Era Tina..nu se poate. Se ajeaza langa mine si imi spune rusinata.
-stii Daria si eu am fost o Tocilara,toti isi bateau joc de mine..pe mine nu ma cheama Tina acest nume a fost doar sa le arat ca sunt mai tare decat ei.
-pai si numele tau adevarat care e?
-Sara...toti imi spune.au Sardina.
Ma pufnea un ras ..dar m.am abtinut.
-si de ce mi.le spui mie ...?
-pentru.ca am vazut ca tu nu esti o toci ..dar trebuie sa o asculti si pe Andra..are sa.ti spuna multe.
Se ridica si pleaca chicotind ceva.
Are iar un plan dar nu inteleg ce vor de la mine.
-Daria iti spun eu tot.
Era Andra..
-si care e adevarul.
-in primul rand nu o crede ,nu a fost niciodata o tocilara ca noi doua si nici macar nu o chema Sara sau Sarmala ,Sardina ...a mintit numele ei intrec e Tina Oaysen o diva de cand avea 10 ani ..o stiu am fost cele mai bune prietene..
-oooo stai putin tu si ea prietene?
-da..
-imi e greu sa cred continua...
-de cand ea mi.la luat pe Seba un baiat super dragut eram a8 a atunci doar ca sa.mi faca mie in ciuda ..si au trecut ani intregii de cand nu ne.am mai vorbit acum 4 saptamani mi.a spus ca daca ii joc jocul mi.l va da inapoi..
-stai ea nu e cu Carl?
-nu a fost acum 3 zile cu el..acum la luat inapoi pe Seba.
- am inteles...dar ce vrea de la mine.
-acum 2 ani o Tocilara a castigat miss la scoala... chear ea i.a tinut piept lui Tina asa cum ai facut tu la magazin...
-bine am inteles .
Am plecat amandoua spe scoala. Cand sa intram doi tipi arunca cu apa pe noi. Toti au inceput sa rada ..dar eu m.am opus zicand