30.BÖLÜM: TOPLANTI

3.1K 119 27
                                    

Arkadaşlar lütfen yorum atmayı bırakmayın siz yorum attıkça benim yazasım geliyor. Bölümü umarım beğenirsiniz. İyi okumalar.

"Kızım hadi kime bakıyorsun orda? Dondum gir içeriye hadi." annemin içeriden çağırmasıyla adama bakmayı bırakıp içeriye girdim. Kimdi acaba diye düşünmeden edemiyordum yinede.
"Ben yatıyorum annecim. İyi geceler." diyip odama çıktım. Üzerimi değiştirip yatağıma uzandım. Sosyal medyaya girip biraz dolandım. Telefonumu tam yanımdaki masaya bıraktığımda titremeye başladı. Telefonumu alıp baktığımda mesajın burak'tan geldiğini gördüm. Gözlerim pörtlemişti. Hemen yatakta dikleşip mesajı açtım.

Burak'tan: Yarın saat 8'de kapıda olurum. Okula birlikte gidelim;)

Eylül'den: Tamamdır;)

Burak'tan: İyi geceler güzelim;)

Eylül'den: Sanada...

İçimden güzelim mi dedi o diye geçirmeden edemedim. Alarmımı kurup yatmadan önce seline yarın burağın beni alacağını haber verdim ve telefonumu bırakarak uykuya daldım.

Saat 7 gibi uyandım. Üzerime bir şeyler giyerek saçımı dağnık topuz yaptım. Hafif bir makyaj yaparak  kiraz rengi bir ruj sürdüm. İlk defa okula giderken ruj sürüyordum ama yakışmıştı. Çantamı da alarak odadan çıktım.

(Eylül'ün giydikleri☝) NOT:Gençler kolyeyi eylülün babasının ona verdiği kolye diye hayal edin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Eylül'ün giydikleri☝)
NOT:Gençler kolyeyi eylülün babasının ona verdiği kolye diye hayal edin. Elindeki çanta yerinede siyah sırt çantası var.

Aşağıya indiğimde annem kahvaltı hazırlıyordu. Bana dönüp baştan aşağıya beni süzdü.
"1.si çok özenerek giyinmişsin. 2.si okula giderken ilk kez ruj sürmüşsün dökül noluyo." annemin gözünden hiç bir şey kaçmazdı.
"Bir şey olduğu yok melike sultan. Öyle özenesim geldi bugün." dedim. Annem inanmayan gözlerle
"Hıhı. Kesin öyledir." dedi ama çok da üstelemedi. Bir şeyler atıştırıp annemle sofrayı topladık. O sırada telefonuma mesaj geldi. Buraktandı.

Burak'tan: Kapıdayım...

Anneme çıkıyorum diye süslendikten sonra dışarıya çıktım. Burak arabasının önüne yaslanmış beni bekliyordu. Yanına gidip
"Günaydın." dedim
"Günaydın. Çok güzel gözüküyorsun." dedi. Midemdeki kelebekler resmen halay çekmeye başlamışlardı.
"Teşekkür ederim." dedim.
"Bugün özel bir gün sanırım. Senin ilk defa ruj sürdüğünü görüyorum." kafasını eğerek bana yaklaştırdı. Gözlerime bakarak
"Dikkat et de bozmasınlar rujunu." dedi ve güldü. İlk başta anlamasamda sapık olduğunu kısa süre sonra anladım ve bende ona biraz daha yaklaşarak
"Senin de bugün yüzün çok yakışıklı duruyor. Dikkat et de dağıtmasınlarm" dedim. Burak başını öne eğerek güldü ve
"Hadi okula geç kalıcaz." dedi. İkimizde arabaya bindik. Okula vardığımızda selin ve mertte arabalarının yanında ayakta bir şeyler konuşuyorlardı. Selin beni görünce hemen yanıma koştu.
"Kızım haftaya okulla kampa gidicekmişiz." dedi.
"Ne kampı ya bu havada."
"Bilmiyorum. Sanırım her sene bu aylarda düzenlenen bir şeymiş. Gelmek isteyenler yarına kadar isimlerini yazdırsınlar dediler. Gidiyoruz dimi eylül." pek gidesim yoktu. Selin yüzümden anlamış olacak ki yalvarır gibi bakmaya başladı.
"Tamam tamam gideriz." dedim. Sevinip hemen sarıldı. Sınıfta elifede aynılarını yaptı. O da geleceğini eğlenceli olacağını söyledi. Burağa dönüp "sen gelecek misin?" diye sordum.
"Sen gidiyorsan geliyorum." dedi.
"Gidiyorum. Kızlar çok istedi."
"Tamamdır o zaman bende geliyorum."

Çete GüzeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin