32

269 11 0
                                    

Baekhyun

Chanyeol'un onunla başka bir çocuk yapmak isteyip istemediğimi soralı bir hafta oldu.  Aklıma gelen tek şey, gerçekten başka bir bebeğim olmasını istiyor muyum?  Ne yapacağımı ya da söyleyeceğimi bilmiyordum.  Yine tüm süreç beni korkutsada, Chanyeol'u hayal kırıklığına uğratmak istemedim.

Şu anda alt katta yeni kitabı üzerinde çalışıyordu, ben odamızdayken bebek olayını düşünmek için Kyung-Mi'yi ailemin evine bıraktı. 

"Hey Baek yukarıda mısın ?!"  Aşağıdan Chanyeol'un bağırdığını duydum. 

"Evet buradayım!"  Geri bağırdım, yukarı çıkan ayak seslerini duydum, iç çektim ve düşünmek üzerine tekrar yatağıma uzandım. 

Kapı açıdı ve Chanyeol "İyi misin?" dedi.

Elini sırtımda hissettim, "Evet iyiyim." dedim ona bakmıyordum.

Chanyeol sırtımı ovuşturarak. "Baek ne olursa olsun bana söyle, şimdi sorun ne bana her şeyi söyleyebilirsin." dedi.

"Ben—sadece seni incitmek istemiyorum Chanie." dedim yanağımdan tek bir gözyaşı düşerken.

"Baekie beni incitmeyeceğini biliyorsun." dedi bana yalan söylüyordu.

 "Biliyorum ama kararımı verdim." dedim onu gerçekten incitmek istemiyorum. 

"Kararını verdin mi?"  Bana sarılırken sorguluyordu. 

"B-ben...başka çocuk yapmak istemiyorum, b...ben özür dilerim." dedim ağlayarak, ona söylemek istemedim çünkü beni terk edeceğinden korkuyordum. 

"Baek sorun değil, sadece üçümüzle iyiyim." dedi Chanyeol sırtımı ovuştururken.

"Lütfen bunun için ağlama." dedi.

"E-Evet ama bir bebek daha yapmak istediğini söyledin." dedim göğsünde ağlayarken.

"Bunu söylediğimi biliyorum ama seni başka bir bebek için zorlamıyorum ve tüm bu bebek durumu yüzünden seni ağlarken görmek istemiyorum." dedi.

"A-Ama." Beni öptüğünden beri cümlemi bitiremedim. 

"Sadece Kyung-Mi olması umurumda değil." dedi bana sarılırken.

——

Chanyeol

Baekhyun'un ağladığını görmek canımı acıtıyordu ve onun aşırı düşünmesi bana acı veriyordu.  Bütün bunların onu yiyeceğini bilmiyordum.

Dürüst olmak gerekirse, ondan ve Kyung-Mi'den memnunum, evet ailemi genişletmek istiyorum ama bu Baekhyun'a kalmış.

"Bana kızmadığına emin misin?"  Baekhyun'a baktım , gülümsedim ve ona sarıldım.

"Tabii ki hayır, böyle bir şeye kızmazam." dedim ona.

Aşağıya baktığımda Baekhyun çoktan uykuya dalmıştı... sevimli, şimdi bir aileyi genişletmenin daha büyük bir alan anlamına geldiğini ve Kyung-Mi'nin kardeşleri veya bir kardeşi varsa kıskanması düşüncesini düşünüyordum.

Bu düşünceyi bir tarafa itip uyurken sevimli görünen Baekhyun'a tekrar gülümsedim.Çok hızlı büyüdüğü için yarın Kyung-Mi ile daha fazla zaman geçirmeye karar verdim. 

Onun büyümesini istemiyorum ama bu hayatın bir parçasıydı.Ailemi gerçekten seviyorum, benim için çok şey ifade ediyorlar.

————
Düzenlendi 

Chanbaek 's Daughter ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin