Lisa ပြန်ရောက်တော့ ဆေးရုံကိစ္စ စာတမ်းကိစ္စများဖြင့်သာအချိန်ကုန်နေခဲ့သည်......
သူမနှင့်လွမ်းတိုင်း ဖုန်းပြောခဲ့ကြတာလဲနေစဥ်ရက်ဆက်..........ယခုသူ parisကို ပြန်ရောက်နေသည်မှာ ၂ပတ်ခန့်ရှိပြီဖြစ်သည်.......
သူမကို လွမ်းသည့်အလွမ်းဒဏ်မှာ လွတ်အောင် သူဆေးရုံတွင်ပင် အချိန်ပြည့်နေနေမိသည်... အိမ်လဲမပြန်ဖြစ်..........Duty ပြီးတော့ သူ ဆရာဝန်နားနေခန်းထဲဝင်ကာ ခြေပစ်လက်ပစ် ဝင်လှဲ လိုက်သည်........
ထို့နောက် သူမဆီသို့ဖုန်းဆက်လိုက်မိသည်......"Hello honey........"
"Jenn လွမ်းတယ်ကွာ........ " သူ့အပြောလေးကြောင့် Jennie ပြုံးလိုက်သည်
"Jenလဲတူတူပါဘဲ....honeyရယ်......."
"ကိုယ်က Jennကိုလွမ်းလွန်းလို့ အိမ်တောင်မပြန်မိဘူး..... ဆေးရုံမှာဘဲနေနေတာ..... ၁ပတ်လောက်တောင်ရှိနေပြီ.......""ဘာလို့လဲအိမ်မှာပြန်မအိပ်ဘူးလား.....honey "
"အိမ်ပြန်ရင် Jennနဲ့တူတူအိပိခဲ့တဲ့အိပ်ယာလေးမှာ Jennမရှိတော့အိပ်မပျော်ဘူး........ Jennကိုဘဲသတိရနေတာ babyရဲ့......"
"Honey Jennလာခဲ့ရမလား......"
" တကယ်လား Jenn...... " သူပျော်သွားသည်.....
"အင်းပေါ့.......unnie နဲ့ ကုမ္ပဏီ လွှဲခဲ့မယ်လေ......"
"အာ.......Jennအလုပ်တွေပျက်ကုန်ပါမယ်ကွာ...... ကိုယ်က စာတမ်းတင်ပြီးပြီ........လကုန်လောက်တော့ ပြောင်းလို့ရမယ်ထင်တယ်........ ဆေးရုံအုပ်ကိုပြောထားပြီးပြီ..... ကိုယ့်နေရာအစားဝင်တဲ့Dr.ရောက်ရင် ပြောင်းလာလို့ရပြီ........ နည်းနည်းဘဲ ကျန်တော့တာဆိုတော့ တောင့်ခံထားလိုက်ပါ့မယ်.....babyရယ်....... ကိုယ့်ကို အားဆေးလေးပေးပါဦး....... ခွဲစိတ်ခန်းဝင်ထားရတာပင်ပန်းလိုက်တာ........."
"မွ....မွ...... ဘယ်လိုလဲ honey အားရှိသွားပြီလား.........."
"100%.....ဘဲ......baby..... I love...u...."
ထိုစဥ် နားနေခန်းသို့ တံခါးလာခေါက်သံကြားပြီး
Nurseတစ်ယောက်မှ"Dr. Manoban အရေးပေါ်case. Team2သို့အမြန်လာပါ........."
"Jennရေ emergency caseဝင်လာလို့
ကိုယ်သွားရဦးမယ်.....bye...see.u......"
"See u.....honey......"
STAI LEGGENDO
Love at first sight 😍
Storie d'amoreချစ်တယ်ဆိုတာမင်းနဲ့တွေ့မှသိလာတာပါ...မင်းကိုမြတ်နိုးတယ်.... မင်းဟာကိုယ့်ရဲ့အချစ်ဦးပါ.... ခ်စ္တယ္ဆိုတာမင္းနဲ႕ေတြ႕မွသိလာတာပါ...မင္းကိုျမတ္နိုးတယ္.... မင္းဟာကိုယ့္ရဲ႕အခ်စ္ဦးပါ....