0.0

51 5 11
                                    

Okuma tarihinizi buraya yazarsanız çok makbule geçer. 🫂

Başına bir kaç beden büyük gelen kapüşonunu biraz daha çekiştirdi genç kadın. İçindeki esaret onu bunu yapmaya itekliyor, içindeki korkunun fitilini daha da ateşliyordu. Hızlı adımlarla girdiği sokaktan bir anda çıkan çıtırtı ile anlık bir şok yaşadı. Neyse ki yoldan geçen bir köpekten başkası değildi.

Yakalanma korkusu bundan böyle daha da artmıştı. Soğuktan mı, korkudan mı belli olmadan tir tir titreyen bedenini zapt etmeye çalışıyordu. En az kocasından korktuğu kadar korkuyordu. Bir esaretten kaçarken başka bir esarete yakalanmak.

Kang Hyung...Kocasının adı buydu. Evlendiklerinde Mina sadece 17 yaşındaydı. Ailesi onu eğer o zaman sık boğaz etmeseydi belki de evlenip, şu an evden kaçmak zorunda kalmayacaktı.

Kendini suçlamaktan yorulduğunda kabahati ailesinde buluyordu. Ki bunun sorumlusu onlardı. Mina böyle bir şeyi ne kadar istemese de zorla evlendirildiği o evde daha fazla yaşayamazdı.

Bedeli ne olursa olsun, ondan kurtulmak zorundaydı. Ondan kurtulmak için daha kaç kez onu aldattığını izlemek zorundaydı? Mina defalarca kendi odasında aldatıldığını görmüştü. Artık midesi bu iğrençlikleri kaldıramıyordu.

Ana caddeye geldiğinde ilk gördüğü bir taksiyi durdurmaya karar verdi. Yol kenarında bir taksi geçmesine medet umarken karşı yoldan gelen siyah jip'i görmesiyle telaşla geri geri yürümeye başladı.

"Kahretsin!"

Hızla arkasını dönüp ilk bulduğu dönemeçten yola girdi. Kocası buradaydı. Onu her an yakalayabilirdi. Koşmaktan nefes nefese kalsa da var olan tüm gücünü ayaklarına verdi.

Geçtiği bir duvar kenarından yola bakarken kocasının arabadan indiğini gördü. Mina dudaklarını kemirirken Kang Hyung adamlarına etrafı göstererek aramalarını emretmişti.

Adamlardan birinin onun olduğu tarafa gördüğünü gören Mina, kafasını duvardan çekip etrafına bakınmaya başladı. Gidebileceği tek bir yer bile yoktu. Adamlar resmen etrafını sarmışken önünde duran çöp kutusuna baktı.

Kapağını açtığı çöp kutusuyla beraberinde gelen kötü kokuyu gözlerini kapatarak karşıladı. Etrafına bakan Mina hemen çöp kutusundan içeri atladı. Kapağını kapattığında adamların hemen gitmesi için içinden yalvarıyordu.

Gelen adım sesleri iyice yakınlaşırken korkuyla yumduğu gözlerini geri açtı. Adım sesleri uzaklaşmak yerine iyice yakınlaşıyordu.

Mina sona yaklaştığını hissederken çöp kutusunun kapağı açıldı.

"Lütfen! Lütfen vurma!"

Ellerini panikle kafasının üstüne koyarken kocasının ona vurmasını bekliyordu. Gözlerini açtığında ise karşısında elindeki çöp kutusuna atmaya çalışan adamın şaşkın bakışlarıyla karşılaştı.

"İyi misiniz?"

Adam anlamsız bir şekilde çöpün içinde duran kadına bakarken kadın çöpten çıkmaya yeltendi. Çıkmayı beceremeyince karşısındaki adam sorusunu yeniledi.

"Bir şey söylemeyecek misiniz?"

Gözlerini kaçıran Mina, tekrar çıkmaya yeltenince adam elini uzattı. "En azından yardım edeyim. Yoksa çıkamayacaksın"

Aradaki saygı ifadeleri gittiğinde Mina kaşlarını çattı.

"Gidin buradan!"

Adam, kadının bu lafıyla şaşkına dönerken kadın yine aynı inat çıkmaya çalışıyordu.

"Tamam. Gidiyorum. Sen de ne hâlin varsa gör bu çöplükte!"

Adam arkasını dönmüş giderken çıkmayı başaramayan Mina sertçe çöpün içine geri düştü. Ufak bir çığlık atmasıyla adam gerisin geri dönüp kadına baktı.

"Eğer sorularıma cevap verirsen buradan çıkmana yardım ederim."

Mina sonunda pes edip kafasını salladı. "Tamam, sor."

"Kimsin ve neden buradasın?"

"Adım Mina. Ve neden burada olduğum seni ilgilendirmez diye düşünüyorum."

Adam bozuntuya vermeden kafasını aşağı yukarı salladı. "Haklısın" dedi. "Senin bu çöpün içinde debelenip durman beni ilgilendirmez." Gitmeye başlayınca Mina arkasından çaresizce seslendi. "Tamam dur."

"Kocamdan kaçıyordum"

Adam kafasını kadına çevirip yüzüne baktı. "Çöpe girerek mi kaçıyordun?"

Bunu demesiyle Mina gözlerini devirdi. "Başka şansım yoktu."

"Neden kaçıyordun kocandan?"

Mina bıkkınlıkla nefes verdi. "Bu kadar soru neyine yetmiyor? Hadi yardım et de çıkayım şuradan" deyince adam kadına elini uzattı.

"Ne bu?" Mina şaşkınlıkla elini uzatan adama baktığında adam kaşlarını çattı. "Görmüyor musun? El."

"Onu görüyorum da çöpten çıkan bir kızın elini tutmak isteyeceğini pek sanmam." Bunu demesiyle adam sinirle güldü. "Sen buradan çıkmak istiyor musun, istemiyor musun?"

"Tabii ki de istiyorum."

Adam elini tekrardan uzattı. "O zaman şansını zorlama da tut elimi."

Mina adamın elinden tutunca dışarı çıkmayı başardı. Adam da elindeki çöp kutusunu çöpe attı.

Mina boş boş adama bakarken adam elini uzattı. "Bu arada ben Taehyung." Mina asice kaşlarını çattı. "Ne yani tekrardan elini tutmam mı gerekiyor tanışmak için?"

Taehyung buna güldü. "Elim sayende yeterince pis oldu zaten. Bir kez daha olsa kaç yazar"

Mina da buna gülünce elini uzattı. "Memnun oldum diyelim, olmasam bile." Taehyung bunun üzerine kaşlarını çattı. "Hayatını kurtardım ve sen hâlâ mutlu değilsin. Cidden inanmıyorum sana."

"Abartıyorsun. Alt tarafı çöpten çıkmama yardım ettin." Mina küçümseyerek Taehyung'a baktı.

"Bitti mi?"

"Ne bitti mi?"

Taehyung bıkkınlıkla nefes verdi. "Konuşman" Mina bunu üzerine gözlerini devirdi.

"Merak etme. Bir daha buralarda olamam, karşılaşmayız yani."

"Buna sevindim." Dedi Taehyung. Tam gidecekti ki aklına gelen şeyle duraksadı.

"Kocan buralarda mı?" Mina başını eğdi. "Evet."

Taehyung bir süre Mina'ya bakıp düşünmeye başladı. "Gidecek yerin var mı peki?" Mina kafasını sağa sola salladı.

"Sana uygun olur mu bilmiyorum ama eğer gidecek yerin yoksa benim bildiğim bir yer var."

Mina mutlulukla baktı. "Gerçekten mi?"

"Evet. Sana uygun olur mu bilmiyorum ama çöpe giren biri olarak orada da yaşayabilirsin diye tahmin ediyorum."

Mina gözlerini devirip güldü. "Doğru düşünüyorsun o zaman...Teşekkür ederim."

"Şimdi teşekkür etmene gerek yok. Oraya gidince söylersin."

"Şimdi mi gideceğim?"

"Evet, şimdi ihtiyacın yok mu?"

Kafasını sallayıp yeniden teşekkür edince Taehyung güldü. "Oraya gidince edersin dedim ya."

"Ha pardon. Unuttum."

.

Evet merhaba. Kendimi tutamadım ve yeni bir kurgu yayınladım. Sağolsun @hirai_mimo güzel gaz verdi sisjsjjs

Taemina falan shiplemem ama yakıştıklarını fark ettim. Merve de yazınca bir tane de ben patlatayım dedim :D

Diğer bölümde görüşmek üzere🧜‍♀️

dalkomhan agassi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin