MSK-3

357 18 0
                                    

Eren'den..


Ne inatçı çıktı abi bu kız diye düşünüp onu oturduğu yerden kaldırmaya karar verdim.Elimi uzattığımda kalkacağını düşünsemde inatlasınca beni kendine çekti ve üstüne düştüm.OMG!! Ne kadar güzel gözleri var. Özgürlüğünün içinde kaybolunası . Ferahlatıcı bir maviye sahip. Yakından yüzünü incelediğimde dudaklarının biçimi o kadar hos gözüküyordu ki .. Söyleyecek kelime bulamazken sessizliği bozup :

''Ayağımı kırdın öküz'' diye tısladı. Ve aniden toparlandık .

''Beni sen üzerine çektin prenses '' diyip muzip gülüşlerimi ona ilettim . Eylül'e...

''A-a saçmalama ben kalkmaya çalışıyordum düştün bu kadar neyse ben gidiyorum ya herşey için sağol meteor Kahretsin meteor mu dedim ben aptalsın eylül aptalsın.Yani ş-şey Eren. ''

''Hııhıı tamam canım evet  evet kesin eren demişsindir'' dedim. Sonra aklıma Tuğçe geldi. Aslında ona asık olmadıgım geldi aklıma o sadece popüler olmak için beni kullanıyordu güzelde sayılmazdı sadece bana iyi geliyordu . Oysa ki Eylül paha biçilemeyecek kadar saf bir güzelliğe sahipti. Yanağımdaki ıslaklıktan anladığım kadarııyla göz yaşım akmıştı. Eylül bunu görmeyip gitmek üzre arkasını döndüğünde bileğinden tutup onu kendime çevirdim ve dudaklarımla dudaklarını örttüm.Sanırım şaşkınlıktan olsa gerek karşılık vermedi ama sert öpüşüm karşısında yaklaşık bir dakika sonra dudaklarını araladı ve karşılık vermeye başladı. Ben onun bel boşluğunu okşarken oda saçlarımı karıştıyordu. Bu iyi hissettiriyordu işte. Derken Eylül geri çekilip tokat attı ve kapıya yöneldi. Lanet olsun..

Mavi Saçlı KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin