Neden bena bele yabdın?

158 13 6
                                    

O anda yerimde dondum kaldım.

"Yağmur çabuk kaç." İrem'in sesiyle kendime geldim ve son hızla evde koşmaya başladım. Bulutta peşimden koşuyor. Kesin öldüm ben. Yaşamam imkansız. Daha ben futbol takımı kuracaktım 12 çocuğum olacaktı. Ahey ahey. Merdivenlerden yukarı çıktım herhangi bir odaya girdim. Tam kapıyı kapatıyordum ki Bulut ayağını kapının arasına koydu.

Beni duvarla kendi arasına aldı.

"Bana bak. Sen çok olmaya başladın."

"Haklısın abi."

Ne diyorum ben aq. Korku insana neler dedirtiyor.

Bulut gülmeye başladı. Bir saniye bu bana yaklaşıyor? Yaklaşma. Ne olur yaklaşma. Tam dudaklarımız birleşecekti ki kendimi yere attım. Ne yani Bulut'un beni öpmesine izin mi verecektim?

"Ya sen ne yaptığını sanıyorsun ?"

"Sence." Dedi sırıtarak.

"Farkındaysan bir sevgilin var."

"Ayrıldık. Artık benimsin."

Ne diyon bro sen?

"Kafanda mısır kalmış." Dedim ve koşarak aşağıya indim. Yoksa çocuk orada işi pişirecek belli.

"Yağmur ölmemişsin."dedi Hilal gülerek.

"Yes." Dedim kısa keserek.

Şuan benim yukarıdaki olaydan dolayı kalbim atmıyor. Ya öpseydi. Keşke bıraksaydım. Dırıımm dırımm laned olsun bu hayat laned olsun bu sevgi ben seni çok sevmiştim sen neden bena bele yapdın? Neden bena bele yabdın Bulut.

"Yarın okula gitmeyelim nasıl olsa dersler boş geçiyor tanışma faslı falan"

Ya ben her kendi kendime konuştuğumda bunlar neden bena bele yapıyor?

Herkes İrem'in fikrini kabul etti. Bulut nerde acaba beni nasıl köşeye sıkıştıracağını mı düşünüyor? Of saçmalama Yağmur ya. Birsüre oturduk Öyle boş boş. Emirhan ve Harun sonra eve gitti. Saat geç olmuştu bizde uyumaya gittik. Birsüre bilgisayarda takıldım sonra aklıma gelen düşünceyle huzursuz olmaya başladım. Ya üst katın odaları daha güzel ben niye alt katta yatıyorum? Banane yatmıcam burda. Tüm odaları mübarek bizim çocuklar döşemiş bizde beleşe konduk. Herkes uyumuştu yukarıya çıktım koridordan odaya gidiyordum ki karşıma banyodan çıkmış altında sadece havlu olan baklavalarıyla göz alan Bulut çıktı.

Bulut sırıtarak:

"Az daha bak. Röntgenimi çektin bildiğin."

"Ay saçmalama be. Ben sana bakmıyorum. Arkandaki duvara bakıyorum. Deseni muhteşem."

"Beni bu kadar istediğini bilmiyordum. Bak buradayım işte" dedi göz kırparak.

"Sussana sen. Sapık ya. Git başımdan."

Odaya atar atmaz kendimi yerde buldum. Az önce ben görmek Bulut'u havlu ile? Türkçe konuşmayı bile unuttum. Neyse Yağmur düşünme. Mahmut Tuncer'i düşün Bulut'u düşünme. Mahmut Tuncer kardeşimle Flash Tv'de halay çektiğimi düşünerek uykuya daldım. Sabah Bulut'un başımdan aşağıya su dökmesiyle uyandım...

Bulutuma Yağmur Olur musun?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin