သူက သူမကိုယ်လေးကို ကုတင်ပေါ်အသာအယာချပေးပြီး သူမလည်တိုင်ကလေးကို အသာအယာကိုက်လိုက်သည်...... ထို့နောက် sexy bone တစ်လျှောက် နှုတ်ခမ်းလေးများပွတ်ဆွဲကာနမ်းလိုက်သည်....... သူမအားရီဝေသော အကြည့်များနှင့်ကြည့်ကာ...."Love u Jenn......" ဟူဆိုကာ သူမနှုတ်ခမ်းလေးအား ကြမ်းတမ်းစွာစုပ်ယူနမ်းရှိုက်လိုက်သည်......
သူ့ဆံပင်ကလေးများကိုသူမကလက်ကလေးများဖြင့်ထိုးဖွကာသူ့လည်တိုင်ကလေးကို တွဲခိုလျှက် အနမ်းများတုံ့ပြန်နေမိသည်......."လွမ်းသမျှအလွမ်းများတွေကို ဒီညတော့ မင်းရင်ခွင်မှာခိုနားပြီးမှေးစက်ခွင့်ပေးပါအချစ်ရယ်..... I love u Jenn....” သူ့စကားချိုချိုလေးများ
အောက်တွင် ဒီညတော့သူမကျရှုံးရဦးပေမည်သာ.......................................................................
နံနက်သူမနိုးလာတော့ သူမဘေးတွင်နေရာလွတ်တစ်ခုကဆီးကြိုနေသည်..........
"Honey...........” သူမအော်ခေါ်လိုက်သည်......
"အစောကြီး ဘယ်ရောက်သွားတာပါလိမ့်............ ” ရေချိုးခန်းအိမ်သာ..ထမင်းစားခန်းအနှံ့လိုက်ရှာမိသည်.....
"ဆေးရုံသွားတာများလား.........honeyကလဲ ဘာမှလဲမပြောသွားဘူး.......” သူမစိတ်တိုလာသဖြင့် ပွစိပွစိ ပြောနေမိသည်... ..
နောက်ဆုံးဗိုက်ဆာလာသဖြင့်
နံနက်စာထမင်းကြော်စားရန်ပြင်ဆင်လိုက်သည်......ခနအကြာမှ အားကစားဝတ်စုံအမဲလေးဝတ်ထားသော Lisaက ချွေးတရွဲရွဲဖြင့်ဝင်လာသည်.......
သူကမနက်စောစော ထပြေးလေ့ရှိသည်.......ဆေးရုံ တွင် အညောင်းမိနေတတ်သဖြင့် မနက်မအားလျှင်ညနေ..... တစ်ရက်လျှင်တစ်ကြိမ်လောက်တော့သူ လေ့ကျင့်ခန်းအမြဲလုပ်သည်........
ယခုသူ တစ်နာရီခန့်ပတ်ပြေးပြီးပြန်လာတော့ ထမင်းစားခန်းတွင် မျက်နှာကြီးစူပုတ်နေသော Jennie ကိုတွေ့လိုက်သဖြင့်........ သူကပြုံးကာ....
YOU ARE READING
Love at first sight 😍
Romanceချစ်တယ်ဆိုတာမင်းနဲ့တွေ့မှသိလာတာပါ...မင်းကိုမြတ်နိုးတယ်.... မင်းဟာကိုယ့်ရဲ့အချစ်ဦးပါ.... ခ်စ္တယ္ဆိုတာမင္းနဲ႕ေတြ႕မွသိလာတာပါ...မင္းကိုျမတ္နိုးတယ္.... မင္းဟာကိုယ့္ရဲ႕အခ်စ္ဦးပါ....