Jimin dudak büzerek elindeki telefonu yatağın öbür ucuna attı.Bir sürü kötü yorum gelmişti;çirkin,Yoongi buna acımış sevgili olmuştur,bu çocuk Yoongi'yi kullanıyor,parası için birlikte ve daha bir sürü şey.Canı sıkılmıştı,Yoongi banyodaydı bacaklarını kendine doğru çekip ellerini dizinin üstünde kavuşturdu.Sıkıntıyla anlını kollarının üstüne dayayıp ofladı.Narin biriydi Jimin,çabuk kırılır,çabuk üzülürdü hele konu özgüvene gelince Jimin tamamen dipteydi.Yoongi banyodan çıktığında üstünde hiç bir şey yoktu,altında ise bir eşofman vardı.
Küçüğün duruşundan bir sorun olduğunu anlamış,üzgün olduğu her an böyle dururdu,yatağın ucuna oturmuştu.Jimin Yoongi'nin hareketlerinin hiç birini duymamıştı,düşünceleri ile boğuluyordu resmen.Yoongi anında yorumları okuduğunu anlamıştı.Yoongi de okumuştu yorumları çoğu kişi Jimin'e hakaret etmişti,ilk başta böyle yorumlar alacağını biliyordu,alışmak zorundalardı çünkü Yoongi'nin amacı hesabını Jimin ile doldurmaktı.Jimin'i kendine çekip bacaklarının arasına oturtup,kafasını çıplak göğsüne yaslamasını sağladı.Jimin'in iç çekmesiyle daha çok endişelenmişti.
"Sorun ne aşkım?"
Jimin burnunu koluna silip iç çekerek konuştu.
"Yorumlar çok kötü.Seni kullandığımı düşünüyorlar.Sen öyle düşünmüyorsun değil mi sevgilim,biliyorsun seni sevdiğimi değil mi?"
"Biliyorum aşkım.Hem onlar niye burada olduğumuzu bilmiyorlar."
"Davayı kafama takmayayım diye burdayız.Evet onlar bilmiyor."
Fısıldamıştı,onu üzgün görmeye dayanamıyordu Yoongi.Üç hafta da her şeyi olmuştu.Sarılarak uyumuş,dakikalarca öpüşmüş,saçma filmler izlemiş ve kitaplar okumuş,beraber resim yapmışlardı.Jimin sevgilisinin göğsüne kendini iyice bırakmış,kendine çektiği bacaklarını uzatmış karnındaki damarlı el ile kendi küçük elini birleştirmişti.Kafasını biraz geriye yatırıp dolgun dudaklarını kendisininkilere oranla daha ince olan dudaklara bastırdı.Yoongi de hafifçe dudakları öpmüş geri çekilmişti.Hemen omzunda yatan küçüğe baktı uzunca,Jimin gözünü kapamış kafasını dinliyordu.
"Hadi kalk rahatlamaya geldik.Gezelim bir yerleri."
"Tüm şehiri karış karış gezdik Yoongi.İki kere."
"Olsun bir daha gezelim."
"Yatsak böyle."
Jimin'in kafası karışıktı hem aldığı hakaretler,babasının davası,Yoongi'nin ona burs vermek istemesi... İstemiyordu dışarıda bir sürü insan burs için cebelleşirken Jimin'in sevgilisinden hemencecik burs alması haksızlık olurdu.Yoongi'ye bunu söylemişti cevap olarak ise sınava girdiği sene tam puan yaptığını söylemişti,yine de Jimin'in içine sinmiyordu.Bu sene tekrar sınava girmek istiyordu ama geç kalacaktı ikinci dönem başlamak üzereydi,Jimin'in konuları pekiştirmesi imkansız gibiydi.Bir sene önce saçma bir umutla gecesini gündüzüne katıp çalıştığı zamanlar geldi aklına.Kendine çok az zaman ayırıp saatlerce ders çalışıyordu,çoğu gece uyumuyordu.Sonunda babasından gizli sınava girmişti,tam puan almıştı.Gizlice yapacaktı ama akrabalarından yardım istediğinde babasına söylemişlerdi,sonuç olarak ise Jimin saatlerce dövülüp hastanelik olmuştu.
"Bebeğim."
Seslenip Jimin'i yatağa yan bir şekilde yatırmıştı.Ellerini beline yerleştirip göğsüne bastırdı,Jimin çok iyi geliyordu Yoongi'ye.Jimin için endişeliydi,davanın ilk duruşmasında Yoongi'nin anladığı kadarıyla hakim babasını haklı bulmuştu.Jimin'e söylememişti yeterince morali bozuktu.Solmuş sarı saçlarını nazikçe severken düzenli nefesler ile küçüğün uyuduğunu anlamıştı Yoongi.Yorgun olmalıydı,dört gündür sabahın köründe kalkıp gece bir olana kadar şehiri geziyorlardı.Yoongi sevgilisinin saçlarına küçük bir öpücük bırakıp gözlerini kapattı.
Belli bir şehir vermedim nereyi hayal etmek istiyorsanız edin,size kalmış.
❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
insecure art
FanfictionFenomen Min Yoongi bir gün dm kutusunu temizlemeye karar verir.İnanın hayatında onu en mutlu eden şeylerin mesaj kutusunda karşısına çıkacağını bilmiyordu.