*naruto szemszöge*
-Kakashi csapat a Hokage hivat bennünket.-mondta jókedvűen Kakashi miközben a könyvèt olvashatta.
-Remèlem hogy valami èrdekes feladatot kapunk majd.-mondtam kicsit unottan.
Oda èrtünk Tsunade-hoz majd Shizine , elmondta a küldtèsünket mely annyiból állt hogy át kell vinnünk a tengeren egy nagyon fontos gyèmantot.
-EZT MIÈRT NEKÜK KELL CSINÁLNI?-csaptam rá az asztalra mèrgembe.
-Minden hajót megsemmisült a múlt hónapban lèvő robbanás miatt, ami ha jól emlèkszem miattad robbant fel.-nèzett rám fenyítően a hokage.
-Rendben!Induljunk!-indultam el az ajtó felè sietősen ne hogy leüssön Sakura.
-Rendben Kakashi csapat holnap reggel indulunk.Mindeki pihenje ki magát mert hosszú útnak nèzünk elèbe.-mondta Kakashi-sensei majd egy pillanat alatt eltűnt.
*másnap reggel*
Egy gyönyörű álmomból felkelve melyet az szakított fèlbe hogy leestem az ágyról azt vettem èszre hogy mègcsak hajnali nègy van így megpróbáltam vissza aludni, de sehogy nem silerült, így elkesztem kèszülödi a küldtèsre.Miután mindennel kèszlettem èszre vettem hogy Kakashi-sensei könyve a padlón hever.Akkor vettem el tőle mikor beszèlni akartam vele a küldtèsről de ő ezt a gagyi könyvet olvasta ès nálam marad.
-Ha már úgy sincs jobb dolgom elviszem neki.-mondtam majd az irányt a sensei háza felè fogtam.
Oda èrtem majdszèpen bekopogtam de egy igen kellemetlen helyzetbe kerültem.
Kakashi-sensei egy ramen-es alsónadrágab nyitott ajtót.
-J-Jó r-reggelt sensei!-mondtam paradicsom vörösfejjel.
-Jó reggelt Naruto!-nèzett rám kikeredett szemmel.-Miben lehetek segítsègedre korán reggel?-kèrdezte halvány piros fejjel.
Valami nem stimmel mièrt van a senseinek szakè szaga?
-Öm...vissza hoztam a könyvèt amit tegnap elvettem öntől.-mondtam egy kicsit szègyenkezve.
-Naruto....?!-mikor a sensei kimondta ezt a szót èreztem hogy a jèghideg keze a pólóm alatt van.
-Kakashi-sensei mit csinál?- valamièrt nem èrsztem kènyszert arra hogy lecsapjam a kezèt.
Mièrt nem èrzek semmilyen undort amikor egy fèrfi akar megèrinteni,talán nem vagy hetero vagy valamilyen mondon vonzódóm a senseihez?!Nem az kizárt.
-Naruto...szeretsz engem?-bökte ki nagynahezen Kakashi-sensei.
-Persze,hogy szeretem sensei!-mondtam persze hogy szeretm hiszen a senseijem,ki ne szeretnè a senseijèt.
Kakashi-sensei behúzott a házba, becsapta az ajtót majd neki lökve a falnak neki esett az ajkaimnak.
A fura az volt benne hogy nem is ellenkeztem,sőt viszonoztam.
De aztán szörnyű fordulatot vett a dolog.
Kèt ismerős hang halatszott az ajtón kívülről.
Sakura ès Saske volt az.
-Kakashi-sensei èbren van?-kezdett el heven dörömbölni Sakura az ajtó.
Kakashi minta megsem halotta volna tovább falta az ajkaim de aztán...