namíří na neznámého kulomet.
Ze tmy se ozve dětský hlásek: „Jé, kulomet! Jak jsi přesně věděl, co je moje nejtajnější přání?"
Na Boží Dar dorazí 23. prosince pohlednice a na ní je napsáno: „Milý Ježíšku, jsme moc chudí a nemám na učebnice, ani na pastelky... Pošli mi prosím 1000 Kč."
Pošťačky zaslzí, jedna dá stovku, další dvě... vyberou 500, vloží je do obálky k pohlednici a odešlou. 25. prosince přijde na Boží Dar dopis: „Milý Ježíšku, děkuji ti za peníze, ale pošli ještě 500, ty svině na poště mi polovinu ukradly!"